Introducing: Rain

Reactiescore
273
Het enige waarmee ik het niet mee eens ben is dat jullie de stam verlaten zonder ook maar een keer te hebben aangegeven dat jullie ontevreden zijn met hoe het in de stam ging (in ieder geval bij Erwin en Wouter).

En dan heb je natuurlijk het tegenstrijdige dat Wouter mag joinen terwijl die nooit van zich heeft laten horen zelfs toen Erwin wegging. En jullie poging om Shan te recruiten terwijl die ook heeft aangegeven niet meer heel actief te zijn en niet bereid is vvs te doen voor de stam. In dat opzicht spreken jullie jezelf een beetje tegen.

Maar ik wens jullie veel succes :) Jullie cluster ziet er in ieder geval al mooi uit.

Wil je zo graag dat ik inhoudelijk op de activiteit in ga?
Jullie blijven uithalen naar Wouter, over zijn activiteit.
Terwijl ik een paar posts geleden nog heb gezegt dat er meerdere leden bij jullie minder actief zijn dan Wouter.
Je hebt je zegje gedaan over zijn activiteit, prima. Nu daar over ophouden, voordat ik er inhoudelijk op ga reageren.

Ik heb al meerdere malen uitgelegd waarom ik weg gegaan ben.
Als ik in de stam had willen blijven moest er flink wat veranderd worden.
Om niet egoistisch over te komen ben uit de stam gestapt.
Het kan niet zo zijn dat de halve stam zich naar 1 persoon moet aanpassen, en hopelijk kun je dat begrijpen.

Klaar nu?
 

DeletedUser

Guest
Shan heb ik niet benaderd hoor...

Er was wel eens waar een uitnodiging naar Shan gestuurd maar dit was voor dat ik Banned over nam van Erwin en was ten gevolgen van miscommunicatie. Het ging dan ook om een verkeerde uitnodiging, Shan is nooit benaderd (benaderen = contact leggen) om in de stam te komen.

Dit wil echter niet zeggen dat ik Shan er niet graag bij heb. Dat laat ik in het midden. Naar mijn mening was die altijd een van de wat meer actieve spelers maar naar zijn eigen zeggen heb ik het daar dus mis..?
 

DeletedUser

Guest
Wil je zo graag dat ik inhoudelijk op de activiteit in ga?
Jullie blijven uithalen naar Wouter, over zijn activiteit.
Terwijl ik een paar posts geleden nog heb gezegt dat er meerdere leden bij jullie minder actief zijn dan Wouter.
Je hebt je zegje gedaan over zijn activiteit, prima. Nu daar over ophouden, voordat ik er inhoudelijk op ga reageren.

Ik heb al meerdere malen uitgelegd waarom ik weg gegaan ben.
Als ik in de stam had willen blijven moest er flink wat veranderd worden.
Om niet egoistisch over te komen ben uit de stam gestapt.
Het kan niet zo zijn dat de halve stam zich naar 1 persoon moet aanpassen, en hopelijk kun je dat begrijpen.

Klaar nu?

Milan zegt in zijn eerste post dat jullie al 2 weken met een paar leden een andere visie hadden dan peace had en dat jullie een nieuwe stam wilden aanmaken. Blijkbaar was het dus niet 1 speler waar de hele stam zich dan aan had moeten passen zoals jij beweerd. Dus nogmaals het enige wat ik niet fijn vind is dat jullie uit de stam gingen zonder met 'die' paar leden jullie problemen aan te kaarten en samen een oplossing te bedenken.

En van mij mag je er best inhoudelijk op reageren. PN was naar mijn mening de meest inactieve speler in de stam.
Shan heb ik niet benaderd hoor...

Er was wel eens waar een uitnodiging naar Shan gestuurd maar dit was voor dat ik Banned over nam van Erwin en was ten gevolgen van miscommunicatie. Het ging dan ook om een verkeerde uitnodiging, Shan is nooit benaderd (benaderen = contact leggen) om in de stam te komen.

Dit wil echter niet zeggen dat ik Shan er niet graag bij heb. Dat laat ik in het midden. Naar mijn mening was die altijd een van de wat meer actieve spelers maar naar zijn eigen zeggen heb ik het daar dus mis..?

Oh, bedankt voor de opheldering. Ik heb de eigen woorden van Shan hier neergezet over zijn activiteit.
 

DeletedUser

Guest
Milan zegt in zijn eerste post dat jullie al 2 weken met een paar leden een andere visie hadden dan peace had en dat jullie een nieuwe stam wilden aanmaken. Blijkbaar was het dus niet 1 speler waar de hele stam zich dan aan had moeten passen zoals jij beweerd. Dus nogmaals het enige wat ik niet fijn vind is dat jullie uit de stam gingen zonder met 'die' paar leden jullie problemen aan te kaarten en samen een oplossing te bedenken.

Wouter en ik waren nog niet aanwezig toen Erwin al weg ging. Ik heb vervolgens mijn problemen aangekaart toen Erwin weg ging en die kregen geen gehoor. Ten gevolgen daarvan zijn Wouter en ik ook weggegaan.
 

DeletedUser76153

Guest
Van je eigen introduceringstopic een spamtopic maken. Goede eerste indruk alleszinds.
 

DeletedUser

Guest
Ach, probeer slechts het forum een beetje levendig te houden. TW is nog altijd bedoelt voor de lol eh ( :
 
Reactiescore
372
Nee grapje, mijn welgemeend succes gewenst aan jullie.
Heb snel gelezen, maar julllie hebben geen BG of NAP met .Peace?

Die gaan ze in ieder geval wel krijgen. Er komt west een stam, en oost komt er ook één (één daarvan is Rain natuurlijk) Die twee moeten dan bondgenoten worden.
 
Reactiescore
273
Daarna komt er ook een centrum stam, genaamd 'Rainy Randstadt'.
Deze stam is voor de clusterfuckers, met natuurlijk ook als toelatingseis dat ze Reign gaan clusterfucken.

:)
 
Bovenaan