Ja of Nee

Reactiescore
469
Wat mag r2w zijn als ik vragen mag? En p2w kan helaas niet iedereen aan meedoen. Je kunt effectief maar een beperkt aantal premium punten verzamelen per wereld (ja als de beurs vol is zal je af en toe misschien nog 50-100pp ergens kunnen scoopen) . Als je een wereld serieus mee wilt doen zal je eerst meerdere werelden premium punten moeten farmen. En ook dan nog kan je compleet outgeboost worden door iemand die geld teveel heeft en er honderden euros tegen aan gooit, waarvan er genoeg mensen zijn.
Recruit 2 win, iets waar jou stam duidelijk aan mee doet. als je de stam akten bekijkt zie je dat elk acc zomaar aan de kant wordt geschoven mits een ander, en beter account zich aanmeld.
ook is jullie laatste recruit, klaaz, juist het geen waar jij, en ook je stamleiding zich al heel de wereld zo tegen uit spreken. een pure pp abuser. was eerst ergens in de core gestart, booste zijn dorpje naar 6k doormiddel van een berg pp, werd eenvoudig weg gespeeld en doet nu in de rim precies het zelfde.

en je argument ivm p2w, is natuurlijk onzin. je kan op een eenvoudige manier 30k pp per wereld farmen zonder echt all in te gaan. met 30k kan je al een mooie start doen lijkt mij?
 
Reactiescore
1.476
Recruit 2 win, iets waar jou stam duidelijk aan mee doet. als je de stam akten bekijkt zie je dat elk acc zomaar aan de kant wordt geschoven mits een ander, en beter account zich aanmeld.
ook is jullie laatste recruit, klaaz, juist het geen waar jij, en ook je stamleiding zich al heel de wereld zo tegen uit spreken. een pure pp abuser. was eerst ergens in de core gestart, booste zijn dorpje naar 6k doormiddel van een berg pp, werd eenvoudig weg gespeeld en doet nu in de rim precies het zelfde.

en je argument ivm p2w, is natuurlijk onzin. je kan op een eenvoudige manier 30k pp per wereld farmen zonder echt all in te gaan. met 30k kan je al een mooie start doen lijkt mij?
Je onderschat hoeveel mensen dit voor hun plezier spelen. 30k farmen is een berg tijd en moeite voor een wereld die je niet serieus speelt. Daarbij zorgt het onbeperkte boosten (juist ook door ppfarmen) dat mensen die op een normale manier spelen keihard achterblijven. Ik ben al te lui om normale gs te farmen...
 
Reactiescore
469
Je onderschat hoeveel mensen dit voor hun plezier spelen. 30k farmen is een berg tijd en moeite voor een wereld die je niet serieus speelt. Daarbij zorgt het onbeperkte boosten (juist ook door ppfarmen) dat mensen die op een normale manier spelen keihard achterblijven. Ik ben al te lui om normale gs te farmen...
Dat snap ik, het was enkel een reactie op: "niet iedereen kan zoveel pp farmen per wereld". als je tijd hebt om de ganse dag je lc op pad te sturen, heb je naar mijn mening ook tijd om een wereldje fatsoenlijk te pp farmen.
 
Reactiescore
0
Recruit 2 win, iets waar jou stam duidelijk aan mee doet. als je de stam akten bekijkt zie je dat elk acc zomaar aan de kant wordt geschoven mits een ander, en beter account zich aanmeld.
ook is jullie laatste recruit, klaaz, juist het geen waar jij, en ook je stamleiding zich al heel de wereld zo tegen uit spreken. een pure pp abuser. was eerst ergens in de core gestart, booste zijn dorpje naar 6k doormiddel van een berg pp, werd eenvoudig weg gespeeld en doet nu in de rim precies het zelfde.

en je argument ivm p2w, is natuurlijk onzin. je kan op een eenvoudige manier 30k pp per wereld farmen zonder echt all in te gaan. met 30k kan je al een mooie start doen lijkt mij?

