DeletedUser80547
Guest
Denk het wel ja.*IR* te sterk voor de vijanden?
Ze zijn de gehele wereld vrij constant gebleven, begonnen de wereld met een vrij grote overmacht aan bondgenoten, plots werd de wereld 360 graden gedraaid en waren ze flink in de minderheid, en inmiddels weer naar de top gevochten. Nooit grote verliezen geleden en wel gestaag winst blijven pakken..
Ze hebben het laten zien samen met THR want die hebben zich ook knap laten gelden de laatste maanden.
Had in het begin van de wereld (zoals vele) toch gedacht dat het 1 grote eindstrijd tussen Angels & IR zou worden, maar dat viel helaas tegen. Als buitenstaander lijkt het dat de stam Angels Fierce toch een beetje in de steek heeft gelaten. Als je kijkt naar wat hij heeft ondersteund. Ondanks dat gingen Angels spelers toch 1 voor 1 ten onder. Waar dat aan ligt, geen idee, kan gebrek aan activiteit, skill zijn, of interne ruzie's. Misschien weet een (ex) lid van Angels hier meer over.
AirBnB lijkt de strijd ook te verliezen / verloren te hebben van THR. Misschien dat ze nog een korte tijd tegensputteren. Maar hun toekomst perspectief ziet er niet bepaald rooskleurig uit in het zuiden van de map.
Dan is alleen .Seduc nog over, die wat mij betreft veel te afwachtend en passief hebben gespeeld, en het tot een punt hebben laten aankomen waarin het eigenlijk al te laat is. Omdat hun bondgenoten zijn gevallen. Ik denk dat ze het wel een tijdje kunnen rekken, afhankelijk of ze allemaal actief zullen blijven. Maar de meeste casual-spelers zijn nou eenmaal casual-spelers, die willen niet 2/3 maanden non-stop wave na wave actief zitten deffen, zeker niet als je toch al tegen een overmacht vecht. En waarom zou je ook, je kan al die tijd die je in een verloren wereld steekt net zo goed aan iets nuttigs besteden.
Verder zijn de overgebleven IR leden allemaal al eens getest en overeind gebleven in het gevecht terwijl een hoop .Seduc leden zich nog zullen moeten bewijzen.
Mijn eindejaar conclusie is dus ook dat ik denk dat IR + THR uiteindelijk de bovenliggende partij zullen zijn en deze wereld zullen winnen.
Merry Kristmas and a floppy newyear,