Jubileum!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser63643

Guest
heb er 60 gewonnen,

mvg

Precies, dat bedoel ik, maar geen 60 casuals.

Bewijzen doe je in echte werelden en niet in een wereld waar je aan de ketting ligt.

Het zullen trouwens geen werelden van jaren zijn, we zitten namelijk nog maar bij 39.
 

DeletedUser66220

Guest
Precies, dat bedoel ik, maar geen 60 casuals.

Bewijzen doe je in echte werelden en niet in een wereld waar je aan de ketting ligt.

Ja maar je spreekt jezelf nu tegen want je zegt dat casual een lager niveau heeft, mvg
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hihi, Tim heeft afgehaakt, lam geslagen waarschijnlijk. :D

Wat ik stuurde een massa op je stamgenoot, nouja soort van
maar tjah de communicatie moet bij jullie nog worden uitgevonden
anders wist je dit wel

dus ga maar goed elke 5 minuten de stats refreshen

En kla je zevert man... 'het zijn geen 60 casuals"
moet ik hieruit opmaken dat jij een casual moeilijker vind hahaha sukkelaar

enige reden waarom het moeilijk is is omdat er geen overwinningsvoorwaarde is dus ik snap al helemaal niet waarom jij komt argumenteren rond een feit dat niet mogelijk is (tot nog toe niet)
 

DeletedUser63643

Guest
Ik spreek mezelf niet tegen, casual heeft een lager niveau, er zijn veel spelers hier die nog geen eens alle regels kennen (accounts zonder kerken bv.) Iedere normale wereld heeft een hoger niveau als casual.

Ik zit hier niet voor niks af te bouwen, alleen nog een beetje TWen zonder de echte druk van een normale wereld.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Precies, dat bedoel ik, maar geen 60 casuals.

Bewijzen doe je in echte werelden en niet in een wereld waar je aan de ketting ligt.

Met deze 2 zinnen geef je precies het omgekeerde aan van wat je zojuist weer hebt gezegt.


Davey heeft zich buiten casual bewezen dus die 2e zin slaat al nergens op toegepast op de post die jij wou beantwoorden.
 

DeletedUser63643

Guest
Tim beter lezen en begrijpen wat ik schrijf.

Hij zegt dat hij er 60 heeft gewonnen, en ik argrumenteer alleen maar dat dat geen werelden van jaren kunnen zijn.

Ik wil wel een uitleg geven bij iedere zin die ik schrijf maar dat word mij te druk.
 

DeletedUser66220

Guest
Tim beter lezen en begrijpen wat ik schrijf.

Hij zegt dat hij er 60 heeft gewonnen, en ik argrumenteer alleen maar dat dat geen werelden van jaren kunnen zijn.

Ik wil wel een uitleg geven bij iedere zin die ik schrijf maar dat word mij te druk.

Hoi, indd het waren geen jaren werelden, maar met die snelheid is het ter vergelijking wel een jaren wereld af en toe, mvg
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Davey zegt: ik heb er 60 gewonnen.
Kla zegt: ja maar geen 60 casuals (hier krijgt men dus het gevoel dat jij casual hoger inschat dan die 60 werelden waar davey over spreekt).
Vervolgens zeg jij: Bewijzen doe je in echte werelden. (dat is wat davey deed, dus had je deze zin niet moeten posten)

ik denk dat ik precies weet wat er geschreven werd en ik heb daar de meest logische opvatting van gemaakt en daar vervolgens op die manier mijn antwoord naar geformuleerd.

Helaas kan jij je posts niet deftig genoeg onderbouwen om een mening duidelijk te maken.

Achja dat blijkt een rage te zijn in jullie stam, net zoals jullie pf (voetbalshirtjes) komen jullie ook uit een alleminst taalvaardig land of dat proberen jullie hier toch duidelijk te maken. of niet?
 

DeletedUser63643

Guest
Davey zegt: ik heb er 60 gewonnen.
Kla zegt: ja maar geen 60 casuals (hier krijgt men dus het gevoel dat jij casual hoger inschat dan die 60 werelden waar davey over spreekt).
Vervolgens zeg jij: Bewijzen doe je in echte werelden. (dat is wat davey deed, dus had je deze zin niet moeten posten)

ik denk dat ik precies weet wat er geschreven werd en ik heb daar de meest logische opvatting van gemaakt en daar vervolgens op die manier mijn antwoord naar geformuleerd.

Helaas kan jij je posts niet deftig genoeg onderbouwen om een mening duidelijk te maken.

Achja dat blijkt een rage te zijn in jullie stam, net zoals jullie pf (voetbalshirtjes) komen jullie ook uit een alleminst taalvaardig land of dat proberen jullie hier toch duidelijk te maken. of niet?

Hier krijgt "men" het gevoel, nee Tim, jij krijgt dat gevoel.

En Davey geeft net toe dat het geen normale werelden waren, ik heb al eens beargrumenteert dat juist het jaren volhouden in een wereld van top betuigt boven het beheersen van skills.

Onderbouwen gaat mij goed af, tja dat jij (jullie) het niet begrijpen willen is wat anders.

En over taalvaardig, lees dan je eigen posts maar eens terug.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
bullshit

een speler die geen jaar tw speelt kan geen topper zijn is dat wat je zegt?

kom terug als je iets slimmers verzint
 

DeletedUser66220

Guest
Hier krijgt "men" het gevoel, nee Tim, jij krijgt dat gevoel.

En Davey geeft net toe dat het geen normale werelden waren, ik heb al eens beargrumenteert dat juist het jaren volhouden in een wereld van top betuigt boven het beheersen van skills.

Onderbouwen gaat mij goed af, tja dat jij (jullie) het niet begrijpen willen is wat anders.

En over taalvaardig, lees dan je eigen posts maar eens terug.

:eek::rolleyes::eek:

Sorry maar dit dikgedrukte? :D:D:D:D:D:D
Ik heb meer skills dan jij kan voorstellen, kan jij op 30 seconden 150ms snipen, wss niet, kan jij backtime tijden berekenen op 10 seconden denk het niet. Kan jij massa's sturen in 3 minuten van meer dan 500 aanvallen, en dat in tijden opzetten van 10-15minuten ? ) Verwacht dat ook niet. Kan jij een massa van 500 incs deffen als je 300 deff dorpjes hebt, waarbij die aanvallen komen binnen 10 minuten? Je deff tijden zijn ook relatief korter. Denk het niet.

Dus alles bij elkaar genomen, wanneer wil je een keer komen speeden? :rolleyes:
 

DeletedUser63643

Guest
Maar goed, na een zeer drukke werkweek en nog een vakantieweek van de kinderen, ga ik maar eens naar bed.

Word vervolgt, :D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
*wetende dat ik deze discussie niet kan winnen probeer ik mijn eer mee met mij te nemen*


het mislukt :p
 

DeletedUser63643

Guest
:eek::rolleyes::eek:

Sorry maar dit dikgedrukte? :D:D:D:D:D:D
Ik heb meer skills dan jij kan voorstellen, kan jij op 30 seconden 150ms snipen, wss niet, kan jij backtime tijden berekenen op 10 seconden denk het niet. Kan jij massa's sturen in 3 minuten van meer dan 500 aanvallen, en dat in tijden opzetten van 10-15minuten ? ) Verwacht dat ook niet. Kan jij een massa van 500 incs deffen als je 300 deff dorpjes hebt, waarbij die aanvallen komen binnen 10 minuten? Je deff tijden zijn ook relatief korter. Denk het niet.

Dus alles bij elkaar genomen, wanneer wil je een keer komen speeden? :rolleyes:


Speeden laat ik aan mijn zoon over, ik ben al betrekkelijk ouder.
Ik wil trouwens niet zeggen dat jou prestaties niet goed zijn, top zelfs, en je hebt gelijk, ik kan dat niet, maar volhouden, dat kan ik als de beste.

Good night,
 

DeletedUser71233

Guest
In principe als je over een "normale" wereld spreekt. En je daar overblijft in zijn eind fase, mag je, jezelf best een top speler noemen.
Of je die wereld nou wint of niet, dat doet er niet toe. In principe blijven daar alleen de sterkste over op die wereld.
 

DeletedUser63643

Guest
*wetende dat ik deze discussie niet kan winnen probeer ik mijn eer mee met mij te nemen*


het mislukt :p

Er zijn zeer weinig discussies die ik niet win of tenminste gelijk speel.

Het is maar hoe je het bekijkt. :D

Nog een prettige avond verder, het was mij een genoegen.
 

DeletedUser66220

Guest
In principe als je over een "normale" wereld spreekt. En je daar overblijft in zijn eind fase, mag je, jezelf best een top speler noemen.
Of je die wereld nou wint of niet, dat doet er niet toe. In principe blijven daar alleen de sterkste over op die wereld.

Mwa, ligt eraan als je echt het acc zelf op heb gebouwd, petje af.

Ik heb denk ik op 5 verschillende w1 accounts gespeeld omdat ze continu mensen zoeken, zoiets beaam ik niet met skills.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan