1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

[Verholpen] [iOS] Kaart centreren

Discussie in 'Bugs, Fouten & Serverproblemen' gestart door warre, 1. mrt 2018.

Deel Deze Pagina

1. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    209
    Middag,

Bij de IOS app is een bug sinds 1 van de recente updates. Als je in een dorp van jezelf bent en op kaart drukt of wanneer je bij een dorp kaart centreren doet ging die vroeger naar de ingezoomde kaart gecentreerd op dat dorp. Sind een van de laatste updates wordt de kaart altijd terug genomen zoals die het laatst is achtergelaten (die zoom en die locatie).

Weet dat we niet zo veel te klagen hebben als bij de Android app, maar toch even de vermelding waard lijkt me.

Warre

2. thelightfighter

thelightfighter

Lid geworden:
    8. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    643
    Speel jij stiekem nkog haha

3. famdecibel

famdecibel Tribal Wars Team Game Mod

Lid geworden:
    26. jul 2008
    Leuk Bevonden:
    749
    Dit is geen bug. Hij gaat inderdaad terug naar je vorige locatie.

4. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    209
    Ah oke, dus ze maken bij de dorpsinformatie pagina een knopje "kaart centreren" met als doel dat je kaart gecentreerd wordt op dat dorp maar als je er vervolgens op klikt wordt die helemaal niet gecentreerd op dat dorp... o_O

5. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    209
    Okeeee wie van de modjes hier heeft het sarcasme van mijn vorige post niet opgemerkt en heeft dit aangeduid als geen bug ?

Dis is 100% een bug dus stuur dit door naar innogames ipv het af te wimpeken jah

6. Poo.

Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    769
    Ik. Het is geen bug maar intended behavior (dat hij terug gaat naar vorige locatie (je originele verwoording dus ;) ), die van dorp centreren vraag ik even na

7. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    209
    Intended behavior sinds 1 van de laatste updates dan. vroeger was het niet zo op de app, en in de browser is het nog steeds niet zo (als je bovenaan op kaart drukt in je browser kom je altijd gecentreerd op je huidig dorp). Als dit idd zo de bedoeling is en geen bug is, doe dan maar een request om dat weer te maken zoals het vroeger was want de beslissing om dat te veranderen slaagt nergens op.

En zelfs als bovenstaande de bedoeling is blijft mijn bug nog steeds van kracht want het kan onmogelijk de bedoeling zijn dat je ergens anders terecht komt wanneer je op "kaart centreren" klikt.

8. Poo.

Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    769

9. Unidentified Black Male.

Unidentified Black Male.

Lid geworden:
    5. jan 2015
    Leuk Bevonden:
    381
    Wat ik er vooral vervelend aan vind is dat als je de kaart opnieuw aanklikt hij niet meer refreshed zoals hij vroeger deed.

Als je nu dus een nieuwe markering plaats of aanval send zie je dit niet op de kaart en moet je de app opnieuw opstarten, vroeger refreshde hij zodra je opnieuw op de kaart klikte.

warre vindt dit leuk.
  10. Poo.

Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    769
    Issue confirmed - DS-17014

@warre
    Kan je me even screenshots bezorgen van ELKE stap bij het kaart centreren? Kan ik die toevoegen aan het ticket

11. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    209
    Bij eender welke dorpsinfo pagina druk ik op kaart centreren zoals weergegeven op screen.

Wat UBM zegt klopt ook btw, lijkt me ook een bug. Kaart is meest belangrijke item mobiel. Jammer dat er met een update een goed werkend iets verloren gaat :(

Bijgevoegde bestanden:

12. Poo.

Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    769
    Zou verholpen moeten zijn in de laatste iOS update.

13. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    209
    Jah supper. Werkt weer zoals het moet!

Wat UBM hier boven zei is wel nog steeds zo. Op kaart drukken herlaad de kaart niet altijd waardoor je bv dorpen onder aanval niet ziet meteen ziet. Maar dat is iets waar ik mee kan leven :)

Thx !