john is overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23846

Guest
ondanks alles wat er gebeurd is, komt dit bericht erg hard aan



branduardi vandaag om 07:27 uur
Beste Stamleider v. DomTe,

Ik ben een goede vriend van John die hier op tribalwars bekend is als Stalkor en laatst op W4 als Strada. Ben zelf vroeger op W4 aktief geweest en ben bevriend geweest met John buiten het tribalwarsgedoe. Afgelopen zaterdag sprak ik hem nog op het moment dat hij met spoed was opgenomen in het Westeinde ziekenhuis in Den Haag. Hij sprak toen nog over zijn geestekindje op W13 en die oorlog op W4. Dat hij graag door wou spelen maar niet de kracht meer had ervoor. Met pijn in mijn hart en vol van verdriet moet ik nu het volgende vertellen:

John is zondagavond op 42 jarige leeftijd iets na 19:00 uur na een kort ziekbed tijdens een hartstilstand aan kanker overleden.

Hij wou zoveel nog, alleen hij heeft niet die tijd meer gekregen.

John wordt a.s. vrijdag in besloten kring gecremeerd. Reactie's etc die ik aan het verzamelen zou ik graag van je willen ontvangen, welke ik zal uitprinten en aan Vanessa zal overhandigen.

Mvg,

S.Vervaart
 
Reactiescore
2.489
Ook hier eveneens een slotje.

Gecondoleerd voor het verlies.

Maar zoals ik op het vrije forum al meldde is het onmogelijk om na te gaan of het vertelde verhaal wel waarheid is.

Ongeacht of dit geval waarheid is of niet dienen we wel elk geval hetzelfde te behandelen en dus sluiten we dit soort topics.

Nogmaals gecondoleerd.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan