[Profiel] itsARTificial | 100-200 PP

DeletedUser76153

Guest
Hallo,

Ik heb een profielplaatje nodig voor mijn account op W71.
Zie veel mooie plaatjes passeren, dus ben benieuwd.

1. De tekst:
itsARTificial, de ART in hoofdletters.
Daarbij zou ik het plaatje ook graag zien met wereld 71 of W71, wat je maar mooi vind.
Ik maak er graag de opmerking bij dat ik graag de PSD erbij wil om dan eventueel de wereld naam te veranderen. (PSD met alle layers samengevoegd tot de tekst is prima is zoals je zelf wilt)

2. Kleurencombinatie(s)
Niet te donker, mag wel donkere kleuren bevatten, maar heb dan graag ook flashy kleuren erin verwerkt die de donkerheid compenseert.
3. Thema:

Human stocks die mooi bewerkt zijn gaan waarschijnlijk de voorkeur hebben. (Dan kijk ik naar hip-hop artiesten maar ook gewoon creatieve mensen)
Maar wees vrij om me te verassen met je eigen inbreng. (Omtrent de naam)
Je kan gerust ook met het thema kunst iets doen, of naar het abstracte toe gaan.

4. Plaatje(s) om te gebruiken:

Voorlopig geen, maar als het nodig is kan ik er wel enkele plaatsen.
5. Deadline:

Liefst binnen een week of 2, maar plak er geen datum op.
6. Prijs/gift:
100-200 PP
7. Favoriet tot nu toe:


Alvast bedankt aan de designers die een kansje wagen, ik ben aleszinds benieuwd.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hallo,

Ik heb een profielplaatje nodig voor mijn account op W71.
Zie veel mooie plaatjes passeren, dus ben benieuwd.

1. De tekst:
itsARTificial, de ART in hoofdletters.
Daarbij zou ik het plaatje ook graag zien met wereld 71 of W71, wat je maar mooi vind.
Ik maak er graag de opmerking bij dat ik graag de PSD erbij wil om dan eventueel de wereld naam te veranderen. (PSD met alle layers samengevoegd tot de tekst is prima is zoals je zelf wilt)

2. Kleurencombinatie(s)
Niet te donker, mag wel donkere kleuren bevatten, maar heb dan graag ook flashy kleuren erin verwerkt die de donkerheid compenseert.
3. Thema:
Human stocks die mooi bewerkt zijn gaan waarschijnlijk de voorkeur hebben. (Dan kijk ik naar hip-hop artiesten maar ook gewoon creatieve mensen)
Maar wees vrij om me te verassen met je eigen inbreng. (Omtrent de naam)
Je kan gerust ook met het thema kunst iets doen, of naar het abstracte toe gaan.

4. Plaatje(s) om te gebruiken:
Voorlopig geen, maar als het nodig is kan ik er wel enkele plaatsen.
5. Deadline:
Liefst binnen een week of 2, maar plak er geen datum op.
6. Prijs/gift: 100-200 PP
7. Favoriet tot nu toe:

Alvast bedankt aan de designers die een kansje wagen, ik ben aleszinds benieuwd.

Hoezo speel jij weer TW zonder het mij te zeggen :eek:
 
Reactiescore
2.372
Go Diego go, aanrader
 
Reactiescore
464
YqnsFDs.png


Nogmaals maar met ART in hoofdletters:

rAoncIl.png
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan