Jouw mening over...

Reactiescore
4
jij moet je helemaal stil houden want jij waait met alle winden mee...overal waar jij profijt denkt te halen praat jij mee dus jou mening ben ik al beu en zal ik ook niet als serieus nemen :)

ik ben gestopt om deze ontwikkelingen. en dat is pas sinds een dag :)

enne zo grof ben ik niet geweest, ja nu vind jij dat omdat jij toevallig een wit voetje ergens moet halen.
Nee wat ik zei is waarheid en als flame mijn onderbouwing zou willen weten waarom ik zo boos maar eigenlijk meer verdrietig ben over zijn woord gebruik dan ben ik zeer zeker bereid hem vriendelijk te woord te staan in de hoop hem een stukje bewustwoording te geven, die ik hem met alle liefde en zonder haat of wat dan ook wil geven :)

neehoor, als ik t ergens niet mee eens ben , stamleden of geen stamleden wete ze dat echt wel hoor dus waar haal je die onzin vandaan?
Waarom zou het mij iets boeien wat jij van mijn mening vind ?.
Geef niets om de mening van iemand die van de ene kant naar de andere kant jumpt ;)

Profijt in wat :confused:

Waarom zou ik een wit voetje halen op een spel ? serieus , denk na :eek:
Weet niet waar jij naar opzoek bent , maar boeit me ook niets ;)

Als je dat wilt Pm je hem toch gewoon ?.
Weet hij meteen hoe en wat ;)

Maar je reageert nogal overdreven als ik eerlijk ben.
Als je zijn woorden niet gepast vind pm hem dan , ipv. hier ook mee te gaan rage ;)
 

DeletedUser52567

Guest
Tara dacht dat we stamgenootjes werden :(

en mee doen aan deze aanfluiting die er nu is, om op die manier een wereld te stoppen en dat terwijl een andere stam daar steeds voor aangekeken werd.

Nee ben blij dat ik op tijd gestopt ben, omdat ik aan dit soort praktijken niet mee wil doen..het acc godly is nu in vv en zal niet meer bemand worden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62454

Guest
Wow wat een serieus antwoord erop

Ik vind het vrij serious,
Beter dan elk afgetrokken antwoord wat jij tot nu toe op dit forum hebt gepost.

En als ik zeg het.. Bedoel ik de reactie van tara.

karlaks moeilijke worden lijst..
Serieus: Is menen.. Ergens serious over zijn.
afgetrokken: ...(Vraag maar aan je moeder)
Reactie: Antwoord, reageren.
 
Reactiescore
4
Ik vind het vrij serious,
Beter dan elk afgetrokken antwoord wat jij tot nu toe op dit forum hebt gepost.

En als ik zeg het.. Bedoel ik de reactie van tara.

karlaks moeilijke worden lijst..
Serieus: Is menen.. Ergens serious over zijn.
afgetrokken: ...(Vraag maar aan je moeder)
Reactie: Antwoord, reageren.

Nog een bewijs dat jij een spelletje als leven ziet ;)
Zielige verslaafden..:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het vrij serious,
Beter dan elk afgetrokken antwoord wat jij tot nu toe op dit forum hebt gepost.

En als ik zeg het.. Bedoel ik de reactie van tara.

karlaks moeilijke worden lijst..
Serieus: Is menen.. Ergens serious over zijn.
afgetrokken: ...(Vraag maar aan je moeder)
Reactie: Antwoord, reageren.

Jij denkt dat ik sarcastisch was, was ik niet. Dus ga er niet op reageren als je weet dat er een kans is dat je post faalt.
Wauw, RL erbij halen? Jij bent echt volwassen zeg. Zo'n lijstje is bij mij niet nodig, maar als jij er voldoening uit krijgt vind ik het best.
 

DeletedUser62454

Guest
Jij denkt dat ik sarcastisch was, was ik niet. Dus ga er niet op reageren als je weet dat er een kans is dat je post faalt.
Wauw, RL erbij halen? Jij bent echt volwassen zeg. Zo'n lijstje is bij mij niet nodig, maar als jij er voldoening uit krijgt vind ik het best.


Snap je de woorden nog steeds niet :eek:
 
Reactiescore
4

DeletedUser62454

Guest
ja man,
hier is geen touw aan vast te knopen van wat je nu zegt :eek:
 
Reactiescore
4
ja man,
hier is geen touw aan vast te knopen van wat je nu zegt :eek:

Als je nou eens een leescursus doet , dan weet je wat er staat..
jij bedankt mijn post die negatief tov. jou is, wie faalt hier nou harder? faalz0r
;)
 

DeletedUser62454

Guest
Ik ga niet hier dus niet inhoudelijk op in.

Als je niet weet welke worden je moet gebruiken, kun je dat ook niet. :confused:


Als je nou eens een leescursus doet , dan weet je wat er staat..
jij bedankt mijn post die negatief tov. jou is, wie faalt hier nou harder? faalz0r
;)

Ik bedank je post wippi de wap wap omdat je je excuses naar mij toe aanbied en zegt dat ik het maar met een korreltje zout moet nemen.
Ik vind dit simphatiek en daarom bedank ik je.
Ook al maak je mij belachelijk, maar hé... Dat heb je toch altijd al gedaan dus ik lees er praktisch overheen. ;)

Heb ik ooit gezegd dat je faald?
Nee
Je doet het wel hoor daar niet van.
 
Reactiescore
4
Als je niet weet welke worden je moet gebruiken, kun je dat ook niet. :confused:




Ik bedank je post wippi de wap wap omdat je je excuses naar mij toe aanbied en zegt dat ik het maar met een korreltje zout moet nemen.
Ik vind dit simphatiek en daarom bedank ik je.
Ook al maak je mij belachelijk, maar hé... Dat heb je toch altijd al gedaan dus ik lees er praktisch overheen. ;)

Heb ik ooit gezegd dat je faald?
Nee
Je doet het wel hoor daar niet van.

Die domme reactie van jou op karlak is geen reactie waardig..
Omdat je zelf nieteens weet wat je praat..
Vandaar dat ik karlak volkomen begrijp nieteens te reageren ..

voel je je nou grappig ??...
Bwah , harder falen dan jou is niet mogelijk vandaar dat het me ook niets boeit ;).
To the point als je wil discussieren dat eromheen draaien doe je maar bij je vriendin .. als er nog een vrouw is die dat wil na jou lompe grappig bedoelende reacties ;)
 
Bovenaan