- Reactiescore
- 1.187
BedanktDodgen met FA let's go
Mooie instellingen!
BedanktDodgen met FA let's go
Mooie instellingen!
Laat andere maar hun mening delen ik vind het allemaal best als ik de zin ervoor vind zal ik wat posten@.Klompvoetje waar is jouw lijstje?
hij is gestart Niels!Wanneer wordt meer bekend gemaakt? Het is al bijna augustus!
Aangezien je met twee dorpen start, heeft je "eerste" edel de kosten van een tweede edelman. Je slaat namelijk edelmanlimiet 1 over, doordat je met twee dorpen bent gestart. Je hebt dus 3 pakketjes nodig, om 1 edel te kunnen maken. Verlies je deze edel in een gevecht, moet je weer 3 nieuwe pakketjes opslaan.Edelen:
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-30 per edel
- Edelmannen looplimiet: 20 velden
Edelman productie, hoe werkt dat precies? Ik heb nu 2x opgeslagen gs maar kan nog niet produceren.
Dank je wel !Aangezien je met twee dorpen start, heeft je "eerste" edel de kosten van een tweede edelman. Je slaat namelijk edelmanlimiet 1 over, doordat je met twee dorpen bent gestart. Je hebt dus 3 pakketjes nodig, om 1 edel te kunnen maken. Verlies je deze edel in een gevecht, moet je weer 3 nieuwe pakketjes opslaan.
Je eerste edel kost maar 1 pakketje dus 2 voor je 1e edel met 2 dorpen zou genoeg moeten zijn, ik denk dat het probleem de som van de adelshoeven is.Aangezien je met twee dorpen start, heeft je "eerste" edel de kosten van een tweede edelman. Je slaat namelijk edelmanlimiet 1 over, doordat je met twee dorpen bent gestart. Je hebt dus 3 pakketjes nodig, om 1 edel te kunnen maken. Verlies je deze edel in een gevecht, moet je weer 3 nieuwe pakketjes opslaan.