Jouw mening over...

DeletedUser

Guest
Re: Jou mening over...

Was in men stats daarnet was ik nog Bucer en Obelix2 vergeten :p
Obelix2:
eerste dorpverlies, Robertmy43 [Out] 2012-04-01 21:39:17
Werd vriendelijk verzocht om naar order te gaan om de stats te redden op 07th April 2012 - 21:39:21
Bucer:
eerste dorpverlies, benny6max [Out] 2012-03-01 23:30:24
Werd zelf niet vriendelijk verzocht om naar Order te gaan, je moest hem zelf niet meer hebben op 15th March 2012 - 08:14:58

+ ter illustratie nog een lijstje met alle verliezen van BWR tegen Out, merk op dat geen enkele speler die een noemenswaardig aantal dorpen verloor mocht blijven bij BWR.
Clicky

En over calimicro moet ik je mss gelijkgeven, maar over deze http://nl.twstats.com/nl20/index.php?page=player&mode=conquers&type=lose&id=1796616 zeker niet want hij verloor maar 2 dorpjes :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Jou mening over...

Al jij goed kijkt heb ik de stats van 1 maand genomen, daar staan de verliezen van bucer en obelix niet meer op:eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Jou mening over...

Heb ook goed gekeken hoor :p
Was gewoon even bezig met het bewijzen van een ander punt, dat BWR graag de stats clean houd door alle leden die dorpen verliezen naar Order te sturen
Zijde 1:
Stammen: BWR
Spelers: ricow, clucluc, eL MuSTaCio, combination force, obelix2
Zijde 2:
Stammen: Out

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 1,567
Kant 2: 601
Verschil: 966

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 67
Kant 2: 218
Verschil: 151

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 14,077,328
Kant 2: 5,631,740
Verschil: 8,445,588

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 605,571
Kant 2: 2,022,175
Verschil: 1,416,604

chart
Dit zijn dus de juiste stats nog een keer van de afgelopen maand, zoals u het wenst :p en dan zie je toch verlies voor BWR hoor, of je bent echt blind :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Jou mening over...

en voor elke speler hadden we zo zijn reden;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Jou mening over...

Jeej hij geeft het toe :p
Jullie reden is dorpenverlies :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Jou mening over...

oja, waar geef ik het dan aan dat het om dorpenverlies gaat...:eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Jou mening over...

Waarom zou je het anders doen :p er is hierboven meer dan genoeg bewijs gegeven om aan te tonen dat BWR graag zen stats clean houd en zo leden naar order stuurt. Of ga je me vertellen dat het altijd puur toeval was dat je bij elk lid dat dorpen begon te verliezen, de dag daarna plots een reden had anders dan dorpenverlies om dat lid weg te doen :confused:

Als je dat zelf gelooft weet ik echt niet wat er zich in jouw hoofd afspeelt :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Jou mening over...

En op mijn post antwoord je niet :eek: ik ben gekwetst
 
Reactiescore
4

DeletedUser

Guest
Re: Jou mening over...

Eindelijk de discussie waar dit topic voor bedoelt was ^^

Ik ben trouwens van mening dat Als de MB-stammen dorpen verliezen, dit ook de verantwoordelijkheid is van de hoofdstam. Als bij ons ParaMB dorpen verliest is dat onder andere ook de fout van de hoofdstam. Dus in deze oorlog trekt out (tot noch toe) zeker wel aan het langste eind.
 

DeletedUser57892

Guest
Re: Jou mening over...

Eindelijk de discussie waar dit topic voor bedoelt was ^^

Ik ben trouwens van mening dat Als de MB-stammen dorpen verliezen, dit ook de verantwoordelijkheid is van de hoofdstam. Als bij ons ParaMB dorpen verliest is dat onder andere ook de fout van de hoofdstam. Dus in deze oorlog trekt out (tot noch toe) zeker wel aan het langste eind.

Maar alweer is het 5 tegen 1 xd
 
Bovenaan