Inviten

DeletedUser428

Guest
zit er een limit aan een stam? want ik kan namelijk geen mensen meer invite in de stam?
 

DeletedUser

Guest
Eigenschappen
Naam: Holland Saints
Tag: Saints
Aantal leden: 93
Punten van de 40 beste spelers: 31.602
Puntentotaal: 39.899
Puntengemiddelde: 429
Rang: 58
Homepage: http://Saints.youaremighty.com/
Medeleden

dat hebben ze nu...
(kijk ook eens naar de stamafbeelding...)
 

DeletedUser

Guest
Het kan zijn dat die stammen de uitnodigingen al verstuurd hadden voor de update.

OP .NET hebben ze het ook veranderd, er was een stam met 800 leden, die konden niemand meer uitnodigen, maar alle openstaande uitnodigingen konden volgens mij nog wel geacepteerd worden. Daar hebben ze de membercap op 500 gezet, nog veel te veel, maar goed.

Grote stammen zijn echt onzin, met 40 leden is het overzichtelijk, en naar mijn idee veel leuker.
 

DeletedUser

Guest
bwa, het hangt er vanaf: als je 40 man hebt die actief meewerken aan de stam en posten op het forum is dat genoeg, als de helft dat niet doet...
 

DeletedUser

Guest
Ja maar het 40 puntentotaal klopt dan minder. En anders komen er van die stammen die je eruit gooien als ze teveel hebben. Dat is zeer asociaal vindik
 

DeletedUser

Guest
JA die nemen er dan minder. Om zo klein mogelijk te zijn maar goed genoeg voor de ranglijst kan je het best tussen 40-50 leden nemen denk ik
 

DeletedUser

Guest
Is inderdaad een goed aantal, alleen wij in Opus denken daar iets anders over.
Hoe meer mensen in de stam, hoe meer je gehinderd word in je uitbreiding:rolleyes:

ligt eraan, als je veel afstand hebt tussen je stamleden is dat nog niet zo erg.

Of je edelt een dorp die een afstandje weg zit van je stamleden, zodat je die stuk uitbreid.

naja heeft natuurlijk ook zijn nadelen
 

DeletedUser

Guest
ligt eraan, als je veel afstand hebt tussen je stamleden is dat nog niet zo erg.

Of je edelt een dorp die een afstandje weg zit van je stamleden, zodat je die stuk uitbreid.

naja heeft natuurlijk ook zijn nadelen

het is iritant, een grote stam slokt langzamerhand gebieden op en dan kan je niks meer
 
Bovenaan