*IR* vs Angels

Reactiescore
2.386
Aantal van jullie gaan er wel hard op in hoor :p
Laat iedereen een voorbeeld nemen aan miketijger, die weet duidelijk wel hoe propaganda werkt. Heb in jaren niet zo'n mooi stuk mogen lezen op het AF ^^
Best dat hij het zelf geschreven had :oops:
Ly Mikey <3
 
Reactiescore
723
I love those credits!!!!

Soms wordt er hier op het AF echt naar mensen woorden gegooid dat ze niet meer mooi zijn. Anderzijds is Angels hier goed vertegenwoordigd, maar daar kunnen anderen ook in bijdragen. Ik ben benieuwd wat de toekomst brengt o_O
 
Reactiescore
46
Misschien omdat wij voor onszelf en onze stam opkomen, en anderen die ballen niet hebben.

Opkomen? Kijk hoe je praat, het is precies je leven ofz. En geen ballen hebben, ik durf te wedden dat jij een persoon bent als je boe roept zijn broek vol zit. Hier de grote jongen uithangen. Over dat opkomen nog eens gesproken, het is hier gewoon met 5-6 man altijd op 1. Dan durf jij te zeggen dat de andere geen ballen hebben? Zij hebben net wel ballen om een 1 v 5 aan te gaan. Jij met je 'gang van nerds' niet echt.


Óh wat is het toch gek dat niemand meer op het AF wil reageren, want zodra je reageert en geen Angels fanboy bent word je meteen neergesabeld.

Precies dit, allemaal zuigers dat hier zitten.
 

DeletedUser16343

Guest
Het blijft toch wel een leuk verhaal dat de nieuwe mensen van Angels nu opeens wel heel actief op het forum zijn en proberen Ir het pispaaltje te maken ! is dat een eis bij toelating zeiken op Ir op het algemeen forum ?
Het mooie van heel het verhaal is dat jullie na die massa stammen dadelijk niet meer serieus worden genomen als de fusie daadwerkelijk klaar is want airbnb en Angels horen bij elkaar !
 

DeletedUser79332

Guest
Opkomen? Kijk hoe je praat, het is precies je leven ofz. En geen ballen hebben, ik durf te wedden dat jij een persoon bent als je boe roept zijn broek vol zit. Hier de grote jongen uithangen. Over dat opkomen nog eens gesproken, het is hier gewoon met 5-6 man altijd op 1. Dan durf jij te zeggen dat de andere geen ballen hebben? Zij hebben net wel ballen om een 1 v 5 aan te gaan. Jij met je 'gang van nerds' niet echt.

Najah, opkomen kan mi op verschillende manieren. De ene doet het feller als de ander, de ene weer beter onderbouwd etc etc. We kunnen er natuurlijk vrij weinig aan doen dat niet iedereen op het AF zit. Ik hoop dat daar gedurende de wereld verandering in komt. Uiteindelijk kan je ook van elkaars visies leren om een voorbeeld te noemen.
Echter moet ik wel eerlijk zeggen dat we niet vaak, soms idd wel eens, zomaar dingen roepen hier. Over het algemeen is het onderbouwt en met printscreens aantoonbaar. Zijn wij dan hard voor anderen? Ik zie het niet zo. ik denk dat een ieder wel eens een spiegel voorgehouden mag worden. Soms is het leuke feedback en soms minder leuke. De persoon zelf beslist echter hoe hij daar mee omgaat.

Dus ik denk niet echt dat het de bedoeling is om 5vs1 te bashen. En imo gebeurt dit ook niet als er gewoon goede posts over en weer worden gestuurd. Krijg je uitingen vanuit emotie en een ander reageert er ook weer zo op kan het idd wel de indruk gaan wekken op een bash ronde. Dus we moeten er allebei maar op letten dan.;):)


Precies dit, allemaal zuigers dat hier zitten.

Nou nou..:(:(

Het blijft toch wel een leuk verhaal dat de nieuwe mensen van Angels nu opeens wel heel actief op het forum zijn en proberen Ir het pispaaltje te maken ! is dat een eis bij toelating zeiken op Ir op het algemeen forum ?
Het mooie van heel het verhaal is dat jullie na die massa stammen dadelijk niet meer serieus worden genomen als de fusie daadwerkelijk klaar is want airbnb en Angels horen bij elkaar !

Try Agian!
 
Reactiescore
2.181
Opkomen? Kijk hoe je praat, het is precies je leven ofz. En geen ballen hebben, ik durf te wedden dat jij een persoon bent als je boe roept zijn broek vol zit. Hier de grote jongen uithangen. Over dat opkomen nog eens gesproken, het is hier gewoon met 5-6 man altijd op 1. Dan durf jij te zeggen dat de andere geen ballen hebben? Zij hebben net wel ballen om een 1 v 5 aan te gaan. Jij met je 'gang van nerds' niet echt.