Iets 'natuurlijk onzin' noemen en vervolgens zelf met onzin komen; een leuke start is niet hetzelfde als winnen, waar de W in P2W voor staat, voor de duidelijkheid. Hoeveel tijd kost het om 30k pp te farmen? Ben je wel een aantal weekjes mee bezig, en dan zul je echt wel ff meerdere keren per dag moeten checken. En dan nog is die 30k niet genoeg om te winnen, want er zijn genoeg mensen die meerdere werelden gefarmd hebben, ja genoeg voor een leuke start. Maar iemand die er voor betaalt kan in een paar seconden er theoretisch oneindig keer zoveel opzetten. Ik ben het er mee eens dat het P2W aspect hier niet gelijk is aan alle andere spellen waar P2W in voorkomt, maar toch blijft het een feit dat degene die betaalt een heleboel meer mogelijkheden en kansen heeft dan degene die er niet voor betaalt, die kan bij blijven kopen namelijk.

Wat het r2w betreft, daar zijn we het niet over eens, als je dat aan de hand van stamakten denkt te kunnen onderbouwen mag je dat lekker doen, maar het ligt allemaal iets genuanceerder, echter staat dat totaal los van het feit van de P2W waar ik over begon, dus ik ga niet de moeite nemen om je dat uit te leggen als je het niet erg vindt.
Ook is het feit dat er mensen in mijn stam premium punten gebruiken echt een zwak argument man, het is de enige manier om dit spel te serieus te kunnen spelen. Als ik het niet eens ben met een regel bij voetbal, mag ik er niet over klagen omdat ik voetbal speel? Dan moet ik maar stoppen met voetbal? Ik vind het trouwens ook onzin dat producten in de supermarkt ontzettend duur worden, maar ik blijf ze toch kopen, dus mag ik er niet over klagen? Zo kan ik nog wel honderden vergelijkingen maken, maar ik ga ervan uit dat het punt inmiddels duidelijk is.
 
Reactiescore
469
Iets 'natuurlijk onzin' noemen en vervolgens zelf met onzin komen; een leuke start is niet hetzelfde als winnen, waar de W in P2W voor staat, voor de duidelijkheid. Hoeveel tijd kost het om 30k pp te farmen? Ben je wel een aantal weekjes mee bezig, en dan zul je echt wel ff meerdere keren per dag moeten checken. En dan nog is die 30k niet genoeg om te winnen, want er zijn genoeg mensen die meerdere werelden gefarmd hebben, ja genoeg voor een leuke start. Maar iemand die er voor betaalt kan in een paar seconden er theoretisch oneindig keer zoveel opzetten. Ik ben het er mee eens dat het P2W aspect hier niet gelijk is aan alle andere spellen waar P2W in voorkomt, maar toch blijft het een feit dat degene die betaalt een heleboel meer mogelijkheden en kansen heeft dan degene die er niet voor betaalt, die kan bij blijven kopen namelijk.
1) ik heb werelden gespeeld, en gewonnen met een stuk minder dan 30k na mijn terug keer op dit spel. ik had geen kennis van de premieum beurs en eventen etc, dus het is gewoon mogelijk.
Zeker aangezien dit gewoon een volle farm en roof wereld is.
2) als "meerdere keren per dag moeten checken" een argument is om niet te pp farmen kan je er beter meteen mee op houden, zo ga je überhaupt nooit een wereld winnen.
3) als je niet wilt pp farmen, maar toch graag een wereldje speelt. ga lekker classic spelen joh.

Wat het r2w betreft, daar zijn we het niet over eens, als je dat aan de hand van stamakten denkt te kunnen onderbouwen mag je dat lekker doen, maar het ligt allemaal iets genuanceerder, echter staat dat totaal los van het feit van de P2W waar ik over begon, dus ik ga niet de moeite nemen om je dat uit te leggen als je het niet erg vindt.
Als een wereld 2 a 3 weken oud is en een stam heeft een stam akten van 20, waarbij duidelijk te zien is dat wanneer een speler met kwantiteit zich aanmeld er, een andere speler de deur wordt gewezen is dit gewoon een early game r2w, om duidelijk alle tegenstand uit de weg te gaan.

Ik raad je oprecht aan om gewoon een casual te starten, je farm stats zijn oke, rooftochten heb je precies nog nooit van gehoord. dus je stam is daar blijkbaar ook niet bepaald mee bezig.
Je bent letterlijk alleen de frustraties van je eigen onkunde aan het afreageren op spelers die wel enkele werelden gefarmd hebben.
 
Reactiescore
449
Reactiescore
1.228
Reactiescore
420
Ik verlies het steeds tegen de verslaving
 
Bovenaan