Jaarawards 2012 - W21 Toppers en floppers

Deleted User - 24028

Guest
Ze zijn gisteren verstuurd en komen aan vandaag, morgen, overmorgen, de dag daarna en de dag daarna :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
word tijd dat ik weer irritant ga doen want ik wil in dat lijstje !:D
 

Deleted User - 24028

Guest
Jij zei inderdaad dat hij een script gebruikt heeft, maar van dat script is totaal niet aan de orde of het wel/niet legaal is. Het gaat om de legaliteit van dat andere script, dat weet hij, en daarom vermeld hij expliciet dat "hét" script niet illegaal is:



Daarbij zou het ook redelijk idioot zijn om te zeggen dat een troepen invul script illegaal zou zijn.

Jah daarom zijn jullie ook idioot.. omdat dat het enige script is dat er gebruikt is :rolleyes:
 

DeletedUser63264

Guest
Knarkie je zit te lullen gelijk zot.
Het gebruik van script is perfect legaal, en ik zei in mijn uitleg dat hij een script gebruikt heeft (namelijk troepen invullen in de verzamelplaats) dus wat zit je nu te lullen dat mijn uitleg niet klopt ?



Jij bent actiever dan de meeste waarmee je front hebt + je was gewoon aanwezig gisteren.
Je weeral geen verstoppen achter zo een dingen omat je dorpen verlies.. erg zielig !
Iemand aangeven om van zijn aanvallen af te geraken.. ook zielig !
Speciaal voor zo iemand heb ik gisteren avond tijd gemaakt om 1500 aanvallen te versturen !

Toen hij edels had verstuurd toen was ik er niet en dat weet ik beter dan jou ;)

Jah daarom zijn jullie ook idioot.. omdat dat het enige script is dat er gebruikt is :rolleyes:

Hij heeft niks voor niks een ban gekregen ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Ahnee want support maakt geen fouten wanneer ze bans ivm script uitdelen.
Daarom wrs ook dat ik in het verleden in dezelfde situatie heb gezeten en dat ik uiteindelijk zonder straf unblocked ben door duckje zelf ?
Hij heeft zich zelfs geëxcuseerd voor de fout en mijn pa voor de verloren dagen terugbetaald.

Dus jah zij maken ook fouten en bannen soms te snel, daarom ook dat het een TIJDELIJKE ban is waarbij de andere persoon de kans krijgt om uit te leggen.

Je mag er dus zeker van zijn dat hij gewoon weer unblocked wordt en dan kan je nog meer aanvallen verwachten die snel gestuurd worden ejo ;)
 

DeletedUser

Guest
Als er een melding gedaan word over een speler kan het zijn dat de desbetreffende speler onmiddellijk word geband.
Als blijkt dat de speler geen strafbare feiten heeft gepleegd zal de ban worden ingetrokken.
 

DeletedUser

Guest
Ahnee want support maakt geen fouten wanneer ze bans ivm script uitdelen.
Daarom wrs ook dat ik in het verleden in dezelfde situatie heb gezeten en dat ik uiteindelijk zonder straf unblocked ben door duckje zelf ?
Hij heeft zich zelfs geëxcuseerd voor de fout en mijn pa voor de verloren dagen terugbetaald.

Dus jah zij maken ook fouten en bannen soms te snel, daarom ook dat het een TIJDELIJKE ban is waarbij de andere persoon de kans krijgt om uit te leggen.

Je mag er dus zeker van zijn dat hij gewoon weer unblocked wordt en dan kan je nog meer aanvallen verwachten die snel gestuurd worden ejo ;)

Ik ga er wel vanuit dat Duckje het verschil kan zien tussen een troepen invul script en een illegaal script :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En m'n ban is verdwenen. Lekker puh ik speel volgens de regels.
 

DeletedUser

Guest
Zeker omdat ze er zo overtuigd van waren dat Ash een illegaal script gebruikte :D:D
 

DeletedUser60153

Guest
Ik snap dat ze dat denken als hij geblockt is. Als dat andersom zou zijn dan zouden jullie er ook zo stellig van overtuigd zijn... Maar mooi dat Ash niets illegaals gebruikt :)
 
Bovenaan