Jaaroverzicht: 1 jaar W33

DeletedUser54299

Guest
Daar gaan we weer de kinderachtige toer op...

Waarom zou ik alles beter weten en denken dat ik de beste ben? Geef me een voorbeeld dat dit aantoont?
Ik vind het eerder hopeloos hoe jij achter R en voormalig retro loopt als een hondje..

Ik hoef geeneens te zoeken. Hier is je voorbeeld:

Ik vind het eerder hopeloos hoe jij achter R en voormalig retro loopt als een hondje..
----
Met andere woorden je IQ is zo laag dat die vergeleken wordt met een mier. Dat is toch niet best? :eek:

Mag jij even geluk hebben dat er geen mod op dit forum zit.
 

DeletedUser

Guest
Ben je nu serieus? Dat vat jij op als een bevestiging dat ik denk dat ik de beste ben? Tja dan moet ik wel corne gelijk geven. Dat IQ reikt zeker niet erg hoog.

Als je nog zulke belachelijke en zinloze uitspraken doet, ga ik er simpelweg niet meer op reageren.
 

DeletedUser54299

Guest
Ben je nu serieus? Dat vat jij op als een bevestiging dat ik denk dat ik de beste ben? Tja dan moet ik wel corne gelijk geven. Dat IQ reikt zeker niet erg hoog.

Als je nog zulke belachelijke en zinloze uitspraken doet, ga ik er simpelweg niet meer op reageren.

Dat is een bevestiging dat je het beter denkt te weten (zoals je nu weer doet). Als je je niet kan herinneren wat je zelf gezegd hebt moet je je eigen IQ maar eens laten nakijken.



:)
 

DeletedUser

Guest
Het leek mij te gaan voor een nominatie voor "lekkerste kontje" dus ik begrijp niet wat het verband is tussen die twee.

Snap je het verband tussen de andere nominaties en het 'lekkerste kontje' wel?
Ik niet hoor :p
Het lijstje met nominaties is van een andere wereld gehaald en daar op de laatste plek stond een farm gerelateerd onderwerp, wat op deze wereld niet echt van toepassing is. Ik heb geen idee waarom het het lekkerste kontje van is gemaakt maar kvind het wel mooi :D
 

DeletedUser65921

Guest
Tim heeft gewoon mijn idee gestolen en vervangen door iets waarin hij misschien toch nog kon winnen :D
 

DeletedUser

Guest
Mag jij even geluk hebben dat er geen mod op dit forum zit.

Wow, zelfs een reactie die onder het IQ van een mier is gekropen :eek:
Ga nu maar snel terug naar je (24/7h) kikkerwereldje waar je vandaan kwam, kan je daar lekker verder kwaken, in plaats van hier je IQ loze opmerkingen te plaatsen.
 
Reactiescore
30
IQ, kikkers, kwaken, mieren, kontjes, 24/7....
De meeste DRIVERs konden toch altijd zo goed discussiëren? :rolleyes:
 

DeletedUser71937

Guest
mensen van free en vtx zitten hier met het gevoel:wat voor bgs hebben wij:kinderachtig
 

DeletedUser70216

Guest
W33 alweer een jaar oud, tijd om terug te komen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan