- Reactiescore
- 592
Wat hebben we trouwens geleerd van 97? Wat beviel en wat viel tegen in de start? En dezelfde vraag over de mid-game?
Denk iig LH w100. En misschien de toren weg.
Wat mij vooral tegen valt voor de midgame is: DeProductie factor die te laag is voor een wereld zonder boerlimiet.Wat hebben we trouwens geleerd van 97? Wat beviel en wat viel tegen in de start? En dezelfde vraag over de mid-game?
Persoonlijk zou ik graag terug willen naar een volgende wereld (W100 is toch een jubileum waarvoor veel oldtimers wel enthousiast lijken) waar we afzien van die ridicule hoeveelheid inventaris items, waar we de ledenlimiet per stam verhogen (15?) en waar het gewoon weer mogelijk is om GS naar anderen te sturen of OS buiten de stam te versturen.
En misschien dat dit al langer zo is hoor, ik heb voor het laatst op W37 gespeeld, maar ik heb VV in handen gekregen waar ik niets mocht doen buiten bouwen en rekruteren. Niet dodgen, roven ,ondersteunen, spelers aanvallen of zelfs maar farmen! Ondersteunen en aanvallen snap ik nog, maar de rest...
En graag PP-loos! Heb nu een rimstam die goed draait maar de wereld is zo snel dat het een klein wonder is als we nog een rol van betekenis kunnen spelen.
Zou je bij het aanmaken van het topic ook meteen de kaders duidelijk kunnen maken waaraan een wereld bijvoorbeeld moet voldoen?Weet dat er voor wereld 100 binnenkort een apart forumtopic zal komen waar je je favoriete instellingen kan plaatsen![]()
Mee eens, voor mij het liefst W11, mijn eerste wereld en de eerste kerkwereld.W100 maken zoals wereld 2 en 7 ofzo, gewoon premium maar geen pay to win. Goudmunten, goeie snelheid, niet teveel regeltjes zoals os en grondstoftransport beperkingen... Ik heb hier en daar al horen vallen dat er veel oude spelers terug willen spelen. Wat nu als jullie je marketing wat opdrijven en veel oudspelers kunnen bereiken die dan terug beginnen? Dat er veel accounts verwijderd zijn is eigelijk jammer, maar via facebook en instagram moet het lukken om met ads toch deze mensen te bereiken.
Dan haal je alsnog genoeg geld uit w100 omdat deze spelers ongetwijfeld premium gaan nemen, ze hebben dan ook allemaal jobs ondertussen neem ik aan. En het is zomer? Het is de moment om een og wereld te doen ter ere van het spel, of je maakt gewoon 2 W100's waarbij eentje pay to win is en de andere oldshool (maar niet met classic instellingen aub).
Waardeer je idee, maar het spel heet TRIBALwars haha.Ik zou wel eens een non PP willen zien zonder stam. Free for all