*IR* vs Angels

DeletedUser79332

Guest
is viking dan nog gewoon bg van IR, of dat niet?

Naar het schijnt, ik weet het niet zeker dus IR mag me verbeteren, zijn de vikingen nog wel volgelingen van IR.

leuk idee, laat ik er ook eens een paar droppen. hoop dat ik ze niet te makkelijk maak :O om het fair te houden zijn het allemaal top 50 spelers.
  1. Pakt alles van je af.
  2. Powerrrrrrrrrr
  3. ctrl + c
  4. Gevleugelde Steker
  5. Bulletproof
  6. Rijkdom in een kom
  7. Groen brengt de dood, maar verslagen door rood.
  8. Duistere troep
  9. Veroveraar zonder grammatica.
  10. Vliegende dictator

Ik ben reuze benieuwd. Wat zijn de juiste antwoorden?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Ah ja de antwoorden.

@Mr. Fierce had er 8 uit 10
@miketijger 5 uit 10
@driesbiljart 3 uit 10

1. Nakal (Nak all, slecht ik weet het, plus hij jat alle rovers en bbs)
2. Danoontje
3. Copi
4. Distelvinkje
5. Kevlar
6. Goudvisje
7. Avadra Kedavra
8. Gothic sooi
9. Imhaveyourvillage
10. Tiran Peter Pan
 

DeletedUser80850

Guest
Naar het schijnt, ik weet het niet zeker dus IR mag me verbeteren, zijn de vikingen nog wel volgelingen van IR.

Even een antwoord vanuit Vikings.
Wij zijn losgegaan van N-ES omdat het daar niet lekker liep en we meer actieve spelers om ons heen wensten te hebben. Dat is nu gelukt.
Als destijds lid van N-ES is ons niets gevraagd over een oorlog (misschien de leiding wel maar dat is nooit gecommuniceerd) en wie dan aan te vallen.
Dit viel eigenlijk nogal rauw op ons dak omdat IR een paar dagen daarvoor een BG had geweigerd, maar nu zaten we opeens wel in een oorlog.

Zelf heb ik soms contact met BossBassie (Fear) maar nog niet over de bestaande oorlog. Binnen de stam is het daarom ook nog geen punt van overleg geweest.

Vraagje...heeft iemand recente oorlog statistieken? Ben wel benieuwd hoe het gaat.
 

DeletedUser70435

Guest
Natuurlijk:

a3VHBDg.png


Nog steeds +2 voor Angels
 
Reactiescore
2.177
Even een antwoord vanuit Vikings.
Wij zijn losgegaan van N-ES omdat het daar niet lekker liep en we meer actieve spelers om ons heen wensten te hebben. Dat is nu gelukt.
Als destijds lid van N-ES is ons niets gevraagd over een oorlog (misschien de leiding wel maar dat is nooit gecommuniceerd) en wie dan aan te vallen.
Dit viel eigenlijk nogal rauw op ons dak omdat IR een paar dagen daarvoor een BG had geweigerd, maar nu zaten we opeens wel in een oorlog.

Zelf heb ik soms contact met BossBassie (Fear) maar nog niet over de bestaande oorlog. Binnen de stam is het daarom ook nog geen punt van overleg geweest.

Vraagje...heeft iemand recente oorlog statistieken? Ben wel benieuwd hoe het gaat.

Leuk om te zien hoe IR met andere stammen omgaat.
 

DeletedUser79332

Guest
Even een antwoord vanuit Vikings.
Wij zijn losgegaan van N-ES omdat het daar niet lekker liep en we meer actieve spelers om ons heen wensten te hebben. Dat is nu gelukt.
Als destijds lid van N-ES is ons niets gevraagd over een oorlog (misschien de leiding wel maar dat is nooit gecommuniceerd) en wie dan aan te vallen.
Dit viel eigenlijk nogal rauw op ons dak omdat IR een paar dagen daarvoor een BG had geweigerd, maar nu zaten we opeens wel in een oorlog.

Zelf heb ik soms contact met BossBassie (Fear) maar nog niet over de bestaande oorlog. Binnen de stam is het daarom ook nog geen punt van overleg geweest.

Vraagje...heeft iemand recente oorlog statistieken? Ben wel benieuwd hoe het gaat.

Ten eerste hartelijk dank voor de toelichting. Goed om te zien dat de vikingen ook hier vertegenwoordigd worden. Ik hoop dat er nog meer bij komen.

In mijn ogen is het wel raar dat als jullie, lees oud N-ES, een BG afwijzen jullie dan alsnog toegevoegd worden aan een oorlog. Een vreemde gewaarwording waar ik krijg toelichting over zou krijgen vanuit IR over hoe dit tot stand is gekomen.

Ook ben ik benieuwd naar de mening van hun andere BG, Bob, wat die hiervan vind? Worden die ook zo behandeld of gaat het daar wel anders mee. En wat vinden die hiervan.
Legion wil ik hier niet echt bij betrekken aangezien dit een mb, zusterstam is van IR en het beleid van de hoofdstam zullen volgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80547

Guest
Bedankt voor het delen van de oorlog statistieken, was ik ook benieuwd naar. Ik vroeg mij wel af, doet BoB al mee aan de oorlog tegen Angels? Of zijn dit alleen statistieken tussen IR en Angels?
En ik snap niet waarom N-ES dan aan de oorlog is toegevoegd als die leden van niets wisten ? Je moet als stam toch zelf toetreden tot een oorlog? Dat zal de leiding dan gedaan hebben. Maar dan begrijp ik heel goed waarom jullie een nieuwe stam zijn begonnen als de leden van niks wisten o_O
 

DeletedUser80850

Guest
Ten eerste hartelijk dank voor de toelichting. Goed om te zien dat de vikingen ook hier vertegenwoordigd worden. Ik hoop dat er nog meer bij komen.

