[Profiel] Jefaais 50/100 PP

DeletedUser77075

Guest
1. De tekst: jefaais
2. Kleurencombinatie(s): Vrije keuze.
3. Thema: mysterieus, griezelig
4. Plaatje(s) om te gebruiken: - Voorbeelden:
rickzigpvyenj.png
gbhgkwdj4chah.jpg
mrtrrokkqldej.jpg
mys2.jpg
5. Deadline: Neem je tijd
6. Prijs/gift: 50/100 pp
7. Favoriet tot nu toe: Geen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72825

Guest
Zeer lq, weet niet of dit de bedoeling is, maar vind het wazige gedeelte niet zo mooi! Verder wijs plaatje, enkel nog oefenen om de groene strepen ,zal ik maar zeggen, beter in te werken, nu lijkt het wel zo een laserzwaard van star wars :)
 

DeletedUser77075

Guest
het design is wel netjes alleen niet iets wat ik zoek, althans op die manier.
zou je iets mysterieus / griezelig kunnen maken ?
een soort identiteit loos iets / afvragend. meer zoiets

m.v.g.
 

DeletedUser

Guest
Als je m wil verklein ik m nog, zit nu op dubbel formaat.

Pf02 jefaais.png
 

DeletedUser77075

Guest
unreal, op dit moment lijkt jou plaatje het meest op wat ik zoek. echt dat mysterieuze.
even kijken of er nog meer plaatjes komen. tot nu toe is het plaatje van unreal mijn nr. 1
 

DeletedUser77909

Guest
Je wordt steeds beter PatrisMortem, zorg dat je brushsize niet te klein wordt (als je hem sharpt kan het pixelig worden wat in de rechterbovenhoek gebeurd) Voor de rest springt de persoon er goed uit! Keep up the good work!

(Btw misschien de tekst iets kleiner en iets meer de zelfde kleur als je lijnen, maar dat zal een puntje van smaak zijn..)
 
Reactiescore
139
Thanks mate!

Ik waardeer het advies, ik heb het probleem gehad, maar wist niet dat het moest op maat te poetsen. Ik ben blij om te weten hoe het te corrigeren.

Ik ben het eens met wat je zei over de tekst, maar ik heb altijd problemen gehad met mijn teksten. Ik kan niet schijnen om ze te laten verfijnde kijken als iemand van jullie. Hopelijk tijd zal verbeteren ^^

Nogmaals bedankt voor uw woorden en advies en sorry als mijn vertaling is slecht!
 
Bovenaan