Jaaroverzicht

DeletedUser65921

Guest
Ik laat dit nog even doorlopen, want aantal stemmen is niet echt representatief :p
 

DeletedUser

Guest
Mijn lijstje gaat er maar als volgt uitzien;

1. Dragonfriend723
2. Imposant
3. Ezellinnetje
4. Tim010
5. Fancy.
6 The Incredible Tiger.
7. Rainbow
8. Zeehond
9. G-Force3
10 Schaapje0508
 

DeletedUser70434

Guest
1: imposant: Niet moeilijk, hoe sterk de spelers ook zijn tegen hem, de dorpen die hij wil zal hij zeker kunnen edelen, zeer goeie aanvaller en die ODA van hem is niet gewoon.
2: ezelinnetje: Wat hij dit jaar presteerde van overgenomen dorpen is echt niet normaal, staat eerste in de oorlogsstats wat mij zeker niet verwondert, alleen ligt de ODA veel lager tegen over imposant en daardoor staat hij maar 2de bij mij
3: lordperre: Edelt maar dorpen van de vijand zonder er te verliezen, hij heeft dan ook een sterk jaar gehad op amorfati en euro
4: dragonfriend: Dit was echt een twijfelgeval voor mij maar ik kies toch voor dragonfriend omdat hij toch het tikkeltje meer heeft gedaan dit jaar of flexibility
5: flexibility: op skills zou hij gewoon iedereen verslaan maar hij mistte dit jaar wat de inzet om nog meer te doen
6: fancy: wat deze persoon dit jaar gepresteerd heeft mag iedereen een voorbeeld aan nemen
7: zeehond: Ligt helemaal ingesloten door zijn stam maar je ziet en hoort hem overal, sterk!
8: Rainbow: jammer dat hij op het einde toen hij nog speelde de interesse niet meer vond om nog verder te gaan op euro
9: tim010: moest hij niet zo lui zijn kon hij veel hoger staan
10: tuam: moet in iedere lijst eigenlijk staan, heeft zich terug geknocked en hoe :eek:
 
Reactiescore
2
1. Imposant: Kijk je even een maand niet naar zijn ODA is er weer enkele tientallen miljoenen ODA bijgekomen
2. Dragonfriend: Zelfde als hierboven alleen net iets minder.
3. Ezellinetje: Vroeger nog mee in de stam gezeten en ik had niet verwacht dat zij in staat zou zijn om zoveel dorpen te edelen van euro en andere vijanden. Zeer goede progressie gemaakt.
4. Timmie: Gewoon omdat hij van aanvallen houdt
5. Wijde: Edelt alleen maar bb-dorpen, toch nr.1 ODA
6. Flexibility: Kan het wel, maar weinig gezien dit jaar.
7. Rainbow: Dodelijk gevaarlijk als hij wilt.
8. Tuam: Samen met ezel en fancy verrassingen van het jaar.
9. Fancy: Zie nr.8
10. Lordperre: Omdat het kan.
 
Reactiescore
768
Nou ik ga mijn lijstje baseren op de korte tijd die ik hier heb gespeeld :p

1. Ezellinetje: In december zeker zin in Euro-knallers gehad :D
2. ..RainBow..: Ook superactief wezen edelen op euro.
3. Lordperre: ODA beast & tegenstander edelend.
4. Imposant: Style! ODA- leider.
5. Dragonfriend723: Zeker een goed jaar achter de rug.
6. Wijde: Nummer 1 ODA hoort in dit lijstje (ongeacht op BB's op niet).
7. Drachonder: Dit jaar lekker begonnen op MaHraM.
8. Flexibility: Goed met massa's aan ODA gekomen.
9. Fancy.: Van wat ik heb gezien goed teruggekomen.
10. Tim010: Dit puntje gun ik toch aan hun ^^
 

DeletedUser65921

Guest
Ik zet deadline op morgenavond, vooral omdat ik vanavond geen tijd heb uitslag te posten :p
 

