Jaarlijkse Awards

DeletedUser

Guest
Dank je aan allen die Peuter Power vernoemden. Ik dank jullie uit naam van zowel robje, als jildert en onze chick Lianne :cool:, we blijven een uber team :D

2- Ramon. Heeft door zijn slechte acties als leider in de stam Pi onze goede banden volledig weggerukt. Ik heb een stam nog nooit zo gemotiveerd gezien als |D| ten tijde dat de oorlog met Pi eraan ging komen.

Jaaaa je bent zeker jullie stabje op Dei vergeten waar je ramon in probeerde mee te trekken :D Dus heeeeel misschien was het Frè en niet Ramon die die band heeft verpest ;)

Het enige stabje wat er gebeurde bij Dei! was dat wij vroegen een aantal dorpen leeg te zetten. Dat was niet zo netjes van ons, al moet je alles in rekening nemen. Borno was |D| nog niet gejoind toen dit gebeurde. Alles gebeurde uit |D|, opdat er geen effectieve overtredingen zouden gebeuren. Toen Borno |D| joinde, bleef die aanvallen. Wanneer de leiding dit zag, greep deze ook in. Borno mocht geen Dei! spelers aanvallen, die hem niet aanvielen (Hierbij was roetsj dus een uitzondering, gezien die Borno actief aanviel).

Je kan er op blijven hameren, ja, daar heeft |D| een kleine fout begaan. Echter heeft dat niets te maken gehad met de banden tussen .Pi en |D|. Die banden heeft Ramon eigenhandig opgeblazen. Om nog maar te zwijgen van de acties van BTH en Warpapa. Ik snap nog altijd niet hoe deze spelers zo blind richting front konden springen. Wat dachten jullie, dat je ons werkelijk kon afhouden? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ojaaaa, moet Herrezen Draak toevoegen aan Forumposter van het jaar :O
Hoe kan ik Robin vergeten zijn :(
 

DeletedUser1206

Guest
Dank je aan allen die Peuter Power vernoemden. Ik dank jullie uit naam van zowel robje, als jildert en onze chick Lianne :cool:, we blijven een uber team :D



Het enige stabje wat er gebeurde bij Dei! was dat wij vroegen een aantal dorpen leeg te zetten. Dat was niet zo netjes van ons, al moet je alles in rekening nemen. Borno was |D| nog niet gejoind toen dit gebeurde. Alles gebeurde uit |D|, opdat er geen effectieve overtredingen zouden gebeuren. Toen Borno |D| joinde, bleef die aanvallen. Wanneer de leiding dit zag, greep deze ook in. Borno mocht geen Dei! spelers aanvallen, die hem niet aanvielen (Hierbij was roetsj dus een uitzondering, gezien die Borno actief aanviel).

Je kan er op blijven hameren, ja, daar heeft |D| een kleine fout begaan. Echter heeft dat niets te maken gehad met de banden tussen .Pi en |D|. Die banden heeft Ramon eigenhandig opgeblazen. Om nog maar te zwijgen van de acties van BTH en Warpapa. Ik snap nog altijd niet hoe deze spelers zo blind richting front konden springen. Wat dachten jullie, dat je ons werkelijk kon afhouden? :confused:

je probeert het nogal uit te vlakken. Zeg maar gerust STAB als je je BG vraagt om bij je andere BG dorpen leeg te zetten zodat iemand waar jij en je BG in oorlog mee zijn hem kan edelen :confused: Stabje 2 was het rekruteren van borno midden in een oorlog met Serve. Dus probeer maar niet het bordje van D schoon te houden ;)

Jullie kunnen nu wel de moraalheld spelen omdat het jullie nu goed uit komt ivm. jullie voorsprong. maar ten tijden van Serve vs D, Dei & .Pi waren jullie niet zo rechtvaardig hoor ;)
 
Reactiescore
1.018
Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1-Asteria
2-Katze
3-Penno

De 3 D accounts die in verloop van 2015 misschien wel de enige accounts kunnen zijn met een actief Front, namelijk Radium.
Als je een momentje hebt kom ik ook wel bij Radium uit:D
 

DeletedUser

Guest
je probeert het nogal uit te vlakken. Zeg maar gerust STAB als je je BG vraagt om bij je andere BG dorpen leeg te zetten zodat iemand waar jij en je BG in oorlog mee zijn hem kan edelen :confused: Stabje 2 was het rekruteren van borno midden in een oorlog met Serve. Dus probeer maar niet het bordje van D schoon te houden ;)

Jullie kunnen nu wel de moraalheld spelen omdat het jullie nu goed uit komt ivm. jullie voorsprong. maar ten tijden van Serve vs D, Dei & .Pi waren jullie niet zo rechtvaardig hoor ;)

Werkelijk Jitter? :eek:

Zoals ik al zei, het is niet netjes van ons om die dorpen te laten leeg zetten. Let goed op, er staat 'niet netjes'. De reden van deze formulering is vrij simpel. Croix indertijd was steeds zeer grootmoedig en sprak met grote woorden. Borno wilde Croix dus 'aanpakken'. Iets wat wij hem niet konden 'ontzeggen', zolang hij niet in |D| zat. Als je puur statsgewijs gaat kijken, heeft |D| dus enkel wat in de pap te brokken bij het leegzetten van die dorpen. Want verder zat borno niet in |D|, noch de vv van Croix. Die was uberhaupt in handen van .Pi, die kort na ons ook maar snel de banden met Dei! opzegde. .Pi was in dat geval enorm hypocriet, maar dat werd hen niet kwalijk genomen.

Ik vind het wel lachwekkend dat je het recruiten van borno een stab acht :D. Serve was compleet dood en de echte leiding van Serve (dus niet de interim nieuwe leiding), wist van de mogelijke overstap van Borno naar |D|. Er was ook contact tussen beide leidingen, omdat de Serveleiding zag dat 1 van hun spelers zo een betere toekomst kon hebben. Dat werd hen ook gegund. Borno heeft, gezien wij op later tijdstip hem wilden helpen, Serve geleaved om zo zijn integriteit te bewaren.

Dat jij het als stabje ziet, valt waarschijnlijk te verklaren aan het feit dat jij tot het aanhangsel van Serve behoorde. Zowel sjaakmans, als CoC als BTH, en ik vergeet er waarschijnlijk nog een aantal. Jullie waren niet meer dan stam/gebiedsopvulling.


Maar goed, genoeg ouwe koeien uit de sloot gehaald, want als we daarmee beginnen, dan zijn we volgende jaar met jou nog bezig ;).
 

DeletedUser72441

Guest
Aan draakje kan ik enkel maar de uitleg geven die ik je privé heb doorgestuurd. Maw, het is gewoon een enorm instabiel gebied, met weinig goede spelers. Dus dan is het zoeken om toch iets te vinden, maar helaas is dat niet echt tot stand gekomen in het verleden. Desondanks de vele opofferingen en probeersels zijn we er toch nog met enkele in geslaagd mee te draaien aan de top van de wereld.

Ik zal ook maar een lijstje opstellen

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1-Dacapital best een zware ligging en best wat te verduren gekregen. Topper
2-absurd Is al vechten tenonder gegaan maar verdient toch zeker respect hoe hij zijn vijanden heeft afgehouden.
3-de penno ODA beest, heeft zowiezo al mijn respect

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- D is zowiezo de nummer 1
2-A, de substam van D
3- Wegens geen echt alternatief moet ik hier dan toch radium zetten, omdat ze toch met behulp van D tegen pm hebben gewonnen en toch een grote stam blijven op deze wereld. Al stellen ze mij persoonlijk wel zwaar teleur met hun verdedigende en aanvallende acties.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Dacapital
2- Absurd
3-sjaakmans ( ten tijde van .pi vs tables )

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- De penno
2- Peuter power
3- Comatoes ( eigen dunk stinkt misschien, maar de enkele massa's die we hebben opgesteld waren wel een groot succes, dan denk ik aan de 1ste massa van wifi vs n-s, en de persoonlijke aanvallen vs onze omliggende vijanden)

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Leiding van D
2- Stelling deed het zeker ook niet slecht.
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- DHD
2-Sjaakmans
3- Zoveel zit ik niet op het forum maar de vorige 2 bleven me wel bij, al moet ik toegeven dat king ringo ook best amusementswaarde had om zijn hallucinaties te lezen.

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- King Ringo, Duidelijke nummer 1. Waanideeën, overstackte dorpen met stamdef, ookal lag hij mooi phalanx. Internen en snel op barbaar.
2- Bouwtijden halveren. Roepen dat hij alles aankan zonder stamdefence, om dan na een week op te geven en weg te lopen :/ had meer verwacht van een "ervaren" speler en groot account
3- En een persoonlijke favoriet is een kleine speler .hertog Jan. Deze riep zo hoog van de toren in de beginfase van dit spel dat hij me met zijn stammetje ging komen edelen . 1.8mil vs 80k van mezelf. (winterevent noobs). Waren deze even snel weg als ze gekomen waren :D

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- de stab van Serve naar ordo toe ( fusie met gezamenlijke vijand .pi)
2- Onze talloze stammen die wegens noobisme en inactiviteit altijd aan vielen
3- het intern en recruteerbeleid van n-s is ook in mijn geheugen gegrift :p

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1-chehire
2-het trio de penno asteria katze
3- Comatoes

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- D ( &A )
2- Radium
3- WWF?
 

DeletedUser64946

Guest
Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-De D-ers, zijn niet veel aanvallen geweest die echt een ''meesterbrein'' nodig hadden om tot stand te komen, maar geloof niet dat er ook tot op heden ook maar 1 account overeind is gebleven die onze aandacht toegezonden kreeg.
2-De bedenker uit Radium met hun actie op de Kneuzen van HansGaaltje.
3-Het team planners van Pi uit de tijd van Tables.

Word ik toch nog ooit genoemd in een lijst.. :p
 
Bovenaan