*IR* vs Angels

DeletedUser79332

Guest
Een BG met prof was al een tijdje aan de gang.

Prof heeft ons als BG stam netjes op de hoogte gehouden m.b.t. een fusie tussen hun en daddy.
Hierbij hebben zowel zij met daddy. Als wij intern besproken hoe we invulling gaan geven aan de BG. Hier is uit gekomen dat daddy. icm met oud prof onze BG word/blijft.

Opzicht veranderd er voor ons niks qua diplomatie. Prof valt af en daddy. is er voor in de plaats gekomen. De BG stam is alleen groter geworden maar wij hebben nooit enige inspraak gehad m.b.t. hun fusie. Alleen omtrent wat te doen met de BG zoals ik hierboven al aangaf.

Overigens heb ik eerlijk voorgesteld aan daddy. om hun aan de oorlog toe te voegen. Dit zodat jullie ook gewoon weten hoe het er voor staat in de oorlog tussen onze stammen. Gewoon om open kaart te spelen. Ik heb er namelijk een hekel aan als we jullie ergens van betwisten maar we dit vervolgens zelf ook doen.
Dit is echter nog niet gebeurd omdat daddy. Hier nog geen go voor heeft gegeven.
 

DeletedUser16343

Guest
giphy.gif

het plaatje zegt meer dan 1000 woorden !
zullen ze toeslaan of steeds net hun kopje heel laten ?
Ik zelf denk dat die klem bij angels lekker na beneden zakt.
hoe kun je zoveel persoonlijke bondgenoten tevreden houden die niet in rangen zijn van IR,terwijl je nu een massa stam hebt als BG?
Het mooie van heel het verhaal is dat ze eerst IR Beschuldigen van recruit too win XD.


(laat de kaas nog smaken terwijl het ijzer heel zachtjes na beneden zakt.)
 
Reactiescore
2.177
IR is goed bezig en ze boeken winst op Angels-> IR is stil op AF

Angels doet een keer wat terug -> IR gaat hoog doen op AF

Conclusie: IR is wat geïntimideerd.
 

DeletedUser79332

Guest
hoe kun je zoveel persoonlijke bondgenoten tevreden houden die niet in rangen zijn van IR,terwijl je nu een massa stam hebt als BG?
Het mooie van heel het verhaal is dat ze eerst IR Beschuldigen van recruit too win XD.

Misschien eerst mijn post boven die van jou lezen voordat je dit typt. Je zegt nu wat ik daar al zei op de pbgs na.
En zover ik weet zijn er niet veel pbgs. Mocht ik er echt in jouw ogen finaal naast zitten kan je me hier over IG aanspreken. En als je dan idd gelijkt hebt ben ik fair genoeg om dit hier ook toe te geven dat je daarover gelijk hebt.

Fijne avond!
 

DeletedUser16343

Guest
Ik heb vandaag een heel leuk gesprek gehad met een van jullie leden , die zelf zegt dat airbnb ZIJN STAM IS + dat er vanaf het begin een BG afspraak is geregeld met angels tussen jullie. dan komt het verhaal prof en daddy erbij , hoeveel bg s willen jullie nog recruiten om te winnen ? het zielige verhaal nu gaan ophangen in game dat wij met pp smijten is ook maar een scheet als je bekijkt hoeveel pp avada heeft gebruikt om zijn muren weer te bouwen....
Niet zoveel kletsen voor dat je vast gepraat word !
 
Reactiescore
2.177
Prof was voor heel BOB al bg met Angels (de enige toen), wat wil je ermee zeggen? Zegt meer hoeveel we ophebben met onze bg dus bedankt voor het compliment.

Ik heb vv gedaan voor avada en als die pp gebruikt heeft is het amper. Ik snap ook niet waar die reactie vandaan komt maar oké, mijn mening: die troep zit nou eenmaal in het spel.

Ik snap echt niet dat we hier niet gewoon normaal kunnen discussiëren.

Edit: Owja leuk feitje. Jullie hebben ook andere stammen gevraagd voor fusie. Het is echt een de pot verwijt discussie van beide kanten.
 
Reactiescore
53
Ik heb vandaag een heel leuk gesprek gehad met een van jullie leden , die zelf zegt dat airbnb ZIJN STAM IS + dat er vanaf het begin een BG afspraak is geregeld met angels tussen jullie. dan komt het verhaal prof en daddy erbij , hoeveel bg s willen jullie nog recruiten om te winnen ? het zielige verhaal nu gaan ophangen in game dat wij met pp smijten is ook maar een scheet als je bekijkt hoeveel pp avada heeft gebruikt om zijn muren weer te bouwen....
Niet zoveel kletsen voor dat je vast gepraat word !

Niet zoveel zeggen als je niet weet wat er speelt. Wij als prof hadden in het begin al een BG met Angels. Ja deze hebben wij meegenomen toen Daddy een fusie voorstelde. Mama nu boos ?

Geen recruit to win, geen extra BG erbij, gewoon dezelfde met wat extra's.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik heb vandaag een heel leuk gesprek gehad met een van jullie leden , die zelf zegt dat airbnb ZIJN STAM IS + dat er vanaf het begin een BG afspraak is geregeld met angels tussen jullie.

Wie bedoel je met Jullie?
En airbnb werkt idd nauw samen met de oude bob leden.
Echter hebben wij officieel geen BG met hun.

dan komt het verhaal prof en daddy erbij , hoeveel bg s willen jullie nog recruiten om te winnen ?

Nogmaals, lees mijn post. Is nu de 2e keer dat ik het zeg. Daarover discussieren vind ik prima maar nu roep je maar om het roepen oid..

Wij hebben 1 BG. Moet ik soms printscreen maken van diplomatie als je me niet geloofd?


het zielige verhaal nu gaan ophangen in game dat wij met pp smijten is ook maar een scheet als je bekijkt hoeveel pp avada heeft gebruikt om zijn muren weer te bouwen....
Niet zoveel kletsen voor dat je vast gepraat word !

Waar heb ik dat gezegd dan?
Quote me maar.

Overigens gebruikt bijna iedereen tegenwoordig PP. Mij zal je er niet over horen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78605

Guest
Lekker man Rico, je doet je best en dat kan ik waarderen! Blijven oefenen met lezen, je komt er wel!
 

DeletedUser80547

Guest
Quote me maar.
De vraag is waarom de tegenpartij denkt Dat wij ook bgs hebben
Ik zal je vast verklappen, op een aflopende NAP met bob na, hebben wij geen diplomatieke betrekkingen.
Wij als prof hadden in het begin al een BG met Angels.
Prof was voor heel BOB al bg met Angels (de enige toen)

Achja je vroeg er zelf om.
En een mooie om mee af te sluiten :
Zoveel stammen tegen 1 stam, vraag me af waar de skills zitten
LOL!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79332

Guest
Achja je vroeg er zelf om.

Begin van de oorlog nadat de Nap van bob is verlopen hebben wij niet lang daarna een BG met prof gekregen.
Misschien was ik daar zelf niet duidelijk genoeg in.

En nogmaals, wij hebben niemand gerecruit dus hoezo R2W?
Wij hadden een BG met prof, prof gaat samen met daddy, na overleg vanuit deze 3 kampen word besloten om de bg met de nieuwe stam voort te zetten.
Blijft 1 bg.
Wel een grotere, dat klopt, maar wij hebben niks met die fusie te maken gehad.
 

DeletedUser80547

Guest
Dat klopt @Je-maintiendrai , dat wist ik zelf ook allang, dat jullie gewoon sinds het begin een BG hadden met Prof.
Daarom vond ik het ook zo frappant dat vele leden van Angels (dan zou je moeten terug scrollen op het forum), allemaal aan het roepen waren dat het zo oneerlijk was Angels in hun eentje tegen zoveel andere stammen. Daarmee bedoel ik dit soort kreten:
Zoveel stammen tegen 1 stam

R2W heb ik zelf niks over gezegd. Maar nu je er toch over begint (want ook daar waren Angels leden over begonnen, zie plaatje),
Vind ik het wederom toch wel krom om eerst IR te betichten van 'hele wereld rekruteren zonder te weten waarom', terwijl het toen dus ging om:
Angels & Prof tegen IR / (Legion) en BOB. (Ja dan valt er nog te discussiëren of dat een eerlijk gevecht is)
Inmiddels zijn de rollen omgedraaid, Angels heeft in de tussentijd nieuwe leden gerekruteerd, en is het dus Angels + Prof + Daddy + AirBnb VS. IR.
Dan snap ik niet waarom er nu zo verontwaardig gereageerd word op 'R2W' als jullie (Angels) een paar maanden geleden er zo boos om werden? (pot verwijt de ketel)

@.TimeforplanB
Zoveel stammen tegen 1 stam, vraag me af waar de skills zitten
Angels + Prof + Daddy + AirBnb VS. IR.

Het mooie is dat je hiermee nu jezelf belachelijk maakt, door zo iets te zeggen. Maar volgens mij is het kwartje bij jou nog steeds niet gevallen. LOL.
 
Reactiescore
2.177
Ik speelde toen nog niet eens, dat ten eerste. Klopt dat ik dat gezegd heb en sta er nog steeds achter. Dat we nu een grotere bg hebben, niet mijn keuze geweest. Ik heb ook dat plaatje niet gemaakt dus snap ook niet waarom je dat mijn kant op duwt, zou enkel van toepassing zijn als ik dat plaatje gemaakt heb.

Maar de situatie nu: angels, prof en bob tegen IR, viking en THR.

Tegen de situatie toen: angels en prof tegen IR, legion, viking en bob.

Jullie overdrijven toch wel een beetje.
 
Reactiescore
21
Aan het begin van de oorlog was er ook geen bg tussen Angels en Prof.
Er waren overigens wel goede contacten over en weer (enkele spelers waren stamleden van elkaar uit oude werelden).

Pas na het uitbreken van de oorlog is er nauwere samenwerking met Prof gezocht.

Voor het uitbreken van de oorlog heb ik alle diplomatieke verhoudingen afgehouden.
 

DeletedUser80232

Guest
giphy.gif

het plaatje zegt meer dan 1000 woorden !
zullen ze toeslaan of steeds net hun kopje heel laten ?
Ik zelf denk dat die klem bij angels lekker na beneden zakt.
Oke was is hier de bedoeling van, proberen om grappig te zijn?
 

DeletedUser79332

Guest
Na contact te hebben gehad met IR concludeer ik nu dit. (Zeg ook niet dat dit nu de waarheid is maar dit is zoals ik het zie.)
Ik sta dus open voor andere visies.

Nadat de oorlog tussen IR en Angels beklonken werd was het bob (BG), IR, Legion (MB/Zusterstam) en Viking. Zover ik nu begreep had IR geen concrete diplomatieke banden met Viking maar hielpen ze wel mee op hun manier.
Dan hadden we de kant van Angels. Angels had diplomatieke betrekkingen bob en die zaten in een overgangsfase. (2 weken aflopende nap) Op dat moment hadden wij nog geen diplomatieke betrekkingen met prof maar waren er wel degelijk contacten met hen.
Nadat de afkoelperiode met bob afgelopen was is denk ik ongeveer 1 week later prof BG geworden van Angels.

Deze situatie is veranderd na een incident tussen bob en IR. (Hier ga ik inhoudelijk niet op in aangezien ik de details hier niet van ken)

Na contact met wat bob spelers is er besloten om een deel ervan Angels te laten joinen.
Sindsdien is bob niet meer de kant van IR.

In deze overgangsperiode hebben wij geen diplomatieke banden met, inmiddels airbnb. Tuurlijk zijn de oud bob leden en airbnb samen blijven werken. Ontken ik niks van.

Hierna is Legion er niet meer.

Prof gaat fuseren met daddy. Prof geeft dit eerlijk aan ons aan en zegt met daddy te gaan overleggen over de toekomst m.b.t. diplomatieke afspraken. Wij binnen Angels hebben hetzelfde gedaan.
Uiteindelijk geeft prof te kennen dat hun fusie beklonken is en dat hun graag de BG willen voortzetten.
Hier is Angels mee akkoord gegaan.
Uiteindelijk is dus prof icm daddy nu .seduc geworden en zijn hun een BG van Angels.
Sinds gisteren heeft .seduc aangegeven akkoord te zijn met het joinen van de oorlog en hebben ze de uitnodiging van mij gekregen en is deze ook geaccepteerd.

Dus zover ik nu weet is de situatie op Dit moment als volgt:
Kant IR:
*IR*
Viking. (Geen officiële diplomatieke betrekkingen, wel wat samenwerking tussen spelers.)
THR geen idee wat hun rol is. Kunnen we dus op dit moment niet aan de zijnde van IR scharen.

Kant Angels:
Angels.
.Seduc als BG.
Airbnb is geen BG van ons. Ja er word samengewerkt met ons. (Met name nog steeds met de oud bob leden. Imo ook logisch gezien de ligging en op de kaart.) Dus die aan onze zijde benoemt worden zoals Viking benoemt kan worden aan de kant van IR. Officieel niks maar er word op persoonlijk vlak mee samengewerkt.

Op dit moment heeft Angels dus een voordeel ten opzichte van de BG met .seduc.
Nu aan ons om dit ook in daden om te zetten want IR is, ondanks dat ze dus blijkbaar minder kwantiteit hebben, nog wel de bovenliggende partij in de oorlog. Keurig resultaat!

Tot zover de samenvatting vanuit hier m.b.t. de stand van zaken aangaande beide partijen.

Op een fijne en respectvolle oorlog verder!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan