[Inzendingen gesloten] Clustercontest Wereld 68

Reactiescore
301
Thomas Shelby Jr.:

Rood (links): Vitare
Rood (rechts): Maai
Roze: Ax

nl68.png


Zoals ik reeds eerder vermeld heb, is mijn cluster zeker en vast geen kandidaat om een beauty-wedstrijd te winnen. Echter levert het voor mij wel een zeer interessante wereld op! Ik front in totaal met zo'n +- 8 verschillende spelers! leuk toch :p

Mijn zuidelijke cluster zorgt er voor dat ik wel safe deff creëer omdat tegenwoordig El proff (die onder me ligt daar) goed opschuift. Noord heb ik dan weer wolfpack en gendry die tegen me aanliggen.

Samen met The Witch vormen wij daar vanboven de speerpunt van IDGAF. Ook al lijkt mijn cluster apart gezien eerder op een zeis (met handvat)

nl681.jpg

Deze zeis zal heel het oostelijke deel van Vitare er af hakken waarna het dus ook hulpeloos zal zijn en opgepeuzeld kan worden door mijn wolven bende/ Als testpersoon gediend kan worden voor mijn gekke professor of vermoord kan worden door onze moordenaar met vreemde gedachten.

Hierna rekruteren we natuurlijk de rest van Vitare want zo gaat het al deze hele wereld lang en winnen we de wereld ^^
 
Reactiescore
2.062
Ik zal ook meedoen, om te strijden met shelby voor de laatste plek!
 
Reactiescore
2.478
Zoals beloofd ga ik deze contest winnen. Een voorwaarde is echter dat ik deze inzending ook maak. Dus wat moet dat moet.

Spelersnaam: A Lone Wolf

Als A Lone Wolf ben ik de enige in mijn stam. Ik zit heerlijk rustig in het bos totdat mijn moraalheer, Colla, mij op een vijand stuurt. Dan zullen ze merken hoe hard een wolf kan bijten. Ik bedoel zelfs mijn cluster lijkt op een bijtende wolf.

8x2hx3nl0a1.png

febrjz0y3.png

Moraal van het verhaal, blaffende honden bijten niet. Eenzame wolven hebben ook eten nodig en bijten wel.
 
Reactiescore
215
Cluster: Shakedown8

In mijn optiek 1 of misschien wel het beste cluster van w68.

* veel RIM
* groei ruimte noord zuid en in het cluster zelf. (dankzij mijn MB stam SU8) deze zijn mee ingekleurd.
groei.png

* bevriende speler van de stam Maai. deze heb ik daarom ook als blauw aangegeven.

cluster.png


Ons cluster lijkt en is mede de strijdhoorn en aanjager in het oosten.

cluster.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
132
Al weken is het Tribal Wars forum een soort van guilty pleasure. Een beetje zoals Temptation Island: je weet op voorhand dat er niet veel goeds van komt, dat er veel taalfouten gemaakt gaan worden, en dat je veel Hollanders tegenkomt, maar je kijkt toch.
Omdat jullie me al zoveel plezier hebben gegeven met zinnen in de trend van "Als je beweis hebt dat ik je gestabt heb, dan moedt je er maar mee oover de brug komen, jij stookd alteit iedereen in elke werelt op, rodzak", zal ik jullie mijn eerste post ooit op het forum geven.

Account: Plaaimout

De naam Plaaimout is afkomstig van de voetbalploeg Plymouth Argyle, een ploeg die ik met veel fierheid onder handen nam in Championship Manager 01/02. De naam Plymouth is vaak al gekozen in spelletjes , dus ging ik al jaren voor de fonetische versie. De dag dat ik te horen kreeg dat iedereen in het Verenigd Koninkijk het uitspreekt als "Plimoff", was dan ook één van de grootste ontgoochelingen in mijn bestaan, net achter de dag dat mijn vrouw wou dat onze kinderen gedoopt werden en net voor de dag dat Lays hun recept voor de Pickles chips aanpastte.

Cluster
kaart.png

Het lijkt toch maar klein zo. Veel te laat begonnen in deze wereld, vandaar mijn plaats in de Rim. Op het moment dat veel van jullie al over de 20 dorpen zaten, riep ik fier mijn echtgenote dat ik mijn eerste dorp veroverd had, waarna ze mij met dwaze ogen aankeek en me vertelde dat ik maar beter aan het eten kon beginnen. Stelselmatig uitgebouwd , paar veroverd, paar intern, waarna Max van Alternativity er is bijgekomen op het account.

We liggen nogal afgelegen, en zijn nogal gegeerd door zowel IDGAF als door Maai, die heel graag de safe deff van onze RIM hadden willen hebben. We hadden een conflictje met Shake, dat vrij goed ontmijnd is geweest. Allebei wat toegevingen moeten doen, maar je weet wat ze zeggen: "beter 1 vogel in de hand , dan geen hand" & "wie een put graaft voor een ander, heeft veel werk, gebruik daarom een goede schop".

Kennelijk is het de bedoeling dat je je cluster met iets vergelijkt. Wel mijn cluster lijkt op die van een vis. En vissen zijn lekker om op te eten, en zouden een geheugen hebben van 6 seconden. Ah, en met sommige soorten kan je ver gooien. Een symboliek waar we verder niets mee zijn, maar we geven het toch even mee.




kaart.png

Eindigen zal ik doen met een wist-je-datje, dat ook niets te maken heeft met Tribal Wars. Wist je dat de aansteker voor de lucifer is uitgevonden? Denk daar maar eens over na...

Groeten,
Tim
 
Reactiescore
215
Plaai mooie tekst. Enkel als je alinea 1 lacht om taalfouten en Nederlanders Moet je in alinea 2 niet zelf een taalfout maken he.
"Lays hun recept voor de Pickles chips aanpastte."

verleden (o.v.t.)aanpaste


Verder heb ik erg veel trek in vis, meestal voornamelijk rond het slapen gaan. Maar jou vis ziet er zeer smakelijk uit. Nu weet ik dat u een prima kok schijnt te zijn Hoe kan ik hem het best consumeren.
 
Reactiescore
132
Moest toch eens testen wie er alert he . Blij dat het mijn buurman is die het opmerkt. Respectpunten +1.

Vis kort bakken in hete pan met veel boter. Afwerken met citroensap !
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
we hebben de vis al op de map, en citroensap heb ik nog in overvloed van w66, wie brengt de boter mee?
 
Reactiescore
1.468
Bedankt allemaal voor de inzendingen, ben blij dat er de laatste twee dagen nog genoeg bij kwamen!
Ik ga vanavond een formatje maken zodat de juryleden de puntjes kunnen gaan verdelen.
 
Reactiescore
766
Ik probeerde er gister nog 1 te maken, maar de kaarttool van twstats lag eruit, helaas :(
 
Bovenaan