DeletedUser68201

Guest
1) Dragonfriend weet de zwakke plekken te vinden en een gedurft front te maken tegen Zenzi
2) Imposant laat zich niet van z'n plaats zetten. begin af aan al een inspiratie
3) G-Force3 staat weeral bovenaan in de oorlogspunten 24 veroverd 7 mio verslagen binnen 1 week...
4) Tim010 heeft weer veel clears klaar ook voor andere spelers
5) Zeehond, erg actief bezig op z'n ODA ook clears vrij voor andere spelers respect
6) Skykiller speelt andermans vv maar heeft op andere acc ook een aantal spelers weggespeeld
7) Flexibility, flink bezig op andere spelers en weer op euro.
8) Ijsbeer houd het goed stand tegen zenzi en heeft een mooi cluster!
9) Tuam, baas tegen zena / lord lord koning en tjap
10) lordperre flink bezig op Amor en Euro flink wat dorpen ingepikt als de kans er is pakt hij alles
 

DeletedUser65921

Guest
Ik wou niet, want ik sta op kop :(

Trouwens:

[15/01/2015 23:32:08] Laurens: doe je deze dan?
[15/01/2015 23:32:27] quentincapoen: euhm ja zeker :p
[15/01/2015 23:32:30] quentincapoen: maar ging net slapen eigenlijk :(
[15/01/2015 23:32:34] quentincapoen: ik doe hem morgen :O
[15/01/2015 23:32:39] quentincapoen: vanaf dat ik thuis ben!
[15/01/2015 23:32:48] Laurens: (y)
[15/01/2015 23:33:04] quentincapoen: zal rond 12h zijn dat je hem ten laatste hebt :D
 

DeletedUser

Guest
1 imposant
2 ezel
3 tim
4 tuam
5 flex
6 ijsbeer
7 zeehond
8 biefstuksalami
9 bloodpriest
10 dragonfriend723
 

DeletedUser71679

Guest
beter laat dan nooit :eek:

1. Ezelinnetje puur om het aantal veroverde dorpen van de vijand.
2. imposant door zijn machtig mooie oda.
3. dragonfriend723 top 3 oda en geen dorp verloren tegen marham!
4. ijsbeer houd heerlijk stand daar boven en is niet bang om aan te vallen
5. Fancy. ook veelal bezig met massa's en altijd clears over om bondgenoten of stammies te helpen
6. drachonder een stille jongen die niet gauw opvalt. maar heeft zich zeker laten opvallen bij euro en amorfati
7. The Incredible Tiger. altijd bezig om de vijand kleiner te maken.
8. tim010 heerlijke oda!
9. ..RainBow.. de laatste maand weer laten zien wat hij kan.
10. Tuam ook een mooie oda en altijd een steun!
 

DeletedUser65921

Guest
Uitslag beste aanvaller

Met redelijk wat vertraging is hij hier dan toch!

Op de 10de plaats:

Deze speler heeft dit jaar een prachtige ODA opgebouwd. Heeft niet alleen als verdediger zijn kunnen getoond maar ook als aanvaller. Hij heeft bewezen dat hij beiden kan en hoe. Hij heeft wat dorpen verloren maar de manier waarop hij gereageerd heeft in de aanval was geniaal en is dus zeker verdiend dat deze speler in de top 10 staat!
Tuam 26p

9de staat

Deze speler heeft niet zoveel getoond tot het laatste van het jaar. Toen Euro in zijn range kwam was hij als een beest beginnen edelen op euro met als gevolg = 800k weg in 2 dagen. Hij heeft de skills, had hij het hele jaar ook de motivatie gehad stond hij veel hoger, zowel ODA als punten.
..Rainbow.. 31p

Als 8ste

Deze speler bewees op zowel amorfati als euro dat hij een zeer goede speler is. Hij staat zeer hoog in overgenomen dorpen van de vijand en verloor misschien maar 2 dorpen. Ik denk dat we van deze speler nog zeer veel gaan mogen verwachten in 2015, niet alleen op offensief vlak waar hij toch wel 1 van de uitblinkers van 2014 was
Lordperre 31p

7de plaats is voor

Deze jongen heeft al tijden een enorm front, ongeveer alles rond hem is vijand, toch slaagt hij er redelijk makkelijk in stand te houden en zelfs terreinwinst te boeken. Hij draait er zijn hand niet voor om eens 50+ dorpen op één dag te pakken en staat zodoende al een 100 dorpen in de plus, om dat (met slechts één dorp verlies) zo klaar te spelen moet je wel een kanjer zijn.
Ijsbeer 41p

Als 6de is geëindigd

Heeft wel een bere sterk jaar achter de rug. Wat een ODA groei deze speler heeft gemaakt is ronduit geweldig. Hij was bij iedere massa aanwezig en hij blijft doorgaan. Deze speler weet niet van ophouden en zal zeer snel top 10 ODA lijst komen als hij zo door doet !
Fancy 44p

We gaan de top 5 binnen met

Bij deze persoon is er haast geen groter verschil mogelijker. Hij heeft 122 dorpen overgenomen van de vijand maar heeft een belachelijk hoge ODA van maar liefst 140 mil. Misschien moet deze speler nu ook zijn kwaliteiten tonen in het overnemen van de vijand want op aanvallen vlak is hij zeker 1 van de betere !
Tim010 78p

4de staat dan

Het is al zoveel keer gezegd geweest: als deze speler ergens aan meedoet heeft hij altijd dat tikkeltje meer of dat alle andere spelers hebben. Niemand verstaat nog steeds hoe dit komt. Is het de opbouw van de aanvalsdorpen? Is het de ervaring van de spelers? Ik denk dat het beide is want deze speler is echt wel 1 van de beste spelers op casual.
Flexibility 84p

De bronzen medaille gaat naar

Hij is het voorbeeld voor iedere speler op deze wereld. Een ongelooflijke ODA maar het is enorm jammer dat deze speler amper front heeft met iemand die hij kan aanvallen. Maar toch blijft hij zeer goed, gaat effen 60 tot 80 dorpen gaan edelen op euro wat normaal iets van een 24uur lopen is maar hij doet het toch. Deze speler maakt nu front met zenzisasense en ik verlang er al naar om te zien welke van beide spelers zal winnen ook al ben ik al 100% zeker dat deze speler aan het langste eind zal trekken.
Dragonfriend723 133p

Een mooie tweede plaats voor

De verrassing van het jaar. Dat staat zeker vast, wat deze speler presteerde in 2014 zal echter niemand haar nadoen. In de oorlogsstats staat deze speler eerste met maar liefst 655 vijandelijk overgenomen dorpen. Deze speler presteerde enorm sterk op euro en liet zien wat zij kan. Ik vraag mij af of deze lijn kan doorgetrokken worden in het jaar 2015 want zoiets is ongelooflijk!
Ezelinnetje 139p

En de winnaar is

Deze speler bewijst al heel casual dat hij het spel onder de knie heeft. Volgens mij ook wel een terechte winnaar. Is er een vijand in zijn buurt die hij kan aanvallen, dan zal hij zeker niet wachten op een massa van de stam maar zelf initiatief ondernemen en dit loopt altijd positief af. Met 440 vijandelijke dorpen overgenomen van de vijand en een ODA van 232mil binnen de stam kun je wel zeggen dat deze speler enorm sterk is en het wel verdient dit jaar beste aanvaller te zijn.
Imposant 152p

Mijn dank gaat uit naar Quentin/Hardstyle4ever/ijsbeer die weer alle tekstjes (buiten die over hem zelf, dat is een werk van mij) schreef.
Wederom hartelijke felicitaties aan alle genomineerden.

U kan nu stemmen voor verdediger van het jaar, gelieve een top 5 te nomineren!
Puntentelling:
1) 10p
2) 7p
3) 5p
4) 3p
5) 1p
 

DeletedUser68201

Guest
top 5 deffers

1) Nensul 7 massa's van mij gehad still standing!
2) lordperre toendertijd tegen mutombo erg sterk!
3) Tuam doet het gwn erg goed tegen lord lord / zena
4) ijsbeer mooi frontje tegen zenzi houd zich staande
5) dragonfriend237 nu een gedurfd front aangemaakt in het noorden, en houd nog stand!
 
Bovenaan