In mijn ogen is het wel raar dat als jullie, lees oud N-ES, een BG afwijzen jullie dan alsnog toegevoegd worden aan een oorlog. Een vreemde gewaarwording waar ik krijg toelichting over zou krijgen vanuit IR over hoe dit tot stand is gekomen.

Ook ben ik benieuwd naar de mening van hun andere BG, Bob, wat die hiervan vind? Worden die ook zo behandeld of gaat het daar wel anders mee. En wat vinden die hiervan.
Legion wil ik hier niet echt bij betrekken aangezien dit een mb, zusterstam is van IR en het beleid van de hoofdstam zullen volgen.

Ik bekeek het AF wel altijd maar nooit de intentie gehad om iets te delen. Meestal was iemand mij al voor.
Nu het over mijn eigen stam gaat is het wel handig om er iets over te zeggen.

Je bedoelt denk ik hetzelfde maar het staat anders getypt. Naar mijn weten had de leiding van N-ES een vraag uit bij IR voor een BG. Die is afgeslagen en daarna zaten wij vanuit N-ES toch in de oorlog.
Enige wat ik mij daar bij kan voorstellen is dat dit tijdelijk was. Enkel voor de oorlog of om een paar spelers aan te vallen van Angels die toch in range zaten.
Het fijne ervan zullen Fear en de oude leiding van N-ES beter weten.
 

DeletedUser80144

Guest
N-ES had graag een bg aangegaan met IR, maar deze ging voorlopig niet door.

Door mee in de oorlog te stappen wilden we bewijzen dat we een waardige bondgenoot zouden zijn.

Dit is het verhaal.
 
Reactiescore
2.368
Goed verhaal, lekker kort.
 
Reactiescore
2.177
Het siert ze opzich wel dat ze inzet willen tonen op iets wat IR toch niet van plan is. Kortom, ze laten zich gebruiken om daarna toch edelvoer te worden.

Zelfde geldt voor Viking.
 

DeletedUser80547

Guest
Van mijn informant die in N-ES zat heeft N-ES alleen dorpen verloren en niks veroverd in die korte bijdrage aan de oorlog, dus weinig bewezen begrijp dan best dat ze geen BG willen :p:p
 

DeletedUser79767

Guest
Ik kan hier weinig op reageren. Ik kan ook niet beloven dat er nog een officiele reactie vanuit BoB komt.
Wie weet dat miketijger dat nog doet als er reactie van IR is, Maar wat ik kan melden is dat ik deze hele situatie vooral lachwekkend vind.

Mijn stam is wijs gemaakt dat IR een actieve Bg met Nes had.
Toen de oorlog met angels van start ging leek dit ook het geval. Ze joinde en deden een soort van mee.
Vervolgens gebeurd nu dit en lijkt het erop dat Fear the walking dead weer is flink wat onzin heeft lopen uitkramen, en mijn stamgenoten gewoon vol heb lopen voor liegen.
dat laatste steekt mij wel flink. Tis dat ik geen leider meer ben en om die reden me handen van deze situatie afhoud. Enige wat ik zal doen is me mening geven, maar BoB zal zelf maar moeten kijken wat ze hier mee willen.
Ik persoonlijk zet hier wel flinke vraagtekens bij, en zou graag nog een reactie van IR willen zien. Vooral op de vraag waarom het nodig is gevonden om tegen BoB te liegen.
 
Reactiescore
2.177
Dat het nog een verassing is dat Jens liegt.. dit doet hij namelijk altijd. Op cas1 was het precies hetzelfde namelijk. Daar maakte hij afspraken achter je rug met vijand om zelf te overleven en de rest een mes te steken.

Voorbeeld 1: naps pakken met vijandelijke accounts zonder iemand er wat over te zeggen. Wanneer je dan zijn vv hebt (wat op cas1 altijd het geval was bij incs) hem aanvallen en heel de heisa van nap opeens naar je toe gesmeten krijgen. Dit is 2 keer gebeurt.

Voorbeeld 2: zich aanmelden bij vijand om daar co te worden. Dit word tot op de dag vandaag nog ontkent door Jens, ondanks dat alles zwart op wit staat.

Voorbeeld 3: Alle os eisen, vv-ers blamen en zelf krediet proberen te pakken. Zelfs zijn safe stond stacked terwijl zijn buren amper hadden staan. Weigeren terug te sturen en alsnog verliezen door amper zelf wat te doen. Ook hebben Daniel en ik genoeg daar vv gedaan om al het werk zo weg te zien gaan door hem.

Dit is natuurlijk een andere wereld maar deze actie laat zien dat hij niets verandert is. Succes IR met zo'n egoïst als leiding.
 
Reactiescore
338
Toevallig zei daarstraks een zeer slimme meneer het volgende tegen mij:
" Als je ooit in je leven iemand wil manipuleren, zorg dat het niet in je gezicht ontploft"

Jens had die levensles beter vroeger gekregen blijkbaar :D
 
Bovenaan