Inzendingstopic: Gok de Top!

Doe je mee?


  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
3.576
Same als wat big bang en nog andere zeggen.

We hebben allemaal een druk leven, zo'n lijst invullen kost teveel van mijn kostbare vrijetijd.

Als het korter zou zijn begin je er sneller aan. Heb dit ook al op w66 keertje gedaan en op het einde knal je er nog maar random namen tussen om er vanaf te zijn. Ook zoals Howlin zegt is het nu moeilijk inschatten welke accs wat gaan bereiken wegens je amper iemand kent in de huidige ranglijsten.
 

DeletedUser79370

Guest
Reden voor mij om mijn lijstje niet af te maken is idd de volledige waslijst met voornamelijk dingetjes die me vrij weinig kon interesseren terwijl ik normaal juist iemand van stats en details bijhouden ben. Daarbij twijfelde ik of ik moest meegokken op een lijst waarin ik zelf meespeel
 
Reactiescore
461
Same als wat big bang en nog andere zeggen.

We hebben allemaal een druk leven, zo'n lijst invullen kost teveel van mijn kostbare vrijetijd.

Als het korter zou zijn begin je er sneller aan. Heb dit ook al op w66 keertje gedaan en op het einde knal je er nog maar random namen tussen om er vanaf te zijn. Ook zoals Howlin zegt is het nu moeilijk inschatten welke accs wat gaan bereiken wegens je amper iemand kent in de huidige ranglijsten.
Zegt deze guy om 3u op een zaterdag nacht en die om 00:00u nog een onbekende forumganger zocht om mee te schaken
 
Reactiescore
3.576
Ja mijn kostbare vrijetijd gaat uit naar dingen die ik leuk vind (o.a schaken) en niet nodeloos lange lijstjes invullen. Het nut van zo'n wedstrijd is toch om te kijken hoe je dingen kan inschatten, enkel wie rang 1,2,3 ODD gaat staan heeft niets met inschattingen te maken en zeker niet in deze fase van de wereld. Atm is het meer een 'hoeveel geluk heb je dat je juist zit' contest.

Wie welke punten ranking zal staan kan je aan de hand van farmstats, ligging, dorpsopbouw,... wel ongeveer inschatten. Dus wat mij betreft kan er een deel weggelaten worden zodat het minder tijd en moeite in beslag neemt en de nutteloze vragen als wie meeste ODD zal hebben weglaten want dit heeft niet veel met inschatting te maken.

Op w66 zelf meegedaan aan deze contest, dan heb je het wel gezien en wil je niet nog eens die tijd erin steken en ik denk dat ik niet alleen sta in deze gedachtegang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan