Ja of Nee

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
NEen
 
Reactiescore
2.372
Reactiescore
449
Reactiescore
5.608
Nee
 
Reactiescore
0
Ja net weer begonnen. Ondanks dat ik het een ontzettend leuk spel vond voor de p2w, ben ik toch ontzettend blij dat het spel aan het doodgaan is, vind dat ieder p2w spel dat verdiend :)
 
Reactiescore
470
Ja net weer begonnen. Ondanks dat ik het een ontzettend leuk spel vond voor de p2w, ben ik toch ontzettend blij dat het spel aan het doodgaan is, vind dat ieder p2w spel dat verdiend :)
het doodgaan van het spel is eerder te danken aan r2w, waar ook de stam waar jij inzit aan mee doet. ipv al het p2w waar dat iedereen aan mee kan doen.
 
Reactiescore
0
het doodgaan van het spel is eerder te danken aan r2w, waar ook de stam waar jij inzit aan mee doet. ipv al het p2w waar dat iedereen aan mee kan doen.
Wat mag r2w zijn als ik vragen mag? En p2w kan helaas niet iedereen aan meedoen. Je kunt effectief maar een beperkt aantal premium punten verzamelen per wereld (ja als de beurs vol is zal je af en toe misschien nog 50-100pp ergens kunnen scoopen) . Als je een wereld serieus mee wilt doen zal je eerst meerdere werelden premium punten moeten farmen. En ook dan nog kan je compleet outgeboost worden door iemand die geld teveel heeft en er honderden euros tegen aan gooit, waarvan er genoeg mensen zijn.
 
Bovenaan