Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

DeletedUser58227

Guest
backstabber.jpg


Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken?
Stabberdestabstab




Helaas kreeg ik daar gisteren, 31 Maart het antwoord op.

Vanmorgen kwam ik erachter, dat op 31 Maart het wachtwoord was verandert, incl de mail natuurlijk.

Hoe?

2 Weken geleden bleek dat het mailadres werd geweizicht, ik, omdat ik Sweet & m`n co`s wel vertrouwde, niet mijn mail in de gaten gehouden. Waarom wel? Je stam & co`s zijn er toch als vertrouwde personen, waarom zou ik dan elke week mijn mail moeten checken? Blijkbaar is het toch nodig.
Het bleek niet een plan te zijn van alleen mijn co. Nee, van heel de stam. Althans een hoop daarvan.

Maar hoe ging het nou echt dan.
Het werd mij gouw duidelijk dat ik in de val was gelokt. Door me wijs te maken een fusie aan te gaan. Naar lange discussies voeren, heb ik toe gegeven om te fusren. Omdat mijn co & toekomstige fusie partner het zo graag wilde. (Om mij dus te kunnen stabben)

30 Maart in de avond. Was de dag dat ik had besloten toch te fuseren. En stopte dus met inloggen om zo alvast in te kunnen loggen op het andere account na 5 dagen.
31 Maart bleek het ww verandert te zijn, en werd me dit verteld:
[10:48:29] ****: log maar eens in dan dat lukt je niet meer je bent het kwijt stan

Ik dus eerst zeggen dat we toch in fusie waren? Na dat hij zei dat hij ineens niet meer wou zogenaamd. Ik dus toch ingelogd of het klopte. En ja, het was de waarheid.

Ik ben erin getuimeld.

Waarom?

Die vraag zal ik altijd behouden. Al deden sommige spelers de laatste tijd erg vreemd tegen mij.
Meerdere keren werd er geroepen dat ik info door speelde & allemaal zo`n andere onzin. Achjah, het feit dat ze nooit bewijs hebben laten zien, en zelf ook de genodigde spionnetjes hier en daar hebben. Zegt denk ik al genoeg.
wink.gif

Ik was juist iemand die evengoed wat gezelligheid probeerde te creeëren. Onder andere de "SPAMBUNKER" waar ieder een Pm over heeft gehad. (Top 20 stammen)
wink.gif

Ook heb ik aageboden massa`s te plannen, en heb gewoon altijd mee gedaan, Offensief als defensief.

Ik was het dan niet altijd eens met de beslissingen die ze namen. Misschien was het dat? Al weet ik van sommige andere dat ze er het zelfde over dachten. Maar die stellen zich dan weer veilig door dat niet te uiten. Zo ben ik dan weer niet.

Maar ach. Uiteraard pak ik ze wel terug, hoe dan ook. Het wordt of een barbaartje voor De Prof. Al zal het daar uiteraard niet bij blijven, Sweet zal het duur komen te verdragen. En zeker als je weet wat hun plannen zijn, zal het een kwestie van tijd zijn voordat ze weg zijn. En dat weten ze zelf ook donders goed.

Hier anders een kaartje wat het meteen duidelijk maakt dat het einde spel is
biggrin.gif


2z8x9x5.png



Hieruit valt dus te concluderen dat we de dagen kunnen tellen tot dat Sweet een klein vergaan hoopje is. En anders zal het uiteen brokkelen en zich splijten, maar vrees dat dat niet zeer snel gaat gebeuren. Of ze moeten naar HAP! gaan.
Of we gaan de originele stijl mee maken, een totale barbaren zee.
cool.gif


Het lijkt me nu iig wel duidelijk dat Sweet niet zo zoet is als iedereen dacht. En het gewoon een grote zielige stam is, die het toch niet gaat redden.
En daar zal ik m`n steentje aan bij dragen!

Bij deze groet ik Sweet, al wachtend tot ik terug ben.

Wordt vervolgt...
 

DeletedUser

Guest
Als ik het goed begrijp ging je fuseren met een stamgenoot? Wie? dan weten we in ieder geval wie de rotte appel is.

