IR.vs IR

DeletedUser

Guest
na 2 dagen, 30 boerderijen naar lvl 10 geschoten te hebben, waarvoor dank paul, zal ik je nu terug betalen:)
(voor de slechte lezers, ja het waren MIJN boerderijen):(
zie dat je al lekker aan het deffen bent en al een ''x'' aantal dorpen kwijt bent, durf niet te zeggen hoeveel want tijdens het typen van deze post kan het al wel weer veranderd zijn, zo lekker ben je bezig (NOT!) :)

maar je defft wel met stijl!

http://nl34.tribalwars.nl/public_report/3ab19bef6094be844723ae6d14683020:bijl::licht::ram:

liever strijd ik met respect en schud ik even de hand van de tegenspeler, maar je hebt er eerlijk waar alles aan gedaan om dat niet te verdienen. bedankt nu hoef ik me ook niet aan het Verdrag van Genève te houden.

Ik deff zeker met stijl. Ik deff namelijk niet. Ik was twee dagen afk omdat er een batavierenrace gelopen moest worden. Nu proberen te redden wat er te redden valt. Mooie timing en mooie aanval dat wel ;).
 

DeletedUser73185

Guest
Hoe staat het hiermee?
Wordt er überhaupt nog gedeffd bij IR.?
 
Reactiescore
96
Matig:

Zijde 1:
Stammen: IR
Zijde 2:
Stammen: IR.

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 40
Kant 2: 1
Verschil: 39

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 366,880
Kant 2: 9,739
Verschil: 357,141

chart
 

DeletedUser

Guest
Hoe staat het hiermee?
Wordt er überhaupt nog gedeffd bij IR.?

Uuuuh er staan stacks her en der, die vis ik er nu tegen uit, en de eerste clears lopen al kapot, dus gelukkig wel! Anders kom ik nooit van zijn deff af.

Wel grappig is dat de eerste 4 dorpen aan SCRT al zijn afgestaan door IR. :)
 

DeletedUser73185

Guest
Vreemd, wij zijn ook bezig. Bij IR. staan gewoon sommige dorpen gestackt met eigen def, die niet weggehaald worden. :p
 

DeletedUser

Guest
Wel grappig is dat de eerste 4 dorpen aan SCRT al zijn afgestaan door IR. :)

.DA heeft ook al proberen jumpen maar dat hebben we mooi niet late gebeuren :D Blijkbaar zet broodje nu ook al dorpjes leeg voor de MB's van .DA, zo niet he jongens ...

Sam
 

DeletedUser73185

Guest
Het is bij stacks toch ook de bedoeling dat je de deff laat staan?:cool:

Maar als je dan toch niet defft, is het wel fijner om gewoon je stacks weg te halen. Komen we er tenminste makkelijker doorheen :D
Niet dat we er nu echt moeite mee hebben ofzo..
 

DeletedUser72457

Guest
Zijde 1:
Stammen: IR
Zijde 2:
Stammen: IR.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 2,616
Kant 2: 1,922
Verschil: 694

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 189
Kant 2: 12
Verschil: 177

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 18,842,216
Kant 2: 10,789,320
Verschil: 8,052,896

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,727,854
Kant 2: 102,568
Verschil: 1,625,286

chart
 

DeletedUser51416

Guest
Kan hier niet een keer een slotje op. Dit topic is tot nu toe nog weinig zinnigs in gezegd en zal waarschijnlijk ook niet gebeuren.
 

DeletedUser72457

Guest
Van mij mag het, al vind ik het wel leuk om te laten zien dat we toch gewonnen hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan