Is Sweet Wel Zo Zoet Als Ze Lijken? Stabberdestabstab

DeletedUser62436

Guest
Reden 2 en 3 bewijst hij nochtans keer op keer op deze fora. Onder andere in dit topic. Zoals Frozenduck al aanhaalde. Reden 1 baseer ik op het noobige mb-account Full-Time, de acties op Aegon, en het feit dat hij op dit forum al verkondigd heeft dat hij zelf een n00b is :)



Ik ben liefdevol vandaag :D

Haha, ik zou mzelf idd geen pro noemen. Dit omdat ik niet zo ongelooflijk arrogant ben als jij. Mensen zoals jij kan ik ook echt niet uitstaan. Omdat je ouder dan 20 bent denk je meteen dat je volwassen bent :eek:
Helaas ben je dat pas als je je ernaar gedraagt. iets wat jij zeker niet doet, zielig persoon ben je, meer kan ik niet zeggen.
Je mag me gerust een noob vinden kan mij niet zoveel schelen wat je over me denkt. In fruit weten ze wat ze aan me hebben.
 

DeletedUser71860

Guest
Haha, ik zou mzelf idd geen pro noemen. Dit omdat ik niet zo ongelooflijk arrogant ben als jij. Mensen zoals jij kan ik ook echt niet uitstaan. Omdat je ouder dan 20 bent denk je meteen dat je volwassen bent :eek:
Helaas ben je dat pas als je je ernaar gedraagt. iets wat jij zeker niet doet, zielig persoon ben je, meer kan ik niet zeggen.
Je mag me gerust een noob vinden kan mij niet zoveel schelen wat je over me denkt. In fruit weten ze wat ze aan me hebben.

Fijn :rolleyes:
 

DeletedUser60153

Guest
Haha, ik zou mzelf idd geen pro noemen. Dit omdat ik niet zo ongelooflijk arrogant ben als jij. Mensen zoals jij kan ik ook echt niet uitstaan. Omdat je ouder dan 20 bent denk je meteen dat je volwassen bent :eek:
Helaas ben je dat pas als je je ernaar gedraagt. iets wat jij zeker niet doet, zielig persoon ben je, meer kan ik niet zeggen.
Je mag me gerust een noob vinden kan mij niet zoveel schelen wat je over me denkt. In fruit weten ze wat ze aan me hebben.

Ik hoop dat als jij ouder bent dan 20 en je dit terug leest dat je dan door hebt dat hij de volwassen persoon is en jij niet
 
Bovenaan