Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser67893

Guest
ROFL, dat zegt wel wat over belgie, daar kunnen ze niet voetballen :eek:
 

DeletedUser37701

Guest
Sinds augustus:
4-2 vs Ned
2-0 vs Wales
3-0 vs Servie
2-0 vs Schotland
2-1 vs Slowakije
2-0 vs Macedonie
1-0 vs Macedonie

Dus euhh...
 

DeletedUser

Guest
Sinds augustus:
4-2 vs Ned
2-0 vs Wales
3-0 vs Servie
2-0 vs Schotland
2-1 vs Slowakije
2-0 vs Macedonie
1-0 vs Macedonie

Dus euhh...

Op nederland na geen enkel fatsoenlijk sterk team. 1-0 spelen tegen macedonië:eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Op nederland na geen enkel fatsoenlijk sterk team. 1-0 spelen tegen macedonië:eek::eek::eek::eek:

Voor zover ik weet is winnen gewoon winnen? Ik zie niet in waarom je dan neerbuigend moet doen? Onze nationale ploeg is inderdaad niet van het niveau van andere landen. Deels omdat we een jong team hebben, deels omdat we onze vast as waar het team rond gebouwd wordt kwijt zijn gespeeld (terecht want hun kwaliteiten waren niet even hoog als van onze jongeren), wat dus een gat laat in de basis waarop je normaal een team bouwt.

Nederland kan altijd rekenen op een vast middenveld & centrale verdediging, die luxe kent België niet momenteel. Dus al bij al zou ik zeggen dat onze lijst er vrij goed uit ziet. Winnen is winnen en dat doen we momenteel. Dus je kan die hoge pet van je wel maar aan de kapstok hangen. :)
 

DeletedUser37701

Guest
Op nederland na geen enkel fatsoenlijk sterk team. 1-0 spelen tegen macedonië:eek::eek::eek::eek:




wat zit jij nou te zeiken...
volgens mij ben je gewoon achterlijk, want blijkbaar denk je ook dat dat "developer console" nog echt is ook...
 

DeletedUser

Guest
wat zit jij nou te zeiken...
volgens mij ben je gewoon achterlijk, want blijkbaar denk je ook dat dat "developer console" nog echt is ook...

Ik ben niet aan het zeiken, dat doe ik liever op de wc. Ik denk niet dat de developer console echt is, nog nooit gehoord van trollen? Ik ben ook niet achterlijk want ik kan tenminste hoofdletters aan het begin van iedere zin zetten.;)
 

DeletedUser

Guest
ik ben belg,
en ben trots op ons ploegje! :D
minder trots op anderlecht die vandaag verloor en een penalty miste -.-
 
Reactiescore
30
Het zit soms erg diep bij de Belgen... heb zelfs meegemaakt dat Belgen gingen juichen voor de Spanjaarden tijdens de WK-finale van 2010... Vraag me af waarom. Maar België heeft momenteel een aantal goede spelers. En Nederland is momenteel nou ook nog niet het ''je-van-het''. Kan nog leuk worden!
 

DeletedUser

Guest
Het zit soms erg diep bij de Belgen... heb zelfs meegemaakt dat Belgen gingen juichen voor de Spanjaarden tijdens de WK-finale van 2010... Vraag me af waarom. Maar België heeft momenteel een aantal goede spelers. En Nederland is momenteel nou ook nog niet het ''je-van-het''. Kan nog leuk worden!

Wordt nu weer wat beter he ;)
Ze spelen de laatste tijd goed
 

DeletedUser39541

Guest
Courtois, Kompany, Verthongen:cool:, Vermaelen, Fellaini, Witsel, Defour, Hazard..

Zijn toch niet de minste. Alleen heb belgie al jaren deze lichting en komt het er nog steeds niet egt optimaal uit..
 

DeletedUser54620

Guest
Courtois, Kompany, Verthongen:cool:, Vermaelen, Fellaini, Witsel, Defour, Hazard..

Zijn toch niet de minste. Alleen heb belgie al jaren deze lichting en komt het er nog steeds niet egt optimaal uit..

Vind ik dan toch echt de enige goede spelers in 't rijtje dat je noemt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan