*IR* vs Angels

DeletedUser77892

Guest
Die rat van een Abdullah is t aan het begin anders toch gelukt
 
Reactiescore
73
Die rat van een Abdullah is t aan het begin anders toch gelukt

Ik ging op avada spelen maar jij wou dat niet door wat ik op cas1 had gedaan. Wel, daarna vroeg jorrit me voor Le Roy en ik heb dan gewoon "ja" gezegd omdat ik hem al langer kende en samen met hem wou spelen op een account. Eigenlijk zou ik je wel moeten bedanken om me niet toe te laten, want heb echt leuke mensen leren kennen binnen mijn stam.
Verder heb ik niet veel te zeggen, ik wacht totdat de range volledig weg is. Dan gaat het echt leuk worden:p
 

DeletedUser77892

Guest
Zegt meer over jullie en die ratten dan over mij of me trouwe stamgenoten
 

DeletedUser77892

Guest
Huh, ben juist blij dat ik em heb weg gekregen. Hij speelt gewoon niet eerlijk, op meerdere andere werelden heb ik hem al genoeg zien uitspoken.
Jij zegt dat er nooit iemand die bij ons zat bij jullie komt, en ik wijs je er even op dat dat dus wel al is gebeurd is, meer niet. Manier waarop maakt in die zin niet uit.
 

DeletedUser77892

Guest
Waarschijnlijk hetzelfde als op cas1
Speelde hier alleen nog ter ondersteuning van danny, en af en toe een vvtje draaien.
 

DeletedUser77892

Guest
Dat is helaas niet waar. Mag altijd wat zeggen over dingen die ik zelf heb zien gebeuren.
 
Reactiescore
46
Lol, waar zijn al die actievelingen van Angels? Begin ze aardig te missen :(

Wat gaat er nu gebeuren? Met de actieve kern naar .Seduc?
 
Reactiescore
68
Zou wel een leuke stunt zijn, maar er zal altijd iemand zijn die niet op delete gaat en voor wereldwinst gaat in zn eentje :rolleyes::rolleyes:
 
Reactiescore
142
Zou grappig zijn als die persoon dan maar 5.000 punten heeft.
Zie het jammer genoeg ook niet snel gebeuren :/
 
Bovenaan