Jubileum!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser63643

Guest
Dus nu om jouw redening verder te zetten:

Topspelers zijn enkel topspelers als het komt door vol te houden, dit met uitzondering van spelers die door hun vrouw verhinderd worden om vol te houden.


Ja dat wordt een leuke definitie voor een topspeler :D
gaan we er nog een stukje aan breien?


Je pint me nu vast op 1 wereld ? Je lult maar een eind heen single Tim.

Ik spreek je wel nader als je een gezin hebt.
 

DeletedUser65921

Guest
Mijn zoon en onze vaste co speler.
Om mijn vrouw weer eens tevreden te stellen had ik belooft om na de fusie gelijk te stoppen, tja vrouwen.

Oh zou kunnen ik zag The Dirty Daltons op het skype acc, dus ik dacht dat is dezelfde.
 

DeletedUser63643

Guest
Oh zou kunnen ik zag The Dirty Daltons op het skype acc, dus ik dacht dat is dezelfde.

Klopt, ik vond het trouwens een mooie oplossing. Wij lagen helemaal ingesloten door DRIVE.
En Rainier zocht spelers, we hebben met zijn drieen overlegd, ik zou stoppen (het voelde toch niet als mijn eigen account) en Lammert en Tom zouden door spelen. En nu speelt alleen Tom nog als ik het wel heb.
 

DeletedUser65921

Guest
Lammert heb ik in het begin ook eens gesproken, maar sindsdien niet meer gezien, dus ja :p
Maar eigenlijk is het bijna enkel ik en ik ben zelfs redelijk inactief.
 

DeletedUser63643

Guest
Ik heb Tom gesproken en hij wilde welweer op het account.
 

DeletedUser65921

Guest
Deed hij hoor, maar is momenteel gewoon niks te doen!
Komt goed ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat een definities voor een topspeler worden hier gebruikt.

Een topspeler is te definieren aan de kwaliteiten die hij of zij in game laat zien. Niet op welke rang hij staat en voor hoelang. Ik ken genoeg interners die op rang 1 staan, maar bij de eerste massa meteen op delete springen, omdat ze gewoon weg niet weten wat deffen is.

Een goede speler geef je geen rang of tijdspad mee. In mijn topjaren ( :D ) zat ik op een top100 accountje dat om de twee weken een flinke massa te verduren kreeg. Dan is het lastig om vlot te groeien. Maar de ODD en ODA gingen wel hard, maar telt dat dan wel mee om een topspeler te worden?

Overigens heb ik maar 1 top5 account gehad. Ben ik dan meteen minder dan de rest, omdat die 2 of 3 accounts in de top hadden?
En grote accounts zijn makkelijker te onderhouden dan kleinere.
 

DeletedUser

Guest
Mag ik je erop wijzen dat je, nu je stamleider bent je reacties iets meer zal moeten wikken en wegen. Met jouw reactie waar ik een minachtende ondertoon in zie, spreek je zonder het te beseffen ook recht in het gezicht van je eigen stamlid, namelijk kla12, want hij is degene die over top en flop begint te wenen.

mvg
Tim, van het help-de-hopeloze-leider-commité

Ja Jildert, wat ben jij nu een noob :eek:

Laurens,

Mag ik je even op een bericht van onze lieve gepeste Tim wijzen?
Graag word ik opgevrolijkt door de stamleiding als ik het even niet meer zie zitten en niet finaal de grond ingeboord te worden.

Mijn dank is groot.

''Edelaar gezocht voor VeNcO2''
Ik wil groeien, maar mijn edels gaan niet vanzelf:(

Zelfs ik ben beter :x

Ha ha, 1 op 1 pakte ik je helemaal in!
 

DeletedUser65921

Guest
Ach goed een serieuze reactie dan als mijn inkoppertjes niet geapprecieerd worden :(

Dan ben ik het over het algemeen eens met je, meestal zijn de hoog gerangschikte accs, zeker in het begin van een wereld, degene die zich concentreren op makkelijke targets en dus weinig tegenstand krijgen. Het zullen altijd de interners en mensen met een easy buurt zijn die hoog verschijnen en niet de echte toppers.
De toppers zijn degenen die aan een actief, uitdagend front liggen en toch nog hun tegenstander wegspelen ook al is het zwaar vechten voor elk dorpje, dat zijn de spelers waar ik echt respect voor heb en waar ik naar op kijk niet de internnoobs.
En die herken je inderdaad aan hoge ODD/ODA ranks en zullen bijna nooit op de eerste pagina van de ranglijst staan, toch niet voor bijna elke vijand weggespeeld is.
En ik heb zelfs geen enkel top 5 acc gehad, gewoon niet de goesting om die farm en edel activiteit die je ervoor nodig hebt aan te leggen, luiheid enzo. Plus dat internen is saai, ik wil uitdaging anders word ik inactief :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan