Jubileum!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser65921

Guest
Dus als jullie 20 leden hebben en er meldt een absolute topper zich aan die perfect in de stam past zich aan weigeren jullie omdat de limiet op 20 staat?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dat probleem zullen ze nooit meemaken... Een topper die naar marham gaat :D :D

Ze zouden trouwens de kleinste speler gewoon kicken duuh
 

DeletedUser65921

Guest
Het was hypothetisch Tim :mad:
Maar inderdaad, dat lijkt me hem wel te worden :D
 
Reactiescore
133
@hierboven: jullie lezen niet goed :(
MarHam benadert zelf spelers, er zal zich dus nooit een topper kunnen aanmelden. Hypothetisch of niet.
@Dragonfriend: ben je benadert en voel je de klok tikken met nog maar twee plaatsen :p
 

DeletedUser65921

Guest
Dan was ik al lang gejoind hoor, zo'n kans laat ik niet liggen :eek:
 

DeletedUser63643

Guest
Welke toppers kunnen er nog joinen dan ?

Dit is casual, opleidings wereld, hier heb je geen toppers, of ze moeten het zich zelf aanpraten.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt spelers die gegroeid zijn tot toppers. Maar daar weten jullie vast weinig aan. Wel goed dat je inziet dat jullie geen toppers bezitten maar dat betekent niet dat dat voor elke stam geldt ;)
 

DeletedUser63643

Guest
Hoe in vredesnaam kun je een topper op casual worden ???

Je kan behoren tot de besten in casual, maar een echte topper is iets anders.

Dan zul je je na dat groeien tot, toch eerst moeten bewijzen in een echte wereld.
 

DeletedUser

Guest
Denk jij daadwerkelijk dat de bespelers van de casual alleen de casual bespelen? Ik weet vrij zeker dat van mijn stam iedereen minstens 1 ander wereld speelt waar het met de top meedraait of ze moeten recent gestopt zijn.
 

DeletedUser63643

Guest
Naar mij door jullie (Style) zelf verteld is zijn de meesten hier gestart, en dan nog.
Je moet je eerst bewijzen in die andere werelld(en), win er bv. eerst maar 1.
 

DeletedUser

Guest
Ja, de meeste kwamen in style als slechte spelers maar begonnen beter in het spel te worden. Vervolgens zijn er velen op normale werelden gestart waar ze nu in de top meedraaien. Daarnaast heb je ook nog een redelijk groot deel dat in style kwam terwijl ze het spel al goed beheersten.

Ik zeg in mijn post hiervoor dat (bijna) iedereen meedraait in de top op een normale wereld. Dat is toch al genoeg bewijs? Waarom zouden ze een wereld moeten winnen als de werelden nog lang niet geëindigd zijn? Als je van elke spelers precies wilt weten waar ze meedraaien in de top moet je wachten tot ik terugkeer van mijn vakantie.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt spelers die gegroeid zijn tot toppers. Maar daar weten jullie vast weinig aan. Wel goed dat je inziet dat jullie geen toppers bezitten maar dat betekent niet dat dat voor elke stam geldt ;)

Lekker belangrijk... :cool:

Wat een gezever over Toppers en Floppers! :D

Met vriendelijke groet,

Bufang
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Naar mij door jullie (Style) zelf verteld is zijn de meesten hier gestart

Ja en na het te hebben geleerd zijn ze gaan uitblinken/goed presteren op andere werelden

Je moet je eerst bewijzen in die andere werelld(en)

eerst bewijzen in andere werelden en daarna op casual :D realiseer je je wel wat je zegt :confused:

win er bv. eerst maar 1.

Lekker kort door de bocht alweer, enkel winnaars topspelers?

Dat zou dus betekenen dat de ze geen topspelers tegenover zich hebben gehad, want anders zouden het winnaars (en dus stamgenoten) zijn. Maar als je geen topspelers tegenover je gehad hebt, dan kun je jezelf geen topspeler noemen als je wint.

Paradox van de domme uitspraak hierboven (kla12) die duidelijk op niets sloeg.

Lekker belangrijk... :cool:

Wat een gezever over Toppers en Floppers! :D

Met vriendelijke groet,

Bufang

Mag ik je erop wijzen dat je, nu je stamleider bent je reacties iets meer zal moeten wikken en wegen. Met jouw reactie waar ik een minachtende ondertoon in zie, spreek je zonder het te beseffen ook recht in het gezicht van je eigen stamlid, namelijk kla12, want hij is degene die over top en flop begint te wenen.

mvg
Tim, van het help-de-hopeloze-leider-commité
 

DeletedUser63643

Guest
Beter lezen Tim, ik begin er niet over, ik reageer alleen op een ander zijn uitspraken.

Alleen dat gezever van jullie over topspelers die alleen (volgens jullie) in Style kunnen zitten slaat nergens op.

En ja win er eerst maar 1 en kom dan met top aan, want zeggen dat je top bent of "meedraaien" in de top is nog geen winnen, en daar draait zo'n spelletje uiteindelijk om.

En trouwens mijn uitspraken niet uit zijn verband trekken.
 

DeletedUser

Guest
Mag ik je erop wijzen dat je, nu je stamleider bent je reacties iets meer zal moeten wikken en wegen. Met jouw reactie waar ik een minachtende ondertoon in zie, spreek je zonder het te beseffen ook recht in het gezicht van je eigen stamlid, namelijk kla12, want hij is degene die over top en flop begint te wenen.

mvg
Tim, van het help-de-hopeloze-leider-commité

Beste tim010

Lees eens eerst de chronologische volgorde van dit forum voordat je iets gaat beweren wie over wat is begonnen. :cool:

Met vriendelijke groet,

Bufang


Is mijn grafische representatie verandert? Ja de aap heeft zijn haren geknipt..
 
Reactiescore
133
En ja win er eerst maar 1 en kom dan met top aan, want zeggen dat je top bent of "meedraaien" in de top is nog geen winnen, en daar draait zo'n spelletje uiteindelijk om.

Daarom spelen we casual he, om te winnen. Kunnen we stoer mee doen in handtekeningen daarna.
Winnaar casual 1 :D
 

DeletedUser66220

Guest
Hoe in vredesnaam kun je een topper op casual worden ???

Je kan behoren tot de besten in casual, maar een echte topper is iets anders.

Dan zul je je na dat groeien tot, toch eerst moeten bewijzen in een echte wereld.

heb er 60 gewonnen,

mvg
 

DeletedUser63643

Guest
Hihi, Tim heeft afgehaakt, lam geslagen waarschijnlijk. :D
 

DeletedUser65921

Guest
Het staat ook gewoon boven je naam!
Heil flexibility.

Mvg

Voorzitter van het aanbid Davey comitee

Beter lezen Tim, ik begin er niet over, ik reageer alleen op een ander zijn uitspraken.

Alleen dat gezever van jullie over topspelers die alleen (volgens jullie) in Style kunnen zitten slaat nergens op.

En ja win er eerst maar 1 en kom dan met top aan, want zeggen dat je top bent of "meedraaien" in de top is nog geen winnen, en daar draait zo'n spelletje uiteindelijk om.

En trouwens mijn uitspraken niet uit zijn verband trekken.

De stammen die algemeen als beste worden benoemd zijn grotendeels stammen die hun wereld niet hebben gewonnen (Sangu ed), maar dat zijn dan geen toppers volgens jou?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan