Al weken is het Tribal Wars forum een soort van guilty pleasure. Een beetje zoals Temptation Island: je weet op voorhand dat er niet veel goeds van komt, dat er veel taalfouten gemaakt gaan worden, en dat je veel Hollanders tegenkomt, maar je kijkt toch.
Omdat jullie me al zoveel plezier hebben gegeven met zinnen in de trend van "Als je beweis hebt dat ik je gestabt heb, dan moedt je er maar mee oover de brug komen, jij stookd alteit iedereen in elke werelt op, rodzak", zal ik jullie mijn eerste post ooit op het forum geven.
Account: Plaaimout
De naam Plaaimout is afkomstig van de voetbalploeg Plymouth Argyle, een ploeg die ik met veel fierheid onder handen nam in Championship Manager 01/02. De naam Plymouth is vaak al gekozen in spelletjes , dus ging ik al jaren voor de fonetische versie. De dag dat ik te horen kreeg dat iedereen in het Verenigd Koninkijk het uitspreekt als "Plimoff", was dan ook één van de grootste ontgoochelingen in mijn bestaan, net achter de dag dat mijn vrouw wou dat onze kinderen gedoopt werden en net voor de dag dat Lays hun recept voor de Pickles chips aanpastte.
Cluster
Het lijkt toch maar klein zo. Veel te laat begonnen in deze wereld, vandaar mijn plaats in de Rim. Op het moment dat veel van jullie al over de 20 dorpen zaten, riep ik fier mijn echtgenote dat ik mijn eerste dorp veroverd had, waarna ze mij met dwaze ogen aankeek en me vertelde dat ik maar beter aan het eten kon beginnen. Stelselmatig uitgebouwd , paar veroverd, paar intern, waarna Max van Alternativity er is bijgekomen op het account.
We liggen nogal afgelegen, en zijn nogal gegeerd door zowel IDGAF als door Maai, die heel graag de safe deff van onze RIM hadden willen hebben. We hadden een conflictje met Shake, dat vrij goed ontmijnd is geweest. Allebei wat toegevingen moeten doen, maar je weet wat ze zeggen: "beter 1 vogel in de hand , dan geen hand" & "wie een put graaft voor een ander, heeft veel werk, gebruik daarom een goede schop".
Kennelijk is het de bedoeling dat je je cluster met iets vergelijkt. Wel mijn cluster lijkt op die van een vis. En vissen zijn lekker om op te eten, en zouden een geheugen hebben van 6 seconden. Ah, en met sommige soorten kan je ver gooien. Een symboliek waar we verder niets mee zijn, maar we geven het toch even mee.
Eindigen zal ik doen met een wist-je-datje, dat ook niets te maken heeft met Tribal Wars. Wist je dat de aansteker voor de lucifer is uitgevonden? Denk daar maar eens over na...
Groeten,
Tim