Jouw favoriete wereld-instellingen?

DeletedUser77549

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 200% (2.0)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1.0)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Burgerwacht: Actief
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Nee
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 1.000 punten
- Edelmanproductie: Munten
- Toestemmingsdaling per edelman: 26 - 33
- Technologieën: Geen
- Beginnersbescherming: 4 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief

Instellingen:
- Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: Actief
- Aanvalstiming: milliseconden (50)
- Minimum troepen per aanval: 1% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 50 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 65% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 90 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam: 15
- Vlaggen: Inactief
- Boerderijlimiet: Inactief
- Limited haul: Ja

Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Inactief
- Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
- Direct afbouwen: Geactiveerd
- Bouwkostreductie: Geactiveerd
- +20% productie: Geactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
Perfect pim, al mag miliseconden ook wel naar 100 voor een normale wereld.
 

DeletedUser78288

Guest
Instellingen
Snelheid algemeen: 1.5
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Ja
Moraal: Ja
Boerderijlimietregel: Nee
Basisverdediging: Ja
Minimumtroepenregel: Ja
Smederijsysteem: Nee
Kerk:Nee
Groeiende barbarendorpen: Ja
Bonusdorpen: Nee
Annuleertijd voor aanvallen: helft van reistijd
Annuleertijd voor transport: volledige reistijd
Nachtbonus: nee
Beginnersbescherming: 1 week
Maximale verhouding aanvaller : verdediger:
Eenheden
Boogschutters: nee
Verkensysteem:
Ridder: ja
Edelman
Stijgende edelman prijzen: ja
Goedkoop nabouwen van edelmannen: ja
Maximale reisafstand edelman: 50 u
Toestemmingsdaling per edelaanval: 25
Toestemmingsstijging per uur: 3
Configuratie
Verslagen tegenstanders ranglijst: ja
Windrichting: kiezen
Extra's
 

DeletedUser66163

Guest
Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

Rest kan me eigenlijk niet zoveel schelen
 

Poo.

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
741
Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

Rest kan me eigenlijk niet zoveel schelen

https://www.tribalwars.nl/page/join/nlc1
 
Reactiescore
2
Ik heb wel een ideetje voor een eventueel toekomstige Casual wereld...
Als die dan toch daadwerkelijk voor spelers zijn die het nog moeten leren laten we het dan goed doen

Instellingen

Snelheid algemeen: 1,5
Eenhedensnelheid: 1
Gebouwen afbreken: Uit
Moraal: JA
Boerderijlimietregel:JA
Basisverdediging: Nee
Minimumtroepenregel: Nee
Smederijsysteem: 3 levels
Kerk:Nee
Groeiende barbarendorpen: Tot 3k
Bonusdorpen:Nee
Annuleertijd voor aanvallen:10 min
Annuleertijd voor transport: 5 min
Nachtbonus: 01-07
Beginnersbescherming: 7 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediger: hm
Eenheden
Boogschutters: nee
Verkensysteem: Smederij 3 levels
Ridder: Nee
Edelman
Stijgende edelman prijzen: Ja
Goedkoop nabouwen van edelmannen: Nee (Miss wel voor t casual gedeelte)
Maximale reisafstand edelman: 4-12 velden Leer maar eens Clusters maken op een casual
Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-30
Toestemmingsstijging per uur:0,5
Configuratie
Verslagen tegenstanders ranglijst:
Windrichting:
Extra's

Extra korte edelafstand
Als je op een casual wereld moet leren hoe het spel werkt moet je ook leren hoe Clusters bouwen werkt niet in het wilde weg groeien
Daarnaast zou je dan ook nog kunnen doen 120% regel of binnen 2 velden loopafstand edel
Leer nieuwe spelers dan ook clusters maken
Niet wat er nu geleerd word dorpje hier dorpje daar clustertje hier clustertje daar
 
Reactiescore
1.356
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 200% (2.0)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1.0)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: actief
- Ridder/Standbeeld: actief
- Bonusdorpen: actief
- Kerk en geloof: actief
- Uitkijktoren: actief
- Burgerwacht: actief
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 1.500 punten
- Edelmanproductie: Munten
- Toestemmingsdaling per edelman: 26 of 34
- Technologieën: Geen
- Beginnersbescherming: 5 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief

Instellingen:
- Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: Actief
- Aanvalstiming: milliseconden (100)
- Minimum troepen per aanval: 1% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 15 uur

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 50% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 90 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam: 10
- Vlaggen: actief
- Boerderijlimiet: Inactief
- Limited haul: Ja
 

DeletedUser78810

Guest
Classic instellingen volgende classic alstublieft

Speelsnelheid...5
Eenhedensnelheid ...1,25?
Gebouwen afbreken ...Inactief
Moraal ...Inactief
Milliseconden...Actief
Minimumtroepenregel...2% van dorpspunten
Ontwikkelingssysteem...Eenvoudig
Kerk...Inactief
Prestaties...Actief
Automatisch uitbouwende barbarendorpen...Ja, tot 2500
Bonusdorpen...Ja, maar niet te veel
Tijd om aanval te annuleren...10 minuten
Tijd om de handelaren te annuleren...25 seconden
Nachtbonus...Actief
Bescherming van beginnelingen tegen vijandige aanvallen...4 dagen, 96 uur
Max. aanvalsverhouding(aanvaller:verdediger)...Meer dan de huidige classic, niemand wil zijn net uitgebouwde dorp verliezen aan iemand die al 3 miljoen heeft...Dus ik zou zeggen, 75%
Vlaggen...Inactief
Buit...Actief

Eenheden
Boogschutters...Inactief
Verkennerssysteem...Kunnen alles zien
Ridder...Actief, met wapens
Burgerwacht...Inactief

Edelman
Gekocht met...Goudmunten
Maximale loopafstand...24 uur
Daling van de toestemming door de edelman... 25-30
Stijging van de toestemming per uur...2

Configuratie
Ledenlimiet per stam...5
Vakantievervanging...Actief
Beperkingen Vakantievervanging...Eerste 2 weken niet
Vrije handel...Actief
Mogelijkheid om windrichting te kiezen...Actief
Overwinningsvoorwaarden...Als een stam 35% bezit en 30 dagen vasthoud
Startdatum...Volgende classic
 
Reactiescore
1.356
volgende wereld graag geen moraal
 
Reactiescore
141
a) Snelheid:

  • Speelsnelheid: 1
  • Eenhedensnelheid 0.6

b) spelsysteem:

  • Gebouwen afbreken: actief vanaf 5 dorpen
  • Moraal: actief bij de start, verdwijnt na 3 maand
  • Milliseconden: 50ms
  • Minimumtroepenregel: 2% van dorpspunten
  • Ontwikkelingssysteem: Eenvoudig
  • Kerk en geloof: actief
  • Uitkijktoren: inactief
  • Automatisch uitbouwende barbarendorpen: ja, tot 4000 ptn
  • Bonusdorpen: ja
  • Tijd om aanval te annuleren:10 minuten
  • Tijd om de handelaren te annuleren: 5 min
  • Nachtbonus: ja, van 2u tot 7 u
  • Beginnersbescherming: 5 dagen
  • Max. aanvalsverhouding(aanvaller:verdediger): afhankelijk wanneer een speler startte. Zelfde startdatum = geen; 3 Maand later gestart = 7 dagen
  • Vlaggen: actief
  • full haul: ja
  • rooftochten: ja

c) Eenheden
  • Boogschutters: actief
  • Verkennerssysteem: Kunnen alles zien
  • Ridder: ja, oude riddersysteem (met wapens)
  • Burgerwacht: inactief
d) Edelman

  • Gekocht met: Goudmunten
  • Maximale loopafstand:10 uur
  • Daling van de toestemming door de edelman: 25
  • Stijging van de toestemming per uur: 5
e) configuratie

  • Ledenlimiet per stam: 3
  • Vakantievervanging...Actief
  • Beperkingen Vakantievervanging:Eerste 4 weken niet
  • Vrije handel: inactief
  • Overwinningsvoorwaarden: 65% voor 14 dagen
  • Mogelijkheid om windrichting te kiezen: inactief
  • vlaggen: actief
  • Prestaties: Actief

f) Premium functies en andere:

  • Premium Account: Geactiveerd
  • Account Manager: Geactiveerd
  • Farm-Assistent: Geactiveerd
  • Bouwtijdhalveringen: Inactief
  • Direct afbouwen: Inactief
  • Bouwkostreductie: Inactief
  • +20% productie: Inactief
  • Ruilen met de handelaar: Inactief
  • Premium Beurs: Inactief

g) extra:

  • scripts: Enkel snellijstscripts (volgens regels~niet meer dan 1 handeling per klik/actie) en gs balancer toegelaten.
  • Ondersteuning: buiten de stam niet mogelijk. Stam leaven niet mogelijk wanneer def van de stam bij je staat.
  • Events (en inventaris): inactief

niet dat ik verwacht dat mijn instellingen ooit in gebruik gaan treden, maar heb nog nooit hier ze gepost, dus bij deze ;)
 
Reactiescore
205
Mijn wereldinstellingen dan ook eens:

Snelheid:
1,5
Eenheden snelheid: 0,6
Gebouwen afbreken: Actief
Moraal: Actief, tijd gebaseerd. Verdwijnt compleet na 3 maanden.
Milliseconden: Actief
Minimum troepenregel: 4% van de dorpspunten.
Ontwikkelingssysteem: 15 tech systeem.
Kerk: Inactief
Uitkijktoren: inactief. Fakes worden gecompenseerd door het hoge fake-limiet.
Prestaties: Actief
Auto. bouwende BB-dorpen: Actief tot 5000 punten
Bonusdorpen: Inactief
Tijd om een aanval te annuleren: 10 minuten
Tijd om de transporten te annuleren: 5 minuten.
Nachtbonus: Actief van 0:00 tot 08:00
Beginnersbescherming: 4 dagen
Max. aanvalsverhouding: Inactief.
Vlaggen: Actief
Buit: Inactief. Rooftochten zijn wel beschikbaar!

Eenheden:
Boogschutters:
Actief
Verkenningssysteem: Gebaseerd op Level systeem.
Ridder: Actief met vaardigheden
Burgerwacht: Actief.

Edelman:
Gekocht met:
Goudmunten
Max loopafstand: 25 velden
Daling van toestemming: 20-35
Stijging van TS per uur: 1,5

Configuratie:
Ledenlimiet per stam
: 10
Stam levels: Actief
VV: Actief
Beperkingen VV: Beperkte toegang na 12 dagen
Vrije handel: Inactief, enkel met de stam ruilen. Dit is nog in de eerste weken om basis van de start van de individuele speler.
Mogelijkheid om windrichting te kiezen: Actief
Overwinningsvoorwaarden: Geheimen, spawnen na 60 dagen.

Extra:
- Stam verlaten na 90 dagen wereldverloop niet mogelijk
 
Reactiescore
290
Instellingen
Snelheid algemeen:1
Eenhedensnelheid:0.4
Gebouwen afbreken:ja
Moraal: NEE (al veel te veel werelden geleden)
Boerderijlimietregel: nee
Basisverdediging: nee
Minimumtroepenregel: nee
Smederijsysteem: simpel
Kerk: nee
Groeiende barbarendorpen: ja, tot 3000
Bonusdorpen: ja
Annuleertijd voor aanvallen: 10 minuten
Annuleertijd voor transport: 5 minuten
Nachtbonus: 00:00-07:00
Beginnersbescherming: 5 dagen
Maximale verhouding aanvaller : verdediger: hoeft niet
Eenheden
Boogschutters: nee
Verkensysteem: maakt niet uit
Ridder: maakt niet uit
Edelman
Stijgende edelman prijzen: nee, munten
Goedkoop nabouwen van edelmannen: nee
Maximale reisafstand edelman: onbeperkt
Toestemmingsdaling per edelaanval: 25-30
Toestemmingsstijging per uur: 1
Configuratie
Verslagen tegenstanders ranglijst: ja
Windrichting: niet kiezen bij start, herstarten wel
Extra's
12 stamleden, 60% dominantie
 
Reactiescore
1.356
Voor w63 graag :D

Snelheid:

- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 150% (1.5)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1.0)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: actief
- Ridder/Standbeeld: actief
- Bonusdorpen: actief
- Kerk en geloof: actief
- Uitkijktoren: actief
- Burgerwacht: inactief
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 2.000 punten
- Edelmanproductie: Munten
- Toestemmingsdaling per edelman: 26 of 34
- Technologieën: Geen
- Beginnersbescherming: 5 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief

Instellingen:
- Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: Actief
- Aanvalstiming: milliseconden (100)
- Minimum troepen per aanval: 1
- Edelmannen looplimiet: 15 uur

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 50% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 90 dagen wint.
- Ledenlimiet Stam: 10
- Vlaggen: actief
- Boerderijlimiet: Inactief
- Limited haul: Nee
 
Bovenaan