Jouw favoriete wereld-instellingen?

Discussie in 'Discussie' gestart door davy323, 4. mei 2008.

Deel Deze Pagina

  1. Sir GroteBoef

    Sir GroteBoef

    Lid geworden:
    21. jun 2016
    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    28
    Perfect pim, al mag miliseconden ook wel naar 100 voor een normale wereld.
     
    Pimsie. vindt dit leuk.
  2. Pimsie.

    Pimsie. Tribe Mate Of The Year

    Lid geworden:
    17. feb 2016
    Berichten:
    2.656
    Leuk Bevonden:
    1.304
    Ja boh, dat maakt niet zoveel uit
     
  3. Xygor

    Xygor

    Lid geworden:
    26. feb 2017
    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Instellingen
    Snelheid algemeen: 1.5
    Eenhedensnelheid: 1
    Gebouwen afbreken: Ja
    Moraal: Ja
    Boerderijlimietregel: Nee
    Basisverdediging: Ja
    Minimumtroepenregel: Ja
    Smederijsysteem: Nee
    Kerk:Nee
    Groeiende barbarendorpen: Ja
    Bonusdorpen: Nee
    Annuleertijd voor aanvallen: helft van reistijd
    Annuleertijd voor transport: volledige reistijd
    Nachtbonus: nee
    Beginnersbescherming: 1 week
    Maximale verhouding aanvaller : verdediger:
    Eenheden
    Boogschutters: nee
    Verkensysteem:
    Ridder: ja
    Edelman
    Stijgende edelman prijzen: ja
    Goedkoop nabouwen van edelmannen: ja
    Maximale reisafstand edelman: 50 u
    Toestemmingsdaling per edelaanval: 25
    Toestemmingsstijging per uur: 3
    Configuratie
    Verslagen tegenstanders ranglijst: ja
    Windrichting: kiezen
    Extra's
     
  4. Baksteen.

    Baksteen.

    Lid geworden:
    27. sep 2012
    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    2
    Premium-Functies
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Inactief
    - Direct afbouwen: Inactief
    - Bouwkostreductie: Inactief
    - +20% productie: Inactief
    - Ruilen met de handelaar: Inactief
    - Premium Beurs: Inactief

    Rest kan me eigenlijk niet zoveel schelen
     
    RebounceTagg vindt dit leuk.
  5. Poo.

    Poo. Tribal Wars Team Community Manager

    Lid geworden:
    30. jul 2013
    Berichten:
    9.718
    Leuk Bevonden:
    583
    https://www.tribalwars.nl/page/join/nlc1
     
  6. bluw..boy

    bluw..boy

    Lid geworden:
    8. mrt 2008
    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel een ideetje voor een eventueel toekomstige Casual wereld...
    Als die dan toch daadwerkelijk voor spelers zijn die het nog moeten leren laten we het dan goed doen

    Instellingen

    Snelheid algemeen: 1,5
    Eenhedensnelheid: 1
    Gebouwen afbreken: Uit
    Moraal: JA
    Boerderijlimietregel:JA
    Basisverdediging: Nee
    Minimumtroepenregel: Nee
    Smederijsysteem: 3 levels
    Kerk:Nee
    Groeiende barbarendorpen: Tot 3k
    Bonusdorpen:Nee
    Annuleertijd voor aanvallen:10 min
    Annuleertijd voor transport: 5 min
    Nachtbonus: 01-07
    Beginnersbescherming: 7 dagen
    Maximale verhouding aanvaller : verdediger: hm
    Eenheden
    Boogschutters: nee
    Verkensysteem: Smederij 3 levels
    Ridder: Nee
    Edelman
    Stijgende edelman prijzen: Ja
    Goedkoop nabouwen van edelmannen: Nee (Miss wel voor t casual gedeelte)
    Maximale reisafstand edelman: 4-12 velden Leer maar eens Clusters maken op een casual
    Toestemmingsdaling per edelaanval: 20-30
    Toestemmingsstijging per uur:0,5
    Configuratie
    Verslagen tegenstanders ranglijst:
    Windrichting:
    Extra's

    Extra korte edelafstand
    Als je op een casual wereld moet leren hoe het spel werkt moet je ook leren hoe Clusters bouwen werkt niet in het wilde weg groeien
    Daarnaast zou je dan ook nog kunnen doen 120% regel of binnen 2 velden loopafstand edel
    Leer nieuwe spelers dan ook clusters maken
    Niet wat er nu geleerd word dorpje hier dorpje daar clustertje hier clustertje daar
     
  7. Rise Against

    Rise Against

    Lid geworden:
    24. sep 2008
    Berichten:
    8.079
    Leuk Bevonden:
    405
    Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 200% (2.0)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1.0)

    Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: actief
    - Ridder/Standbeeld: actief
    - Bonusdorpen: actief
    - Kerk en geloof: actief
    - Uitkijktoren: actief
    - Burgerwacht: actief
    - Moraal: Inactief
    - Prestaties: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 1.500 punten
    - Edelmanproductie: Munten
    - Toestemmingsdaling per edelman: 26 of 34
    - Technologieën: Geen
    - Beginnersbescherming: 5 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Inactief

    Instellingen:
    - Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Actief
    - Aanvalstiming: milliseconden (100)
    - Minimum troepen per aanval: 1% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 15 uur

    Extra (Anders dan anders):
    - Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 50% dominantie behaalt en deze kan vasthouden voor 90 dagen wint.
    - Ledenlimiet Stam: 10
    - Vlaggen: actief
    - Boerderijlimiet: Inactief
    - Limited haul: Ja