[Profiel] Johnny English

Reactiescore
533
Mijn co's zijn niet meer tevreden van mijn profiel-plaatje en ze dwongen me dan maar om eentje aan te vragen.
1. De tekst: Johnny English
2. Kleurencombinatie(s): volledig vrij
3. Thema: Goddelijk, iets met Johnny English
4. Plaatje(s) om te gebruiken: volledig vrij
5. Deadline: Geen idee, als de tijd rijp is kies ik.
6. Prijs/gift: Van mij krijgen jullie 200PP en een dikke zoen.
7. Favoriet tot nu toe: -


Ter inspiratie:
tumblr_o0bgecoLyp1sib8r1o1_1280.gif
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Misschien was ik wat onduidelijk, maar zou natuurlijk ook graag iets met Johnny English hebben. Ik ben niet moeilijk hoor ^^

Ik pas mijn post aan.

PS: Vond hem wel al leuk.
 

DeletedUser68032

Guest
Hahaha, nu wat laat voor iets met Johnny zelf, maar allicht een kansje voor eventuele andere designers
 
Reactiescore
415
@Unidentified Black Male. dat plaatje ziet er iig al goed uit, maar is net niet wat we zochten. (dit kan nog veranderen bij gebrek aan andere plaatjes)

Daarom vroeg ik me af of meer designers iets willen proberen en wees nou is eerlijk wie wilt er geen kusje van Tuur.
 

DeletedUser78303

Guest
omdat jullie het zo lief vragen ga ik ook wel een plaatje maken :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat zoek je dan wel?

Ben wel beetje klaar met die vage omschrijvingen en dan “dit zoeken we niet” xd.
 
Reactiescore
533
Wat zoek je dan wel?

Ben wel beetje klaar met die vage omschrijvingen en dan “dit zoeken we niet” xd.
Ik fnuik ook niet graag de inspiratie van de designer.
Maar ik ontbreek toch wat Goddelijke kracht. Dat toont "dit zijn we!!!".

Als jullie meer PP willen ervoor mij ook goed btw. Maar wil wel een goed plaatje en hoop dat ik er wat lastig over mag doen om hem te vinden? ^^
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Geef je ook geen ongelijk! Bedoel er niet mee dat je maar een plaatje moet nemen om het afnemen. Maar veel aanvragers komen tegenwoordig met weinig tot geen eisen en gaan vervolgens 6 plaatjes laten maken voor ze (als ze al 1 nemen) hem afnemen :p. Terwijl wij er toch wel wat werkt in stoppen.

Nu is t een hobby en gaat t echt niet om t verkopen zo bedoel ik t ook weer niet.
 
Reactiescore
533
Ik besef dat het niet gemakkelijk is en ook frustrerend als je je werk erin steekt en dan hoort. Neen toch niet wat ik zocht.

Voor mij ook niet zo eenvoudig te omschrijven. Ik zoek iets over Johnny English en het moet echt onze Goddelijke dominantie tonen. Misschien kan ik het beter omschrijven als Johnny English God Of War?
 
Reactiescore
746
Bovenaan