Jouw favoriete instellingen

DeletedUser78647

Guest
Helemaal mee eens! Al is het maar omdat er dan geen idiote 2 dagen rondes meer georganiseerd kunnen worden. Goed voorstel!

haha jaa toch :) kunnen we samen weer even nachten Tim
ik ga vanavond ook speeden nachtronde tim doe je mee?
elk weekend gewoon nachtronde !!
haha
Speedy
 

DeletedUser80805

Guest
bashrondes blijven het mooist met een laag boerderijlimiet!
 

DeletedUser80779

Guest
@ropiloot11 is er nog altijd een 'Rent-a-round' mogelijkheid voor 500PP? En zoja, zijn hierin scenario opties? Bijv. 1v1, beide 20 dorpen level 4 start, 1 uur beginnersbescherming, o.i.d. ?
 
Reactiescore
575
@ropiloot11 is er nog altijd een 'Rent-a-round' mogelijkheid voor 500PP? En zoja, zijn hierin scenario opties? Bijv. 1v1, beide 20 dorpen level 4 start, 1 uur beginnersbescherming, o.i.d. ?
We hebben geen specifiek aanbod daarvoor, maar we staan altijd open om de verschillende mogelijkheden te bespreken. Kun je even via een privé bericht contact opnemen om te kijken welke mogelijkheden er zijn?
 
Reactiescore
76
Misschien het aantal rondes wat terug schroeven zoals ik al eens aanhaalde een jaar of 3 terug, naar max een 3/4 aantal per week. en dan een pp prijs van bv 200 pp erop zetten voor de winnaar. Voor de rest doe je nog steeds fantastisch werk Robby dikke pluim!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hoe lang een ronde is doet toch niet veel? Als je niet in de eerste 2 uur start kan je toch niet veel meer bereiken lijkt me

Maar heb er niets op tegen in ieder geval, zolang het niet elke week is :p
 
Reactiescore
260
Linkje voor doorgeven van favoriete speedinstellingen werkt helaas niet meer :(
 
Reactiescore
575
Misschien een idee om terug wat langere rondes te organiseren.
Ik nodig je uit om een of meerdere suggesties te doen :)

Linkje voor doorgeven van favoriete speedinstellingen werkt helaas niet meer :(
Klopt, dat is bekend. Binnenkort zullen we een nieuw topic hiervoor openen op het forum. Tot die tijd mag je je suggestie hier zetten of in een prive bericht naar mij.
 
Reactiescore
534
Hoe lang een ronde is doet toch niet veel? Als je niet in de eerste 2 uur start kan je toch niet veel meer bereiken lijkt me

Maar heb er niets op tegen in ieder geval, zolang het niet elke week is :p

Moet je er moraal bij voegen. Dat maakt het al iets leuker voor degene die later starten of minder spelen tijdens een lange ronde. Dit doen ze op UK vaak, maakt het spel direct heel anders en geeft kleinere spelers een eerlijkere kans.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik vind eerlijk een gewaagde woordkeuze... Iedereen heeft dezelfde kansen, instellingen toevoegen zodat spelers die niet mee kunnen minder ver achterlopen is niet eerlijk, dat is in het voordeel van die kleine speler.

Als er genoeg korte rondes zijn dan is er ook geen probleem om eens op tijd te starten. Hoe langer je rondes maakt hoe meer late starters je hebt en dus hoe meer je zulke maatregelen nodig hebt om ze nog een kans te bieden. Het probleem ligt hem bij de late starters ;)

Maargoed zolang het maar af en toe is heb ik der gene problemen mee.

De kleine speler blijft trouwens doelbewust klein omdat hij te lui is te leren speeden, wat niet moeilijk is.
 
Reactiescore
534
Ja eerlijk is misschien niet het goede woord, want inderdaad iedereen heeft dezelfde kansen. Maar het geeft de minder goede speler wel meer kansen tegen de betere speler. Ik ben ook zeker niet altijd ervoor, maar af en toe op een wat langere ronde (zoals nu wo tm vr) is moraal wel leuk imo. Ook kun je dan nog een restarten als je gepakt bent, zonder direct kansloos te zijn.
 
Bovenaan