Alleen vind ik het wat vreemd dat je nu ineens lacherig doet dat Sweet er binnenkort aangaat. Je zat tot vandaag in die stam, had je het toen nog niet in de gaten en nu ineens het licht gezien ofzo? :S


En ff tussendoor wie checkt er 2 weken zijn mail niet in dit tijdperk? :p
 

DeletedUser58227

Guest
Ik heb al lange tijd ingezien, dat het een kwestie van tijd was voordat ze weg zijn. En dat weten meerdere in Sweet, en zo denken de BG`s er ook over. Misschien niet iedereen. Maar sommige weten dat donders goed, dat ze gewoon niet slim bezig zijn.

Daarbij, degene die met me zou fuseren, zoals er staat. Is het iets van heel Sweet, en vrees dat het niet het idee van hem was. Maar van iemand anders ;)
 

DeletedUser59690

Guest
Zo zie je maar weer wat voor een trieste stam Sweet is.
Dat ze elkaar daar nog vertrouwen in de stam?
Ze zijn vast al weer bezig om nu weer iemand anders te bedonderen in de stam.:cool:

Ben benieuwd wie/welk account het dit keer zal zijn.:eek:
 

DeletedUser58227

Guest
Wat denk je dat ik gek ben? Ik ben op alles voorbereid, altijd, overal. Trust me :p

Staat ook in het stukje hé hé :D
 

DeletedUser58227

Guest
Nah, zal ik het zo zeggen. Ik zorg meestal wel dat als er iets gebeurd ik de genodigde personen ken om ze terug te pakken :)
 
Reactiescore
323
Ik had gehoopt dat dit een 1 april grap was, maar nee dus.. zeer sneue actie. Iemand van zn eigen acc af proberen te krijgen. Ik hoop inderdaad dat sweet binnenkort wegvalt, en alles spelers weggespeeld worden..
 

DeletedUser58227

Guest
Over dit soort dingen ga ik helaas geen grappen maken nee. Was het maar zo. Trieste boel Sweet :eek:

Wel grappig opzich. Iedereen van Sweet negeert me:D
 

DeletedUser

Guest
Ben benieuwd wie hier als eerste gaat reageren van Sweet zelf :D
 

DeletedUser58227

Guest
Ben benieuwd wie hier als eerste gaat reageren van Sweet zelf :D

Ach, zal wel weer zo iemand zijn met een en al geblèr :eek:

niet zo sweet o_O

Wat is daar niet "Sweet" aan. Zeur niet zo, af kijken tot het jou over komt, hoe je er dan tegen aankijkt.
Als iemand mij stabt, kan die zo iets terug verwachten. Jammer voor hen dan, maar de gevolgen moeten ze dan maar inzien. Boontje komt om z`n loontje hè :)
 

DeletedUser

Guest
Wat jammer dat je niet bij ons in de buurt ligt. Anders hadden we een nieuw massa target.

Voor de sweetjes. Ik weet dat jullie stan altijd vaak geassocieerd hebben met mij en info doorgeven.
Echter dat we elkaar in rl kennen doet niks af aan de zaken binnen tw. Houd beide namelijk zeer gescheiden.
Wat betreft jullie beweegredenen dan nietig zouden verklaren. Ga zo door en jullie zullen binnekort allemaal zwart zien van de plaag die over jullie komt.

Rest mij nog 1 ding.

S. We regelen wel wat om te kijken voor een wraakactie. ;)
 

DeletedUser51595

Guest
Ach, zal wel weer zo iemand zijn met een en al geblèr :eek:



Wat is daar niet "Sweet" aan. Zeur niet zo, af kijken tot het jou over komt, hoe je er dan tegen aankijkt.
Als iemand mij stabt, kan die zo iets terug verwachten. Jammer voor hen dan, maar de gevolgen moeten ze dan maar inzien. Boontje komt om z`n loontje hè :)

had het over dat ze je negeren...
 

DeletedUser62361

Guest
wat een gezeik weer.

bah en dat van een hele stam.

eigenlijk nu met alle omliggende stammen te samen sweet eens lkkr massen, weten ze ook meteen waar ze staan.


en stan, you know were to find the law ^^
 
Bovenaan