[Verholpen] Inventaris & ridderboeken

Wanneer je via de inventaris boeken (skills) aan een ridder wil geven lukt dit niet wanneer er te veel ridders zijn (aka max aantal?)
Dit omdat je niet naar beneden kan scrollen om de knop te vinden waar je op moet klikken.

Dit in Chrome (niet getest in andere browsers)

Wanneer je via de inventaris boeken (skills) aan een ridder wil geven lukt dit niet wanneer er te veel ridders zijn (aka max aantal?)
Dit omdat je niet naar beneden kan scrollen om de knop te vinden waar je op moet klikken.

Dit in Chrome (niet getest in andere browsers)
Klopt, kan dit bevestigen. Work-around is gewoon Chrome verkleinen, dan naar beneden scrollen en dan kan je nét de knop aanklikken om het boek aan een ridder toe te wijzen.

famdecibel

Tribal Wars Team
Game Mod
We hadden er ook al een support over gehad. In dit soort gevallen is een printscreen altijd handig om te zien wat er precies mis gaat.

Bedankt Triador voor je antwoord. Hopelijk is dat het probleem.

Eerste afbeelding: Full screen Chrome (1920x1080p), je kunt als je helemaal naar beneden scrollt bij maximale ridders niet bij verbeter skill knop.
Fullcreen Chrome ridderboeken toewijzen.png

Verklein het venster van Chrome, scroll helemaal naar beneden en je kunt bij maximale ridders, nét bij de verbeter skill knop.
Verkleinde Chrome ridderboeken toewijzen.png

Laatst bewerkt:
Hee kan je dat zo ook doen...

Ik gebruik altijd het ridder overzicht. Wan heb je dit probleem ook niet denk ik.
Goede tip... bij de ridder zelf (het standbeeld) kan je idd gewoon de skills aanklikken die flashen en dus mogelijk zijn. Ik deed het altijd vanuit de inventaris en dan kan je bij maximale ridders niet meer bij de boeken (in Chrome en full screen).

PHP:
javascript: $('.slimScrollDiv, #skill_book_knight_selection').height('500px');
Run dat vanuit je adresbalk op de moment dat het kader open staat ;)

T is chrome he... zet dat in je adresbalk (als het kader openstaat), enter om te runnen (doe ik dat fout?) en hij gaat zoeken op internet, krijg je de google zoekmachine.

T is chrome he... zet dat in je adresbalk (als het kader openstaat), enter om te runnen (doe ik dat fout?) en hij gaat zoeken op internet, krijg je de google zoekmachine.
Wat een *** browser...

De "javascript:" moet er voor blijven staan, maar als je het plakt in chrome in de adresbalk dan gaat die vanzelf weg. Je moet het er dus even terug voor typen (facepalm) en dan pas enteren. Of wacht gewoon tot ze het fixen...

Wat een *** browser...

De "javascript:" moet er voor blijven staan, maar als je het plakt in chrome in de adresbalk dan gaat die vanzelf weg. Je moet het er dus even terug voor typen (facepalm) en dan pas enteren. Of wacht gewoon tot ze het fixen...
Je kan het er terug voor typen, maar het verdwijnt direct weer als je op enter drukt en daarna zit je weer in de zoekmachine. T zal wachten worden op een fix en in de tussentijd, doe ik het wel via de overzichtspagina en het standbeeld, als je op een ridder klikt. Bedankt voor de tip en je tijd en moeite!

Laatst bewerkt:
Bij mij werkt het ook altijd om op F11 te klikken en hiermee de taakbalken weg te halen nadat ik op gebruik (skillboek) heb geklikt.