Jullie favoriete classic instellingen.

Reactiescore
1.187
Reactiescore
1.187
Wanneer wordt meer bekend gemaakt? Het is al bijna augustus!

Reactiescore
0
Edelen:
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-30 per edel
- Edelmannen looplimiet: 20 velden

Edelman  productie, hoe werkt dat precies? Ik heb nu 2x opgeslagen gs maar kan nog niet produceren.

victorious

Moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
287
Edelen:
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-30 per edel
- Edelmannen looplimiet: 20 velden

Edelman  productie, hoe werkt dat precies? Ik heb nu 2x opgeslagen gs maar kan nog niet produceren.
Aangezien je met twee dorpen start, heeft je "eerste" edel de kosten van een tweede edelman. Je slaat namelijk edelmanlimiet 1 over, doordat je met twee dorpen bent gestart. Je hebt dus 3 pakketjes nodig, om 1 edel te kunnen maken. Verlies je deze edel in een gevecht, moet je weer 3 nieuwe pakketjes opslaan.

Reactiescore
0
Aangezien je met twee dorpen start, heeft je "eerste" edel de kosten van een tweede edelman. Je slaat namelijk edelmanlimiet 1 over, doordat je met twee dorpen bent gestart. Je hebt dus 3 pakketjes nodig, om 1 edel te kunnen maken. Verlies je deze edel in een gevecht, moet je weer 3 nieuwe pakketjes opslaan.
Dank je wel !

Reactiescore
1.181
Je eerste edel kost maar 1 pakketje dus 2 voor je 1e edel met 2 dorpen zou genoeg moeten zijn, ik denk dat het probleem de som van de adelshoeven is.
Bij pakketjes consume je ze als je een edel maakt in tegenstelling tot munten.
Je limiet van het aantal edels wat je kunt maken is gebaseerd op je som van je adelshoeven levels deze moet omdat je dus met 2 dorpen begon ook in totaal 2 zijn voor je een edel mag maken.

Bovenaan