Jordy, Forever with us

DeletedUser65921

Guest
Nogmaals mijn deelneming, voor familie, vrienden, stamgenoten en kennissen.
Veel te jong uit het leven weggerukt, doodzonde.
 

DeletedUser65747

Guest
Sterkte voor een ieder binnen hora! Woorden schieten tekort in situaties als deze. Vooral aan de nabestaanden veel sterke in het verwerken van dit grote verlies.
 

DeletedUser73204

Guest
Ook my meedeleven. Ik kende hem nie maar TW is toch soort van band. Veul sterkte aan nabestaanden,family en stam


Jolien
(Port-Elizabeth S.A.)
 

DeletedUser76426

Guest
Mijn god, wat schrik ik hier van. Dit is nu al de 3e wereld waarop ik speel waar een speler het leven laat. Wat een bizar toeval. Ik weet niet of ze het lezen maar de nabestaanden sterkte wensen is het ninste wat ik kan doen.

Verder, laten we het voortaan een beetje vriendelijk en respectvol houden hier op het AF, zoiets als dit doet je maar weer beseffen dat het een zeer onbelangrijk iets is, zo'n spel.
 

DeletedUser63354

Guest
Heel erg veel sterkte naar de betrokkenen. Dit gun je niemand.
 

DeletedUser72524

Guest
Wat verschrikkelijk dit! Veel sterkte voor iedereen hem heeft gekend.
 

DeletedUser76545

Guest
Ik heb hier geen woorden voor, weet niet wat ik moet zeggen. Jordy we zullen je nooit vergeten en gaan deze wereld voor je winnen!
 

DeletedUser76018

Guest
Nogmaals gecondoleerd aan Hora, vrienden en familie van Jordy.
Het doet altijd pijn als je iemand verliest die je direct of indirect kende, zeker als de persoon in kwestie zo jong was en nog zo veel kon bereiken in het leven. Ik zal Jordy enorm missen en het was een zeer fijne jongeheer, ik kan mezelf moeilijk verwoorden in een geval als dit omdat ik het echt te erg vind... Het verhaal is erg en ik kreeg zelf al tranen bij het horen ervan, sterkte aan zijn echte vrienden en familie.

RIP Jordy.
 

DeletedUser76513

Guest
Elke keer opnieuw beginnen met de eerste regel. Ik weet simpelweg niet wat ik zegen moet! Altijd met je kunnen lachen en leuke gesprekken gehad! Gaan je missen! Sterkte aan iedereen binnen TW, zijn familie en zijn vrienden.
 
Reactiescore
767
Brok in men keel na dit te lezen. Heb zelf wel vaker met Jordy gepraat vooral destijds over een toekomst tussen toen nog Trust en Ex. Hij kwam over als een geweldige jongen die gewoon positief in het leven stond. Hoorde dat het in de buurt is waar ik woon dus zal ook een keer de plaats gaan bezoeken als ik er in de buurt ben.
Sterkte aan zen familie en ook aan Hora!

Rust zacht jong.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Verschrikkelijk om iemand op zo'n leeftijd te zien gaan.

Sterkte aan de nabestaanden, rest in peace..
 

DeletedUser

Guest
Sterkte aan de familie, dit zou nooit mogen gebeuren.
Dat Jordy met een positieve gedachte mag onthouden worden.
The best go first... :(
 
Reactiescore
2.303
Ben stil geworden van je post Aldo. Tranen staan me in men ogen, kan totaal niet tegen dingen als dit...
Ik weet niet veel meer wat te zeggen, het gaat je goed jordy daarboven! Het zal daar allemaal wel beter zijn dan hier knul.

We gaan voor je winnen!
 

DeletedUser

Guest
Verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte voor de nabestaanden!
 

DeletedUser64081

Guest
Gisteren kreeg ik van Delano een WhatsApp bericht, ik kwam net van de verjaardag van mijn oma, zat in de auto. Wat voelt dit Bizar onwerkelijk. Vanuit gezellig samen kunnen zijn met de familie naar het besef dat Jordy's broer Jordy op zo'n verschrikkelijke manier heeft zien gaan. Heel veel sterkte aan hem, en de nabestaanden. Jordy, je hebt er geen donder meer aan, maar bedankt voor al je positivisme. Wij, Hora, en de rest van 45, vergeten je niet.

Jordy, bedankt. Ook ik wil iedereen bedanken die zo respectvol meeleeft.
 

DeletedUser76150

Guest
Ik heb Jordy nooit echt gesproken. Toch zit ik dit met een brok in mijn keel te lezen.
Heel veel sterkte aan de nabestaande!
 

DeletedUser75778

Guest
Of je nu dichtbij Jordy hebt geleefd of hem alleen van horen zeggen kende, dit komt bij iedereen aan als een klap. Zoiets laat je voor een moment beseffen hoe kostbaar leven is. Mijn gedachten gaan uit naar de familie van deze beste kerel, naar zijn vrienden en de spelers van Hora.
 
Reactiescore
2.507
Dank jullie wel voor jullie mooie worden. Het doet ons doet ons goed, bij het verwerkingsproces.
 
Bovenaan