*IR* vs Angels

Reactiescore
53
Ja tuurlijk is het altijd onzin van jullie kant had niet anders verwacht :):)

Volgens mij ben ik degene die mild is geweest richting jullie. In de afspraak staat duidelijk een dorpsNAP. Dat jullie de afspraak niet goed genoeg door gecommuniceerd hebben gehad van jullie leidinggevende is niet mijn probleem. Ik heb duidelijk een uitgebreide afspraak gestuurd en bij jullie staan een paar zinnetjes op t forum.
 
Reactiescore
53
Ja heb je natuurlijk bij seduc. ook . Breken een persoonlijke NAP met een speler met afkoeltijd van een week en gaan meteen met paar personen aanvallen op hem en enigste wat die persoon op zijn actie kon zeggen : trust nobody ^^ . Voor mij is dit ook een grote naaistreek vind ik als je een persoonlijke NAP hebt kom je ook de afkoelperoide na uit wederzijds respect . Maar bij seduc. Maken ze best al eens ' perongeluk ' een foutje

Je hebt het hier over de barbarendorpen die bij jann0 z'n losse dorpen liggen? Best lastig als hij aanvallen stuurt en wij ook en hij ze dan eerder heeft. Lopen aanvallen van Tequila vervolgens stuurt Jann0 een recap waarna Tequila deze ook stuurt. Zeg hier niks over het verbreken van de 'persoonlijke nap' want dat is niet gebeurd.
 
Reactiescore
6
Je hebt het hier over de barbarendorpen die bij jann0 z'n losse dorpen liggen? Best lastig als hij aanvallen stuurt en wij ook en hij ze dan eerder heeft. Lopen aanvallen van Tequila vervolgens stuurt Jann0 een recap waarna Tequila deze ook stuurt. Zeg hier niks over het verbreken van de 'persoonlijke nap' want dat is niet gebeurd.

Heb niet op die barbarendorpen dat weet iedereen dat er inkomende aanvallen altijd kunnen komen . Heb het op een speler die niet eens de stammen zit van ons of jullie maar zeker 1 persoon van seduc had een NAP met elkaar en vervolgens gaat die aanvallen zonder op te zeggen . Hoe geloofwaardig zijn jullie dan nog ?
 
Reactiescore
142
Ik vind iedereen die katas gebruikt op een ander target als kerk verzamelplaats muur toren, een hele dikke Noob en al helemaal als je ze gebruikt op een speler die er alleen voorstaat. Dan kun je echt beter je pc verkopen of minecraft gaan spelen xd
 
Reactiescore
53
Heb niet op die barbarendorpen dat weet iedereen dat er inkomende aanvallen altijd kunnen komen . Heb het op een speler die niet eens de stammen zit van ons of jullie maar zeker 1 persoon van seduc had een NAP met elkaar en vervolgens gaat die aanvallen zonder op te zeggen . Hoe geloofwaardig zijn jullie dan nog ?

Aanvallen zonder op te zeggen? Op wie doel je nu?
 
Reactiescore
46
52cfffa3dc232e44d85a8b5035211ba5.png

https://gyazo.com/52cfffa3dc232e44d85a8b5035211ba5

Weer eentje die wegloopt? De oud leden van dodo wouden zo graag vechten tegen *IR*, lopen al weg alvorens we ze deftig hebben aangevallen.
 
Reactiescore
546
52cfffa3dc232e44d85a8b5035211ba5.png

https://gyazo.com/52cfffa3dc232e44d85a8b5035211ba5

Weer eentje die wegloopt? De oud leden van dodo wouden zo graag vechten tegen *IR*, lopen al weg alvorens we ze deftig hebben aangevallen.
Geen idee van wie het is, maar vind het nu al een dom verhaal:rolleyes:

...
willen jullie echt dat tw stopt?

wrs is die ~A een vrij nieuwe speler,
aangezien niemand hem lijkt te kennen.

En dan gaan jullie hem een beetje afzeiken op het AF,
hij zal zo wel veel motivatie hebben om verder te spelen op andere werelden.

Wees eens blij dat hij de sfeer op casual 7 wat probeert op te leuken en gewoon vriendelijk is.
 
Reactiescore
142
...
willen jullie echt dat tw stopt?

wrs is die ~A een vrij nieuwe speler,
aangezien niemand hem lijkt te kennen.

En dan gaan jullie hem een beetje afzeiken op het AF,
hij zal zo wel veel motivatie hebben om verder te spelen op andere werelden.

Wees eens blij dat hij de sfeer op casual 7 wat probeert op te leuken en gewoon vriendelijk is.

Ik waardeer zijn vriendelijkheid, maar ik blijf bij mijn standpunt :)
 
Bovenaan