Is Tribal Wars racistisch en seksistisch?

Reactiescore
196
Of dit nou serieus is of niet. Maakt t uit wat Innogames doet? 'T spel is zo erg achteruit gegaan dat dat soort innovaties toch niet meer nodig zijn? Lekker uitmelken nu het nog kan en dan kan dit spelletje de vergetelheid in. Net als dit forum trouwens, denk dat jullie een nieuw forum moeten op gaan zoeken straks.
 
Reactiescore
1.238
en dan zeggen mensen dat het glazen plafond niet bestaat. Laatst met wvw nog uit de kast gekomen samen met de buurman en nu doen jullie dit. Ik voelde me eindelijk veilig en dan maken jullie het KAPOT.
 
Reactiescore
974
Het was te verwachten dat de emoties hoog zouden oplopen. Beetje jammer dat een reactie van het .nl community team uitblijft?

Zoals Rukurt voorstelde zou het niet verkeerd zijn om voor het twteam specifiek een vrouwenwerving te doen. Zou een mooi én relatief makkelijk begin zijn!
 
Reactiescore
1.468
Het was te verwachten dat de emoties hoog zouden oplopen. Beetje jammer dat een reactie van het .nl community team uitblijft?

Zoals Rukurt voorstelde zou het niet verkeerd zijn om voor het twteam specifiek een vrouwenwerving te doen. Zou een mooi én relatief makkelijk begin zijn!
Ik zou zeggen: pitch het bij duckje!!
 
Reactiescore
1.238
Het was te verwachten dat de emoties hoog zouden oplopen. Beetje jammer dat een reactie van het .nl community team uitblijft?

Zoals Rukurt voorstelde zou het niet verkeerd zijn om voor het twteam specifiek een vrouwenwerving te doen. Zou een mooi én relatief makkelijk begin zijn!
Enkel vrouwen is niet genoeg. Het moet ook een afspiegeling zijn van de normale maatschappij. Ik stel dan ook voor dat als er lhbt'ers zijn binnen het team dat ze de ruimte krijgen om uit de kast te komen. En dat ook op geaardheid, herkomst en geloofsovertuiging gewerft wordt.
 

Deleted User - 487973071

Guest
Enkel vrouwen is niet genoeg. Het moet ook een afspiegeling zijn van de normale maatschappij. Ik stel dan ook voor dat als er lhbt'ers zijn binnen het team dat ze de ruimte krijgen om uit de kast te komen. En dat ook op geaardheid, herkomst en geloofsovertuiging gewerft wordt.
Kun je dit onderbouwen? Want je insinueert daarmee dat het huidige team lhbt-intolerant is, omdat ze kennelijk er nu geen ruimte voor geven.
 
Reactiescore
1.468
Enkel vrouwen is niet genoeg. Het moet ook een afspiegeling zijn van de normale maatschappij. Ik stel dan ook voor dat als er lhbt'ers zijn binnen het team dat ze de ruimte krijgen om uit de kast te komen. En dat ook op geaardheid, herkomst en geloofsovertuiging gewerft wordt.
Die zijn er ook? We hebben gelovige mensen, homo's hetero's, mannen, een vrouw enkel nog geen gekleurde mensen afaik. Work in progress dus.
 
Reactiescore
1.238
Die zijn er ook? We hebben gelovige mensen, homo's hetero's, mannen, een vrouw enkel nog geen gekleurde mensen afaik. Work in progress dus.
Je zegt nu eigenlijk dat fam jullie excuustruus is als het op vrouwen aankomt. Ik vind dat niet kunnen.
 
Bovenaan