*IR* vs Angels

Reactiescore
722
Ik ben nog maar net toegetreden op deze wereld maar door het hier allemaal een beetje te lezen denk ik dat ik het al kan concluderen dat er veel spelers en stammen vinden dat ze gebruikt worden door IR, klopt dat?

Waarom worden de bg's en naps dan niet stopgezet?
Ik reageer hier express even niet op.
Mijn excuus voor deze onduidelijkheid.
 
Reactiescore
33
Omdat ze dat niet kunnen inzien. IR is nooit anders geweest dan dat. Komt ook wel door sommige leiding die het spelletje zo vies probeert te spelen al sinds het begin. Andere werelden erbij betrekken enzo. Blijkt toch heel lastig te zijn voor sommige mensen.
 

DeletedUser79767

Guest
Ik kom hier op een later moment op terug. Op moment kan ik gewoon niet op een normale manier een inhoudelijke reactie geven, want er gebeurt nu gewoon teveel in een te korte tijd voor mijn beleving.
 
Reactiescore
2.386
Tijd voor een nieuwe oorlog
 

DeletedUser80850

Guest
Okay...das best wel een verschil met gisteren.
Kan iemand van Angels of oud BoB iets meer uitleg geven hoe dit tot stand is gekomen?
Ik zie namelijk 1 ding wat onduidelijk was tussen N-ES en IR/BoB. Maar wat is er nog meer gebeurd?
Dingen van vorige werelden zullen geen trigger zijn geweest dus ben hier wel benieuwd naar.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik denk ik namens Angels spreek dat de (oud)bob leden hier het meeste van weten dus dat het het beste is dat hun hier toelichting op kunnen geven. Hun kunnen in detail treden.
 

DeletedUser80547

Guest
Haha wow wat is dit, word wakker en heel BoB is Angels gejoined!
Verbaasd me niks eerlijk gezegd, BoB heeft IR alleen gebruikt tegen FoF, konden ze niet zelf af. En nu FoF leden uit range zijn joinen ze meteen Angels, in ieder geval de grootste stab van de wereld!
Maar laten we eerlijk zijn, dat waren ze allang van plan. Heb al van meer mensen in verschillende stammen gehoord dat Meat Jens gebruikte, ze deden al niet mee tegen Angels en nu blijkt dat dus te kloppen.
Achja zo gebeurd er tenminste nog is wat, gisteren was IR de meest gehaatte stam vandaag is het Angels zo snel kan het gaan.
Gelukkig blijft mijn stam tot nu toe overal buiten hehehe :cool:
 

DeletedUser79767

Guest
Damnnn, dat we daar zelf niet aan gedacht hebben xD

Nee sorry, deze overstap is gisteren geregeld tussen meat en zwarte tovenaar.
Deze week is in het leiders team van BoB besloten de bg met IR op te zeggen omdat we klaar waren met de leugens van jens. Dit had gister moeten gebeuren, echter heeft het binnen BoB zelf ook het nodige gezeik te weeg gebracht waardoor de overstappers het waarschijnlijk zat waren. Gister werd ik dus ingelicht dat meerdere bob spelers zouden overstappen naar Angels.

wat betreft de oorlog tegen FoF,
daarin heeft BoB het meeste oda gescoord, maar IR is er met een goede voorsprong aan dorpen weggelopen. Dus wat dat betreft heeft IR daar meer van geprofiteerd dan BoB
 

DeletedUser79332

Guest
Haha wow wat is dit, word wakker en heel BoB is Angels gejoined!
Verbaasd me niks eerlijk gezegd, BoB heeft IR alleen gebruikt tegen FoF, konden ze niet zelf af. En nu FoF leden uit range zijn joinen ze meteen Angels, in ieder geval de grootste stab van de wereld!
Maar laten we eerlijk zijn, dat waren ze allang van plan. Heb al van meer mensen in verschillende stammen gehoord dat Meat Jens gebruikte, ze deden al niet mee tegen Angels en nu blijkt dat dus te kloppen.
Achja zo gebeurd er tenminste nog is wat, gisteren was IR de meest gehaatte stam vandaag is het Angels zo snel kan het gaan.
Gelukkig blijft mijn stam tot nu toe overal buiten hehehe :cool:

Zeg nou eens wie je bent. Dan kan ik misschien ook plaatsen waarom je bepaalde dingen in het luchtledige gooit.
 

DeletedUser47003

Guest
Haha wow wat is dit, word wakker en heel BoB is Angels gejoined!
Verbaasd me niks eerlijk gezegd, BoB heeft IR alleen gebruikt tegen FoF, konden ze niet zelf af. En nu FoF leden uit range zijn joinen ze meteen Angels, in ieder geval de grootste stab van de wereld!
Maar laten we eerlijk zijn, dat waren ze allang van plan. Heb al van meer mensen in verschillende stammen gehoord dat Meat Jens gebruikte, ze deden al niet mee tegen Angels en nu blijkt dat dus te kloppen.
Achja zo gebeurd er tenminste nog is wat, gisteren was IR de meest gehaatte stam vandaag is het Angels zo snel kan het gaan.
Gelukkig blijft mijn stam tot nu toe overal buiten hehehe :cool:

Kruip eens terug je grot in joh.
Als je het verhaal 100% gaat vertekenen en IR voordoet als de brave jongens, dan moet je wel enorm sterk spul hebben. Jens kon en kan alleen maar liegen precies en daar betaald IR nu de prijs van. Niet meer, niet minder.
Dat je nu hier zo'n onzin moet komen uitkramen zegt meer dan genoeg voor mij :rolleyes:
Maar doe zeker zo voort! Altijd in de slachtofferrol kruipen is de specialiteit toch? Hoop dat er ooit eens genoeg deuren in het gezicht van IR terugslaan zodat ze eens weten dat het anders moet.
 

DeletedUser80547

Guest
Achja uiteraard reageren er nu mensen boos, voornamelijk mensen van Angels en BoB zitten hier op het forum dus logische reactie.
Hoe kun je nou ontkennen dat dit geen stab is, je bent als BoB zijnde in 'oorlog' met Angels, en van de 1 op andere dag, join je met ze alle 'de vijand'. Dat is toch een stab naar je BG's? Zie niet hoe je dat kan ontkennen.
De enige reden dat ik nu niet zeg op welk account ik zit is omdat ik anders in oktober/november/december/januari aanvallen binnen krijg van Angels accounts die 10x groter zijn dan het die van mij, alleen omdat ik mijn mening geef op het forum, ja man, echt veel skills om een klein account in de rim aan te vallen.
Krijg genoeg informatie mee, dat krijg je als je met zoveel Co's op accounts speelt, hoe meer mensen in je stam hoe groter de kans dat iemand wat doorlult, en dan heb ik het dus info die ik krijg via een andere wereld van iemand die Co is bij Angels. Hier schijnheilig doen is prima maar er worden wel meerdere spelletjes gespeeld in Angels ;)
Verder lijkt het misschien al die tijd of ik een IR fanboy ben maar dat is verre van zo, die gasten zijn triest genoeg.
Voor de rest weinig zin om hier verder in discussie te gaan want dit word toch 15 tegen 1.
 

DeletedUser79332

Guest
Waar zie je dat ik boos ben? Citeer dat maar even. Volgens mij ben ik altijd eerlijk naar iedereen toe. Zelfs naar jou.

Ik ben van mening dat je het geen stabs kan noemen. De leiding van bob zegt de BG met IR op. Hierdoor ontstaat er binnen bob een meningsverschil tussen verschillende accounts. Zie het als een pro IR kamp en een tegen IR kamp.
Hierdoor zijn de bob spelers naar Angels toegestapt met de vraag of ze kunnen joinen. Hier hebben we intern binnen Angels over gesproken en ons akkoord gegeven.
Alle spelers van bob en IR hebben een NAP aangeboden gekregen zodat iedereen de tijd en ruimte heeft om zich voor te bereiden op wat komen gaat. Dus om Angels hier nu scheef op aan te kijken is in mijn ogen niet juist.
Tevens vind ik het ook geen stab vanuit bob zijn kant. Die was gewoonweg verdeeld in een 2 strijd zoals ik hierboven aangeef.
Of het helemaal klopt weet ik niet. Hier zullen anderen duidelijkheid over kunnen scheppen maar ik denk dat ik een aardig eind op weg ben.

En de vraag wie je bent namens mij is puur uit interesse. Zoals ik al zei, dan heb ik meer beeld en geluid bij bepaalde gedachte gangen van jou. Ik zal je heus niet bashen IG omdat je hier je mening geeft. Ben al lang blij dat hier iemand zijn mening geeft. Maar doe dit dan wel op feiten aub en niet om maar wat te roepen. ;)
 

DeletedUser47003

Guest
Achja uiteraard reageren er nu mensen boos, voornamelijk mensen van Angels en BoB zitten hier op het forum dus logische reactie.
Tjah, niemand houdt de leden van IR tegen om hier te posten. Dat zij dat niet doen is hun keuze, maar jij weet 100% zeker niet alles dat er heeft plaatsgevonden. Meteen Jens indekken, dat kan je wel precies. :rolleyes:

Hoe kun je nou ontkennen dat dit geen stab is, je bent als BoB zijnde in 'oorlog' met Angels, en van de 1 op andere dag, join je met ze alle 'de vijand'. Dat is toch een stab naar je BG's? Zie niet hoe je dat kan ontkennen.
Ze krijgen een nap, dan is het geen stab. Van de interne situatie in BoB die voor de zogenaamde stab heeft gezorgd kan ik niet spreken, maar IR zal ook wel hun handjes vuil hebben gemaakt.

De enige reden dat ik nu niet zeg op welk account ik zit is omdat ik anders in oktober/november/december/januari aanvallen binnen krijg van Angels accounts die 10x groter zijn dan het die van mij, alleen omdat ik mijn mening geef op het forum, ja man, echt veel skills om een klein account in de rim aan te vallen.
Als je toch zo'n klein acc aan de rim bent dan ben je ook van geen tactisch nut voor Angels lijkt me, tenzij dat je natuurlijk in hun edelruimte ligt, maar dan krijg je er toch sowieso binnen uiteindelijk :p

Krijg genoeg informatie mee, dat krijg je als je met zoveel Co's op accounts speelt, hoe meer mensen in je stam hoe groter de kans dat iemand wat doorlult, en dan heb ik het dus info die ik krijg via een andere wereld van iemand die Co is bij Angels. Hier schijnheilig doen is prima maar er worden wel meerdere spelletjes gespeeld in Angels ;)
Verder lijkt het misschien al die tijd of ik een IR fanboy ben maar dat is verre van zo, die gasten zijn triest genoeg.
Proficiat met de info die je binnen krijgt! En geen IR fanboy maar je springt wel meteen in hun verdediging? Neem dan de zaken eens op vanaf een objectief standpunt hé...

Voor de rest weinig zin om hier verder in discussie te gaan want dit word toch 15 tegen 1.
Jammer dat je het zo snel opgeeft, als je toch zo overtuigd bent van je standpunten.:confused:
 
Reactiescore
2.386
Achja uiteraard reageren er nu mensen boos, voornamelijk mensen van Angels en BoB zitten hier op het forum dus logische reactie.
Hoe kun je nou ontkennen dat dit geen stab is, je bent als BoB zijnde in 'oorlog' met Angels, en van de 1 op andere dag, join je met ze alle 'de vijand'. Dat is toch een stab naar je BG's? Zie niet hoe je dat kan ontkennen.
De enige reden dat ik nu niet zeg op welk account ik zit is omdat ik anders in oktober/november/december/januari aanvallen binnen krijg van Angels accounts die 10x groter zijn dan het die van mij, alleen omdat ik mijn mening geef op het forum, ja man, echt veel skills om een klein account in de rim aan te vallen.
Krijg genoeg informatie mee, dat krijg je als je met zoveel Co's op accounts speelt, hoe meer mensen in je stam hoe groter de kans dat iemand wat doorlult, en dan heb ik het dus info die ik krijg via een andere wereld van iemand die Co is bij Angels. Hier schijnheilig doen is prima maar er worden wel meerdere spelletjes gespeeld in Angels ;)
Verder lijkt het misschien al die tijd of ik een IR fanboy ben maar dat is verre van zo, die gasten zijn triest genoeg.
Voor de rest weinig zin om hier verder in discussie te gaan want dit word toch 15 tegen 1.
Ik stel voor dat je even je hoofd in een koelkast stopt zodat je weer helder kan nadenken en niet zomaar dingen begint te roepen. Is nergens voor nodig en het heeft tevens geen enkel nut in deze discussie. Groetjes x
 
Reactiescore
2.181
Haha wow wat is dit, word wakker en heel BoB is Angels gejoined!
Verbaasd me niks eerlijk gezegd, BoB heeft IR alleen gebruikt tegen FoF, konden ze niet zelf af. En nu FoF leden uit range zijn joinen ze meteen Angels, in ieder geval de grootste stab van de wereld!
Maar laten we eerlijk zijn, dat waren ze allang van plan. Heb al van meer mensen in verschillende stammen gehoord dat Meat Jens gebruikte, ze deden al niet mee tegen Angels en nu blijkt dat dus te kloppen.
Achja zo gebeurd er tenminste nog is wat, gisteren was IR de meest gehaatte stam vandaag is het Angels zo snel kan het gaan.
Gelukkig blijft mijn stam tot nu toe overal buiten hehehe :cool:

Definieer een stab
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Haha wow wat is dit, word wakker en heel BoB is Angels gejoined!
Verbaasd me niks eerlijk gezegd, BoB heeft IR alleen gebruikt tegen FoF, konden ze niet zelf af. En nu FoF leden uit range zijn joinen ze meteen Angels, in ieder geval de grootste stab van de wereld!
Maar laten we eerlijk zijn, dat waren ze allang van plan. Heb al van meer mensen in verschillende stammen gehoord dat Meat Jens gebruikte, ze deden al niet mee tegen Angels en nu blijkt dat dus te kloppen.
Achja zo gebeurd er tenminste nog is wat, gisteren was IR de meest gehaatte stam vandaag is het Angels zo snel kan het gaan.
Gelukkig blijft mijn stam tot nu toe overal buiten hehehe :cool:

Award voor meest creatieve interpretatie zonder de situatie te kennen mag naar deze man
 
Bovenaan