Is er een TWplus.nl voor W1

DeletedUser

Guest
Voor de engelse versie, bijvoorbeeld tw.net w3, is er een extra site met een complete wereldkaart, hall of fame, heel veel statistieken en calculatoren. Bestaat er ook al een .nl versie?
 

DeletedUser

Guest
twplus.org is een initiatief van een speler, niet van de makers van het spel. Als er een dergelijke site voor tribalwars.nl zou komen, dan zal het gemaakt moeten worden door een speler.

Momenteel is er niet een dergelijke site.
 

DeletedUser

Guest
Voor de duitse versie bestaat dsplus.de.
Ik heb de speler die deze site gemaakt heeft gevraagt of er ook een nederlandse versie mogelijk is en hij zei dat dat eigenenlijk geen probleem is als de duitse versie goed loopt en iemand de site in het nederlands wil vertalen...
 

DeletedUser

Guest
Hoe zit dat dan met server- en domeinkosten en dergelijken?

Dat weet ik niet. Hij had in de laatste weken nog problemen met de duitse versie maar da hebben ze nu een nieuwe server of zo en nu werkt het beter. hij zei dat het geen problem was als er mensen zijn die het vertalen kunnen (en er geen problemen met de duitse versie meer zijn).
ik probeer hem vanavond in de irc te spreken..
 

DeletedUser

Guest
De Engelse versie had ook wat problemen, en is nu ook op een andere server gepland, en werkt eindelijk weer goed.


Is dat trouwens Cultsibi Kaneel?
 

DeletedUser

Guest
Ik kan gemakkelijk van het duits naar nederlands vertalen, maar zelf duits spreken daar heb ik vreselijke traumas van. Daar waag ik me niet aan.
Dus ik zou het wel kunnen doen, maar dan moet de communicatie in het engels gaan :p
 
Bovenaan