Jaarawards 2012 - W21 Toppers en floppers

DeletedUser

Guest
AW: Re: Jaarawards 2012 - W21 Toppers en floppers

Welke speler zie jij op je bek gaan?

We The Best Forever

Laatst bewerkt door Ejo13; 29 december 2012 op 14:50.

Hmmm :rolleyes: Begint al een beetje denk ik:)

+1
 

DeletedUser

Guest
Welke speler zie jij op je bek gaan?

We The Best Forever

Laatst bewerkt door Ejo13; 29 december 2012 op 14:50.

Hmmm :rolleyes: Begint al een beetje denk ik:)

Vanwege die onterechte ban? Knul, het is dat de support niet geantwoord heeft maar jij bent ook wel zielig dat je me een ban probeert aan te naaien terwijl ik volgens de regels speel.
A SNITCH NIGGA THAT'S THAT SHIT I DON'T LIKE
 

DeletedUser

Guest
Vanwege die onterechte ban? Knul, het is dat de support niet geantwoord heeft maar jij bent ook wel zielig dat je me een ban probeert aan te naaien terwijl ik volgens de regels speel.
A SNITCH NIGGA THAT'S THAT SHIT I DON'T LIKE

Je hebt gewoon gebruik gemaakt van een illegaal script, dat wist je en je wist ook wat de risico's waren. Gegokt en verloren heet dat. Wees een man en geef gewoon toe dat je de regels hebt overtreden ipv je mede spelers die wel eerlijk spelen zielig te noemen.

Daarbij zou ik ook op je taalgebruik letten, voor je het weet heb je daar ook een ban voor ;-)
 

DeletedUser60153

Guest
Ash, ban voor een att script is gay. Dus ik geef knarkie (als het klopt) gelijk. Daarnaast hoop ik voor jullie dat het ronderling spannend wordt!
 

Deleted User - 24028

Guest
Hij kreeg die van voor het versturen van scouts uit max 2 (scout)dorpen van hem.
Ik denk dat elke tw speler hier met wat ervaring wel weet dat wanneer je uit 1 dorp aanvallen verstuurd het gaat om dorpen van de kaart plukken (of via tw stats of wat dan ook), ze in je notities zetten, tabbladen openen, troepen invul scriptje (legaal) en dan op het einde gewoon op de ok knop rammen, of sneller zelfs t-timen.

Niks illegaals aan, geen script gebruikt, dus volledig onterechte ban.

Volgens mij kan Ejo het gewoon niet hebben dat wij iets kunnen war hij niet kan (snel aanvallen sturen).. of begon die gewoon te flippen toen die de incomings zag en wou hij ze op deze manier beperken. Helaas heeft dat niet gewerkt, hij krijg dan wel geen extra inc meer van Ash maar ik heb hem er gisteren nog een kleine 1500 gestuurd dus hij zal nog steeds druk zijn.
 

DeletedUser

Guest
Als ejo het niet aankan, probeert hij anderen maar onterechte bans aan te smeren. Wat een zielig ventje.
 

DeletedUser

Guest
Omg man, kunt gij nu niets anders dan andere zwart maken om uzelf beter te voelen? Komt maar vrij zielig over.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt gewoon gebruik gemaakt van een illegaal script, dat wist je en je wist ook wat de risico's waren. Gegokt en verloren heet dat. Wees een man en geef gewoon toe dat je de regels hebt overtreden ipv je mede spelers die wel eerlijk spelen zielig te noemen.

Daarbij zou ik ook op je taalgebruik letten, voor je het weet heb je daar ook een ban voor ;-)
Ik heb helemaal geen illegaal script gebruikt en ga ook unbanned worden hoor, enkel heeft support nog helemaal niet gekeken... Regel 7 ligt namelijk altijd bij CoMa en die hebben een veel langere ART... Dat jullie zo dom zijn dat jullie denken dat het een illegaal script is... HAHAHA

Ash, ban voor een att script is gay. Dus ik geef knarkie (als het klopt) gelijk. Daarnaast hoop ik voor jullie dat het ronderling spannend wordt!
AHS BAN VOOR EEN ATT SCRIPT IS GAY? Je weet weer eens niet waar het over gaat dus die tussen haakjes kunnen wel weg ik gebruik geen scripts daarvoor.
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Jaarawards 2012 - W21 Toppers en floppers

Ik heb helemaal geen illegaal script gebruikt en ga ook unbanned worden hoor, enkel heeft support nog helemaal niet gekeken... Regel 7 ligt namelijk altijd bij CoMa en die hebben een veel langere ART... Dat jullie zo dom zijn dat jullie denken dat het een illegaal script is... HAHAHA


(..)

Bedankt dat je toegeeft dat je het script gebruikt, dat elimineert dus het verhaal van Warre.

Wat betreft de illegaliteit van dat script (ik neem even aan dat het over dezelfde hebben), die is wel illegaal. Dat is eerst gecontroleerd natuurlijk, we gaan niet zomaar mensen beschuldigen.
 

DeletedUser63264

Guest
Re: AW: Re: Jaarawards 2012 - W21 Toppers en floppers

Bedankt dat je toegeeft dat je het script gebruikt, dat elimineert dus het verhaal van Warre.

Wat betreft de illegaliteit van dat script (ik neem even aan dat het over dezelfde hebben), die is wel illegaal. Dat is eerst gecontroleerd natuurlijk, we gaan niet zomaar mensen beschuldigen.

+1
 

DeletedUser

Guest
Welke speler zie jij op je bek gaan?

We The Best Forever

Laatst bewerkt door Ejo13; 29 december 2012 op 14:50.

Hmmm :rolleyes: Begint al een beetje denk ik:)

Hoogmoed komt voor de val. Ga vooral zo door ejo. Zo te zien begin jij al want je bent gister wederom wat dorpjes kwijt geraakt aan een persoon die jij als noob omschrijft.. Zegt iets over jou :rolleyes:

Bedankt dat je toegeeft dat je het script gebruikt, dat elimineert dus het verhaal van Warre.

Wat betreft de illegaliteit van dat script (ik neem even aan dat het over dezelfde hebben), die is wel illegaal. Dat is eerst gecontroleerd natuurlijk, we gaan niet zomaar mensen beschuldigen.

Als hij geband moet worden voor het verzenden met sneltoetsen dat een kwestie is van tabs openen en 2-enter-2-enter etc te duwen dan mag iedereen geband gaan worden hier op de wereld.. De snelheid die Floris heeft kan ik ook halen en precies op dezelfde manier als hij het doet. Namelijk ZONDER scripts.
 

DeletedUser63264

Guest
Hoogmoed komt voor de val. Ga vooral zo door ejo. Zo te zien begin jij al want je bent gister wederom wat dorpjes kwijt geraakt aan een persoon die jij als noob omschrijft.. Zegt iets over jou :rolleyes:

Haha als ik off ben ja?:rolleyes:

Ben geen no-liver zoals een paar bij jullie ;)
 

DeletedUser

Guest
(...)
Als hij geband moet worden voor het verzenden met sneltoetsen dat een kwestie is van tabs openen en 2-enter-2-enter etc te duwen dan mag iedereen geband gaan worden hier op de wereld.. De snelheid die Floris heeft kan ik ook halen en precies op dezelfde manier als hij het doet. Namelijk ZONDER scripts.

Precies, dat is volkomen legaal. Maar zoals hij zelf al toegeeft, heeft hij ook een bepaald script gebruikt.
 

Deleted User - 24028

Guest
Knarkie je zit te lullen gelijk zot.
Het gebruik van script is perfect legaal, en ik zei in mijn uitleg dat hij een script gebruikt heeft (namelijk troepen invullen in de verzamelplaats) dus wat zit je nu te lullen dat mijn uitleg niet klopt ?

Haha als ik off ben ja?:rolleyes:

Ben geen no-liver zoals een paar bij jullie ;)

Jij bent actiever dan de meeste waarmee je front hebt + je was gewoon aanwezig gisteren.
Je weeral geen verstoppen achter zo een dingen omat je dorpen verlies.. erg zielig !
Iemand aangeven om van zijn aanvallen af te geraken.. ook zielig !
Speciaal voor zo iemand heb ik gisteren avond tijd gemaakt om 1500 aanvallen te versturen !
 

DeletedUser64848

Guest
Knarkie je zit te lullen gelijk zot.
Het gebruik van script is perfect legaal, en ik zei in mijn uitleg dat hij een script gebruikt heeft (namelijk troepen invullen in de verzamelplaats) dus wat zit je nu te lullen dat mijn uitleg niet klopt ?



Jij bent actiever dan de meeste waarmee je front hebt + je was gewoon aanwezig gisteren.
Je weeral geen verstoppen achter zo een dingen omat je dorpen verlies.. erg zielig !
Iemand aangeven om van zijn aanvallen af te geraken.. ook zielig !
Speciaal voor zo iemand heb ik gisteren avond tijd gemaakt om 1500 aanvallen te versturen !

Wat een leuk nieuwjaarsgeschenk :eek:
 

DeletedUser

Guest
Knarkie je zit te lullen gelijk zot.
Het gebruik van script is perfect legaal, en ik zei in mijn uitleg dat hij een script gebruikt heeft (namelijk troepen invullen in de verzamelplaats) dus wat zit je nu te lullen dat mijn uitleg niet klopt ?

Jij zei inderdaad dat hij een script gebruikt heeft, maar van dat script is totaal niet aan de orde of het wel/niet legaal is. Het gaat om de legaliteit van dat andere script, dat weet hij, en daarom vermeld hij expliciet dat "hét" script niet illegaal is:

Ashketchum. zei:
Ik heb helemaal geen illegaal script gebruikt
(...)
Dat jullie zo dom zijn dat jullie denken dat het een illegaal script is... HAHAHA

Daarbij zou het ook redelijk idioot zijn om te zeggen dat een troepen invul script illegaal zou zijn.
 
Bovenaan