Jaarawards 2012 - W21 Toppers en floppers

DeletedUser

Guest
Dank je K. :p Daarnaast doe je me er aan herinneren dat ik Philips paar keer in mn lijstje had kunnen zetten, maar had er toen niet aan gedacht.
 

DeletedUser

Guest
Okeee..Waarom zie jij ejo op zijn bek gaan dan ? :D

Ejo gaat na lange tijden vrij veilig in de rim te hebben gelegen, nu ook kennis maken met hoe het is om frontspeler te zijn. Natuurlijk zijn wij nog niet al te groot daar in Continent 95, maar Red Gitano + ik en mijn MB zitten daar nu wel redelijk stevig in het zadel met jou en Fierce Force op vrij kleine afstand. Benassi ligt ingesloten en als die weg is, dan is er verbinding met het hoofdcluster van Plague. Ondanks dat wij daar nog klein zijn is de slagkracht van mij en mijn MB er niet kleiner op, met een simpele tacktiek hebben wij de eerste Fruit-speler op 4 dorpen na al uit Continent 95 weggewerkt... Ejo zal natuurlijk een groter target zijn, maar aangezien hij ervoor gekozen heeft om ook "clusterfucks" (of eigenlijk beter gezegd een tweede cluster) in de omgeving van Daimyo te beginnen, waarschijnlijk in de overtuiging dat zijn grote cluster geen frontgebied zou gaan worden, moet hij keuzes gaan maken of onwaarschijnlijk veel ondersteuning van zijn stam ontvangen om in 2013 niet op zijn bek te gaan op een van zijn twee fronten.

Even trouwens het resultaat van onze tacktiek in C95 op Darkfeester.... Heb er een plaatje van liggen, dus die voeg ik er wel eventjes bij.
eaddd3e8c7ab27089f98c7d0cd98c893.png
 

DeletedUser63264

Guest
Darkfeester lag daar met weinig dorpen en was inactief dus logisch dat het makkelijk ging;)
 

DeletedUser

Guest
Darkfeester lag daar met weinig dorpen en was inactief dus logisch dat het makkelijk ging;)

Ik ga inderdaad niet beweren dat hij een sterke of actieve tegenstander was, maar ik lig daar met minder dorpen dan hij en zijn hele account bestaat volgens mij uit kleine clusters verspreid over jullie stamcluster. Dus hij had zich daar wel op kunnen voorbereiden, lijkt mij. En de dorpen hadden gewoon volgegooid kunnen worden, echter gebeurde dat pas toen zijn kerkdorpen al neer waren gegaan. Voorbeeld van fouten die aan jullie kant gemaakt worden. Ik kan het verkeerd inschatten, maar persoonlijk verwacht ik ook dat bij de wel actieve Fruit-spelers die fouten gemaakt worden of gemaakt gaan worden. Er zullen in jullie stam natuurlijk ook enkele spelers zitten (die wel op 1 hand te tellen zijn) die voorbereid zijn op wat er komen gaat, maar het overgrote deel blijkt dat niet te zijn...
 

DeletedUser

Guest
Beoordeling 2012
Wie vind jij de beste speler van het jaar ( top 3 )?:
- The Bushwhackers
- locust
- Toxi :)

Wie vind jij de beste verdediger van het jaar ( top 3 )?:
- Locust
- Mezelf...(tharoy :D)


Wie vind jij de beste aanvaller van het jaar ( top 3 )?:
- Toxi
- Thunderia
- Discojohn

Wie vind jij de beste stam van het jaar ( top 3 )?
- Fruit.
- .P|R.
- Plague

Wie vind jij de beste leider van het jaar ( top 3 )?
- The Bushwhackers
- Locust
- Schipsmark

Wat vind jij de mooiste oorlog van het jaar?
- De grote oorlog :D

Wat is jou het meest bij gebleven dit jaar?
- Dat toxi mij op kwam zoeken aan me front :p

Wie is de grootste opgever van het jaar?
- Geen idee :D zullen er wel heel veel zijn :p

Wie vind jij de grootste doorzetter van het jaar?
- locust

Wie heeft jou dit jaar het meest verrast als speler?
- Toxi

Wie heeft jou dit jaar het meest verrast als stam?
- Fruit :D

Welke speler was de gezelligste, beste, niet-GrammarNazi forumposter dit jaar?
- Warre :p

Welke forumposter irriteerde jou het meest het voorbije jaar?
-AshKetchum.


Pronostiek 2013

Met welke speler(s) moeten we rekening houden in 2013?
- Toxi
- Met mij :p
- Ejo :D
Welke speler zie je nog op zijn bek gaan?
- AshKetchum. :D veel te overmoedig, denkt iedereen te kunnen ownen(wat hij natuurlijk niet kan :p)

Zal in 2013 een stam wereldheerschappij verwezelijken?
- Nee

Welke stam zal nog verrassen in 2013?
- Plague

Welke stam zal leeglopen/vallen in 2013?
- Blacks, Wanted, Lawzzz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63264

Guest
Ik ga inderdaad niet beweren dat hij een sterke of actieve tegenstander was, maar ik lig daar met minder dorpen dan hij en zijn hele account bestaat volgens mij uit kleine clusters verspreid over jullie stamcluster. Dus hij had zich daar wel op kunnen voorbereiden, lijkt mij. En de dorpen hadden gewoon volgegooid kunnen worden, echter gebeurde dat pas toen zijn kerkdorpen al neer waren gegaan. Voorbeeld van fouten die aan jullie kant gemaakt worden. Ik kan het verkeerd inschatten, maar persoonlijk verwacht ik ook dat bij de wel actieve Fruit-spelers die fouten gemaakt worden of gemaakt gaan worden. Er zullen in jullie stam natuurlijk ook enkele spelers zitten (die wel op 1 hand te tellen zijn) die voorbereid zijn op wat er komen gaat, maar het overgrote deel blijkt dat niet te zijn...

Ik denk dat je Fruit nog niet genoeg kent.. De spelers die er nu ongeveer wel zijn zijn goed actief en weten wat ze doen te minste ga ik vanuit:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik denk dat je Fruit nog niet genoeg kent.. De spelers die er nu ongeveer wel zijn zijn goed actief en weten wat ze doen te minste ga ik vanuit:p

Zoals ik al aangaf heb ik VV gedraait op front-accounts en heb ik zelf nu ook 2 clusterfucks in het Fruit-cluster liggen... Ik weet natuurlijk niet zeker in hoeverre mijn vermoedens daadwerkelijk kloppen, maar als ik bijvoorbeeld zie hoe Tharoy als een of andere idioot clears liep te smijten op een clusterfuck en dan uiteindelijk besloot om dat niet door te zetten, tsja dan denk ik toch bij mezelf dat die gast de boel niet helemaal doordacht had... Je zorgt dat dat dorp leeg gaat of je laat 't gaan, 't is best wel dom om er 40 clears op te donderen en dan ineens op te geven, zodat ik de tijd heb om het dorpje weer vol te gooien met extra OS... XD
 

DeletedUser

Guest
Welke stam zal leeglopen/vallen in 2013?
- Blacks, Wanted, Lawzzz

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al aangaf heb ik VV gedraait op front-accounts en heb ik zelf nu ook 2 clusterfucks in het Fruit-cluster liggen... Ik weet natuurlijk niet zeker in hoeverre mijn vermoedens daadwerkelijk kloppen, maar als ik bijvoorbeeld zie hoe Tharoy als een of andere idioot clears liep te smijten op een clusterfuck en dan uiteindelijk besloot om dat niet door te zetten, tsja dan denk ik toch bij mezelf dat die gast de boel niet helemaal doordacht had... Je zorgt dat dat dorp leeg gaat of je laat 't gaan, 't is best wel dom om er 40 clears op te donderen en dan ineens op te geven, zodat ik de tijd heb om het dorpje weer vol te gooien met extra OS... XD


Had toen ff verder geen clears meer ash :p srry dat ik je teleurstelde maar uiteindelijk had je het dorp een beetje vol gezet, dus de enigste stacknoob die er is ben jij :p
 

DeletedUser63264

Guest
Zoals ik al aangaf heb ik VV gedraait op front-accounts en heb ik zelf nu ook 2 clusterfucks in het Fruit-cluster liggen... Ik weet natuurlijk niet zeker in hoeverre mijn vermoedens daadwerkelijk kloppen, maar als ik bijvoorbeeld zie hoe Tharoy als een of andere idioot clears liep te smijten op een clusterfuck en dan uiteindelijk besloot om dat niet door te zetten, tsja dan denk ik toch bij mezelf dat die gast de boel niet helemaal doordacht had... Je zorgt dat dat dorp leeg gaat of je laat 't gaan, 't is best wel dom om er 40 clears op te donderen en dan ineens op te geven, zodat ik de tijd heb om het dorpje weer vol te gooien met extra OS... XD

40 clears konden er door komen als je niks bijgestuurd had. Het is logisch dat hij niet door gegaan is want door 200k speer 200k zwaard en 200k boog en nog 2 ridders en veel zc kom je niet doorheen dus het is niet dom dat hij gestopt is maar slim;)
 

DeletedUser

Guest
Had toen ff verder geen clears meer ash :p srry dat ik je teleurstelde maar uiteindelijk had je het dorp een beetje vol gezet, dus de enigste stacknoob die er is ben jij :p
Ik heb m'n andere buurman daar (The Bushwackers) het toen allemaal uitgelegd....
0d7dfe9ca65dd5f96157d3fb4a416eb7.png


40 clears konden er door komen als je niks bijgestuurd had. Het is logisch dat hij niet door gegaan is want door 200k speer 200k zwaard en 200k boog en nog 2 ridders en veel zc kom je niet doorheen dus het is niet dom dat hij gestopt is maar slim;)
Hij had bij voorbaat niet moeten beginnen dan.
 

DeletedUser60153

Guest
Ejo, het is dom dat hij gestart is. Dat is ash z'n punt... Je maakt het of af, of je begint er niet aan.
 

DeletedUser63264

Guest
Dat is zijn keus geweest daar heb ik niks over te zeggen moet hij zelf maar uitleggen;)
 

DeletedUser

Guest
Het lijstje van Idunno :D

Wie vind jij de beste speler van het jaar ( top 3 )?
- Twiki (Plague recht houden is niet zo simpel als het lijkt. Laat staan met Plague op 1 staan in de oorlogsstatistieken.)
- Fey/Luvaza/Relax/Ettie ( van onschatbare waarde voor LawZzZ, drukken stempel op W21)
- 13Lad3r ( qua laten skills laten zien met stip op 1, maar een spel als tw draait niet enkel om skills)

Wie vind jij de beste verdediger van het jaar ( top 3 )?
- Twiki
- Caporzo
- Bearguy

Wie vind jij de beste aanvaller van het jaar ( top 3 )?
- 13lad3r
- Monsigneur
- Feyerem (Deze top3 was makkelijk. CR verdient mss ook een plekje maar voor de rest is dit toch een afgetekende groep met 13lad3r als onbetwiste leider.

Wie vind jij de beste stam van het jaar ( top 3 )?
- Alliantie (aan de top blijven is niet zo makkelijk. Maar hoe kan de rest dit nu weten. Al hebben de Antiboyz dat inzicht mss wel gekregen ;)
- Hap! (lange tijd vond ik dit de beste stam, maar ze hebben te veel gezooid met Anti en dergelijke)
- Resist. Bestaan nog niet lang maar dat is een 'echte' stam. Zie je zo.

Wie vind jij de beste leider van het jaar ( top 3 )?
- Twiki
- Leidingquartet van LawZzZ
- Philips De Goede

Wat vind jij de mooiste oorlog van het jaar?
Qua propaganda Sweet-Plague. Momenteel is de propaganda errug zwak. Dit MOET beter stelletje jankers. Doodsaai gezwets moet niemand horen.

Wat is jou het meest bij gebleven dit jaar?
Quitzor zijn

Wie is de grootste opgever van het jaar?
C'est Moi.

Wie vind jij de grootste doorzetter van het jaar?
-Strike Back
-Twiki
-DreadKing

Wie heeft jou dit jaar het meest verrast als speler?
Hurei, ze kunnen meer dan spammen. Zelfde als Frozenduck. Weet ingame heel wat intelligents te zeggen op ons forum.

Wie heeft jou dit jaar het meest verrast als stam?
Fruit & PR. Het blijven n00bs, maar vrij goeie

Welke speler was de gezelligste, beste, niet-GrammarNazi forumposter dit jaar?
Tja, klinkt arro maar ik vond mijn eigen niveau best goed. Moeten meer persoonlijkheden opstaan (zoals MaikelZzZ, Feyerem, NMI, CR, Victus, Marcel, Philips De Goede, Ash in zijne goeie, Hard With Style, Tuinmannetje, Zoeperman, DreadKing, Lysha, Yahel, Vendoux, Hightower, Fresomania, Vincke, IsitDownToPee,.. Weet ik veel wie nog allemaal, iemand die herkenbaar is en wiens posts je wil lezen.. Niet janken maar tanken.

Welke forumposter irriteerde jou het meest het voorbije jaar?
Mohniels1 (niet vanwege mij telkens aan te geven, hij is gewoon zo saai telkens ), Jerreuh, Mazyon, Ejo, Speeders , Patrick, Aleksandrakosgedoe van Lemon, en nog heel veel namen die ik gelukkig aan het vergeten ben. Slap gelul.

Met welke speler(s) moeten we rekening houden in 2013?
- Relax
- GardenX
- TargetSniper

Welke speler zie je nog op zijn bek gaan?
Accounts van elke stam. Maar maakt me niet uit, we behalen toch het doel.

Zal in 2013 een stam wereldheerschappij verwezelijken?
2013 kan een definitieve plooi geven

Welke stam zal nog verrassen in 2013?
Verrassen? Graag.

Welke stam zal leeglopen/vallen in 2013?
Wanted, Fresh, Lemon, IR, Reb
 

DeletedUser

Guest
Ik heb m'n andere buurman daar (The Bushwackers) het toen allemaal uitgelegd....
0d7dfe9ca65dd5f96157d3fb4a416eb7.png



Hij had bij voorbaat niet moeten beginnen dan.


ik weet het ash.., dat jij bush wat had uitgelegt :D maar toch blijf ik bij mijn standpunt..., met sommige massa's van ons op plague staan er ook dorpen gestackt met 100k speer,zwaard en boog bij plague, dus stacknoobs zijn jullie ook :D
 
Bovenaan