Intro mentorforum en wiki

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Welkom nieuwe en oude speeders op dit subforum. Dit community getrokken initiatief heeft als doel een soort inleiding te geven tot de speedwereld. We merken dat het aantal spelers op het moment wat aan de lage kant is en dat veel van de consistente spelers nog net niet helemaal beseffen hoe je nu juist een speedronde aanpakt. In een poging iedereen met meer plezier en voldoening te laten spelen, op hopelijk in de toekomst iets drukkere servers, werd dit initiatief op gang gebracht. Concreet zullen op dit subforum een aantal topics verschijnen om spelers zeer snel en eenvoudig speedkennis bij te brengen.

Allereerst wil ik alle lezers en speed sympathisanten uitnodigen naar onze online chatrooms:
De discord speedserver van Tribalwars nl = https://discord.gg/yVe7gPZ
De internationale speedserver (made by @Brak Obama. ) = https://discord.gg/Q4sAvpc
De skypechat met alle actieve en minder actieve speeders = https://join.skype.com/omlMZfxQNbEc



Deze topics zullen onder andere basic startguides bevatten, eventueel met enkele variaties en denkpatronen erbij zodat spelers een globaal idee hebben van welke tactiek ze het best kunnen gebruiken in een bepaalde situatie. Naast de startguides zullen ook de vaardigheden zoals snipen, dodgen en backtimen kort en duidelijk uitgelegd worden. Er is namelijk een groot misverstand bij minder ervaren spelers dat hiervoor scripts nodig zijn, of dat er zelfs tovenarij en hacken aan te pas komt. Indien je straks het topic vaardigheden doorneemt zal de eenvoud van deze skills snel duidelijk worden. Ook een topic ivm met youtube clips met speedtips en advanced speedtips zullen hier te vinden zijn. Vooraleer alle topics worden overlopen wil ik even laten weten dat we ook aan de nieuwe spelers gedacht hebben, spelers die nog niet veel van het spel snappen, nog niet gespeeld hebben, enzovoorts. De absolute basics zullen in een topic verwerkt worden, troepen en gebouwen, hoe werkt premium en farm assistant,...

Enkele opmerkingen, de topics zullen open zijn om in te reageren, ervaren speeders kunnen zo aanvullingen geven en helpen van dit subforum een echte speedwiki te maken. ik stel voor dat deze aanvullingen voornamelijk buiten de startguides worden geplaatst, bij advanced speedtips bijvoorbeeld. De guides gaan een algemeen beeld geven om te verbeteren, er bestaat geen perfecte situatie en iedereen heeft zijn eigen stijl. Om niet te veel verwarring te creëren willen we die topics zo clean en simpel mogelijk houden. Eens spelers de basics mee hebben kunnen ze zeker die extra tips gebruiken maar plaats deze dan in het advanced speedtips topic.

De belangrijkste opmerking dat moet gemaakt worden is dat premium account en farm assistant nodig zijn om goed te kunnen speeden. De grote reden hiervan is de commando's sneller uitvoeren door het aantal clicks te beperken. Heb je geen premium punten raad ik aan er op een gewone wereld er op de premiumbeurs te gaan verdienen. Indien dit echt niet lukt en de interesse om te speeden is er kunnen we eventueel via het forum hier wel zoeken naar een gulle sponsor. Om deze info pagina niet te vol te zetten sluiten we af met een kleine samenvatting van de topics die in dit subforum te vinden zijn.


How to Speed
Hoe neem je deel aan een speedwereld, wat met FA en PA, soorten speedrondes, gebouwen, troepen etc.
Niveau 0
Standaard start op een niveau 0 ronde.
Niveau 1
Standaard start op een niveau 1 ronde.
Niveau 2
Standaard start op een niveau 2 ronde.
Vaardigheden
Cancelsnipen, backtimes en dodgen.
Advanced Tips en Tricks
Slim farmen, aanvallen en grondstoffen spenderen, edeltreinen, scoutaanvallen, Zware cavalerie backtimen en opslag exploits.
Youtube
Update van nieuw beeldmateriaal bedoeld om vorige topic toe te lichten.
Inschrijftopic mentorsysteem
Hier kunnen mentors en leerlingen zich opgeven om gekoppeld te worden.



Tot zover deze intro, we hopen dat iedereen aan deze topics wat heeft. Je mag dit altijd laten weten in de topics en zoals al vermeld, het vragen en delen van tips in deze topics wordt aangemoedigd, maar hou het duidelijk. Dan zien we elkaar ongetwijfeld in game als stamlid of vijand.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79332

Guest
Super!

Ik ga het allemaal op me gemakje doorlezen en dan eens zeker wat speedrondes proberen!

Thnx voor de guide
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226

DeletedUser17472

Guest
Tim verdient het grootste deel van de credits :D
Dat weet ik, maar hij herinnerde me van de week eraan dat jij ook ermee bezig was, dus vandaar ook een bedankje voor jou. Jullie hebben mooi werk verricht :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
5.599
Fantastische actie, ik heb er erg veel aan! Wist de grote lijnen al wel, maar de extra ingevingen zijn zeer welkom. Helemaal top heren!
 
Bovenaan