Precies dit, allemaal zuigers dat hier zitten.

Maar jorrit, waar was je toen het 40 tegen 10 mil was? Toen vond je het allemaal wel grappig maar nu kan je enkel janken.

We hebben niks met BOB, waarom zouden leden overstappen als de rest toch bg zou zijn? Kom op, common sense.
 

DeletedUser80894

Guest
ow ja want hier hebben we 40mil
Als ik de laatste dagen goed gevolgd heb dan was het 40mil tegen 10 mil.
40 mil: IR, bob, legion en n-es
10 mil: angels

Ik vermoed dan ook dat jij lid bent van één van de 40 mil groep, klopt dat? Of heb ik hier ergens iets verkeerd opgevat?
 
Reactiescore
723
Als ik de laatste dagen goed gevolgd heb dan was het 40mil tegen 10 mil.
40 mil: IR, bob, legion en n-es
10 mil: angels

Ik vermoed dan ook dat jij lid bent van één van de 40 mil groep, klopt dat? Of heb ik hier ergens iets verkeerd opgevat?

lees even onderstaande tekst en dan weet je misschien hoe de wereld er nu voor staat ;)

@Kerouac, Cornelia Cinna Minor en Julius Caesar met al jullie hulp om het leesbaarder te maken naar de wereld toe.

Het moment dat de gebroeders zich ontbonden van het Romeinse Rijk en zich naar de poorten van de Hemel begeven hebben.

Bekijk bijlage 14453
Het begon allemaal op 23 maart 2019: de gebroeders hadden plannen gemaakt en besloten zich te begeven naar het Romeinse Rijk om het gezag der Engelen een halt toe te roepen. Daar eenmaal aangekomen bleek het echter niet zo gemakkelijk als op voorhand gedacht werd. De gebroeders voelden geen drang om zich te bekeren tot de grote macht van God en zijn Engelen; ze waren trouw aan God, maar ze geloofden niet in de liederen die de Engelen op Aarde (nlp7) verspreidden.

De eerste dagen vierden ze samen met de gebroeders – die ondertussen aangekomen waren in hun rijk – het begin van hun gemeenschappelijke avontuur. Verzamelpunten werden opgericht en de oorlog tegen de Engelen begon.
De leidingen van beide groepen kwamen bij elkaar en begonnen plannen te smeden, ongeziene aanvalsplannen tegen God en zijn Engelen.
Al snel bleek dat diverse gebroeders niet naleefden wat ze beloofden. De gebroeders waren niet voorbereid op een snelle aanval, een aanval waarop de Romeinen bleven hameren.
Zo kwam het dat slechts één gebroeder een aantal kleine invallen deed bij vijandelijke dorpjes (Avada stuurde fakes op Mainter).

Ondertussen bad Deficere ad Damnatio (@Second Sons) nog tot God om de veiligheid van de gebroeders tijdens hun reis naar het Romeinse Rijk te waarborgen. In ruil hiervoor bracht hij een offer om God en zijn Engelen tevreden te stellen (in de vorm van een NAP tot 13 april 15:00).
Het was hen nog onbekend dat deze gebroeder niet lang daarna had besloten om zijn cape en hoed aan de haak te hangen. Hij was al wat ouder geworden, misschien leed hij aan een lichte vorm van dementie. Dit had ervoor gezorgd dat hij vergeten was zijn medebroeders in te lichten over het offer dat hij had gebracht. Na een kortstondige crisis tussen de gebroeders en de Engeltjes (want God moest en zou zich hier niet in moeien), is alles uiteindelijk toch nog op zijn pootjes terecht gekomen.

Na het vervallen van het offer, begonnen al gauw de aanvallen binnen te komen bij God en zijn Engelen. Dagen verstreken en af en toe kwamen de gebroeders en de hoge officieren der Romeinen samen om verdere plannen te smeden. Op het slagveld hielpen beide partijen elkaar waar nodig, tot één van de gebroeders zijn medebroeders bijeenriep voor een geheime vergadering.
‘Wat is er?’ De medebroeders spraken op fluistertoon.
‘Ik heb het gevoel dat we in de maling worden genomen door die sluwe Romein, Fearius the Walking Deadius...’ verklaarde de gebroeder stilletjes. Het werd ijzig stil rond de vergadertafel. Men besloot unaniem dat het probleem voor nu in het midden gelaten moest worden. Dat besluit veranderde een paar dagen later, want het bleek dat een volgende leugen aan het licht was gekomen.

Deze leugen kwam alweer van die ene Fearius, waar iedereen een beetje angstig voor was; als opperbevelhebber van de Romeinse troepenmacht had hij dan ook enorm veel macht.
Deze keer vertelde hij de leugen tijdens een luchtig gesprek, dat plaatsvond net buiten de Diplomatieke Tent. De gebroeders hadden deze leugen gelukkig direct door en het was in één oogopslag duidelijk dat zij niet de enige waren. Iedereen doorzag de leugen.
‘Iedereen weet dat draken niet bestaan,’ besloten ze gezamenlijk.

Om deze leugen volledig de grond in te boren, vroeg men aan Julius Caesar hoe de vork nu eigenlijk in de steel zat. Julius Caesar vond dat klinken als een uitdaging, en laat dat net iets zijn waar hij niet voor terugdeinst. Julius Caesar besloot de waarheid te achterhalen en reed met zijn Trojaans Paard naar het Romeinse Rijk. Hij werd ontvangen in het Romeinse Rijk als een geschenk, maar niets bleek minder waar. Tientallen vogels vlogen over de hoge muren van het Romeinse Rijk en hun fluisteringen klonken als nooit tevoren.
De waarheid kwam aan het licht en draken, draken bestaan inderdaad niet!

Vele zonsondergangen (met het nodige vertier) gingen voorbij op het gezamenlijke Forumplein, waar alles en iedereen vrij aanwezig mocht zijn en zich kon mengen in de discussies. Daar op dat beruchte Forumplein kregen de gebroeders steeds waarschuwingen over Fearius te horen van zowel de Engelen als de duistere Professoren, die voor het eerst uit hun mysterieuze grotten waren gekomen.
Eens te meer zou de opperbevelhebber van het Romeinse Rijk een dubieuze stelling verkondigd hebben. De gebroeders speelden hierop in. Hun uitspraak luidde:
‘O, opperbevelhebber der Romeinen, verklaar uw woorden of biecht uw leugens!’
Met dit verzoek – of liever gezegd: deze terechtwijzing – wist Fearius zich geen raad. Hij deed het enige wat hij kon doen op dat moment en trok zich terug.
Tweemaal ging de zon onder, maar nog steeds was er geen verklaring gekomen vanuit Fearius. Zo kon het niet verder, waren de gebroeders het met elkaar eens. Op de eerste dag van de nieuwe maand (volgens de Romeinse kalender) kwamen de gebroeders nogmaals samen om alles te bespreken. Bij deze bespreking was geen wijn aanwezig, de gebroeders hadden een helder hoofd nodig voor deze kwestie.

De volgende ochtend kwamen de gebroeders tot een besluit. Alle besproken zaken werden uitgeschreven op een papyrusrol, ondertekend door alle aanwezigen en afgeleverd aan het adres van Fearius en zijn officieren. Bij ontvangst van de papyrusrol startte Fearius nog een helse redevoering waarbij er harde woorden vielen en er tot lang vervlogen Goden werd gezworen (iedereen weet dat er maar één God is, du-uh).

De gebroeders zijn die avond vertrokken en toen men thuis aankwam (3 mei) waren enkele gebroeders al gelovig genoeg om hun leven op te geven en naar de hemel te reizen. Hier vervoegde men God en werden ze zelf tot Engelen benoemd.
Onmiddellijk verstuurden ze een bericht naar hun mede-broeders die ongelovig naar de rottende lichamen van hun kompanen stonden te kijken.

‘We zullen jullie nooit vergeten, broeders. We zullen jullie nooit in de steek laten. Hopelijk tot binnenkort.’

Concrete voorbeelden

We ontvingen een leuk rapport.
Bekijk bijlage 14452
Bekijk bijlage 14454
Maar dan krijgen we tijdens de discussies onderstaande te lezen.
Bekijk bijlage 14455
Uiteraard vragen we dit na.
Bekijk bijlage 14456
Ik noem dat absoluut geen excuses. Waarom? Als je iemand aan het slopen bent, dan kan je daar volgens mij plezier uit halen. Dan kan je dit zeggen en alsnog denken: hehe, toch lekker eens leem gesloopt.

Voorbeeld 2.
Komaan seg.
Bekijk bijlage 14457 Bekijk bijlage 14458
Moest dat nu 10 edels verschillen tot daar aan toe. Die mep je vrij snel.
Bekijk bijlage 14460
Bekijk bijlage 14459
Weer kregen wij geen verklaring over een leugen die hij verkondigt heeft.

En aangezien ik zelf niet meer kan bewijzen, moeten jullie het maar met dit doen. Het is niet dat ik van elke situatie een screen ga trekken zo een tw fanaat ben ik nu ook weer niet.

Het was fijn om aan dit projectje te werken met alle meewerkers, het meeste was gisteren al gedaan, maar er moesten nog wat controles gedaan worden om de tekst bijna perfect te hebben.
 

DeletedUser78605

Guest
Aantal van jullie gaan er wel hard op in hoor :p
Laat iedereen een voorbeeld nemen aan miketijger, die weet duidelijk wel hoe propaganda werkt. Heb in jaren niet zo'n mooi stuk mogen lezen op het AF ^^
Mij vergeten? :(
 
Bovenaan