Into the Future

DeletedUser73696

Guest
Ik ben het geheel oneens met het feit dat er over botsende karakters wordt gespeculeert binnen Seau. Er zitten nou eenmaal een paar dominante karakters binnen Seau, Jasey, ik en nog een paar. Dat er is een keer een onenigheidje ontstaat, wil niks zeggen over botsende karakters. Net alsof alles goed gaat in een bedrijf van 50 personen, je hebt ooit wel is een meningsverschil. Verder denk ik juist dat de karakters die kunnen botsen, het goed met elkaar kunnen vinden. Het zijn gewoon wat opgekropte irritaties die soms naar buiten komen, maar dit leid zeker niet tot verslechtering van de sociale cohesie. Sterker nog, ik denk dat de sociale cohesie alleen maar verveterd van af en toe wat te kritische blikken.
 

DeletedUser51467

Guest
Klopt inderdaad, maar het is jammer voor jullie stam dat die onenigheid op het AF ontstaat en niet binnenskamers. Net zoals je vergelijking met een bedrijf, als er een onenigheid is binnen het bedrijf is dit niet meteen het probleem, als iemand echter tegen de pers die onenigheid probeert op te lossen en zijn gelijk probeert te halen, geeft dat een negatief beeld over het bedrijf.
 

DeletedUser73696

Guest
Klopt inderdaad, maar het is jammer voor jullie stam dat die onenigheid op het AF ontstaat en niet binnenskamers. Net zoals je vergelijking met een bedrijf, als er een onenigheid is binnen het bedrijf is dit niet meteen het probleem, als iemand echter tegen de pers die onenigheid probeert op te lossen en zijn gelijk probeert te halen, geeft dat een negatief beeld over het bedrijf.

Ik vond het eerlijk gezegd ook erg kinderachtig. Sommige spelers spraken een account op iets aan, wat hun allemaal dwars zat. Dit account ving dit op als heel negatief en uitte dit op het Algemeen Forum, waardoor de discussie zich hier deels verder zette. Alles is nu weer opgelost en we hopen het ook in de toekomst te voorkomen, maar je zit met 50 man in een stam en soms doet iemand wel is iets waar die later spijt van heeft.
 
Reactiescore
1.367
Als men t niet zelf kan oplossen, laat de leiding t doen :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ik denk eigenlijk dat het allemaal heel anders gaat verlopen, maar die mening houd ik voor mijzelf. Mocht het uitkomen dan heb ik ineens bloed op mijn handen.

Allezins denk ik sowieso niet dat WAO heel Seau zal gaan breken en daardoor met Vitae om de titel te gaan spelen. Immers is het front niet groot genoeg om een groot deel van seau onder druk te zetten, en heeft seau zat niet of vestri frontspelers waar de druk zodanig laag is dat het qua vv'ers nooit een probleem zou moeten zijn. En stel, stel dat WAO een paar Seau accounts oprolt en de stam breekt.. dan zou Vitae toch gek zijn om al de overige Seau acounts weg te laten spelen en een één tegen één eindwinst battle te houden? Vitae zal in dat geval een deel van seau willen opnemen en een partij vormen waar WAO al helemaal niet tegen op kan boksen.

In mijn opinie gaat WAO de eindstrijd niet halen. Dat kan alleen als ze op diplomatiek vlak goede stappen zetten en anders is het hopen dat Seau en later Vitae zichzelf om zeep helpen. Voorlopig verwacht ik dat Seau minstens quitte speelt tegen WAO. Ondertussen boekt het wel winsten tegen Vestri en is Vitae ook lekker bezig. Kwestie van tijd voordat het kwantitatief verschil zodanig groot is, dat kwaliteit er helemaal niet meer toe doet. Overigens zeg ik hier niet mee dat WAO kwalitatief beter of minder is dan Seau/Vestri. Elke stam heeft wel een enkeling die bovenmaats (kan) presteren.
 
Reactiescore
1.367
:)
 

DeletedUser75237

Guest
Het einde spreekt voor zich. Dit is hoe we de geschiedenisboeken in gaan:

21mtd9j.jpg

Beetje topic terug leven geven he :D
 
Reactiescore
1.367
Je laat mijn plekje leeg <3
 

DeletedUser

Guest
Het einde spreekt voor zich. Dit is hoe we de geschiedenisboeken in gaan:

21mtd9j.jpg

Beetje topic terug leven geven he :D

Ik zie nog de verschillende stammen :X je hebt niet allemaal exact dezelfde kleur gegeven :p maar nodig de rest van de wereld maar uit zou ik zeggen, snel wereldje dan w42 :p
 

DeletedUser75826

Guest
Ik zie nog de verschillende stammen :X je hebt niet allemaal exact dezelfde kleur gegeven :p maar nodig de rest van de wereld maar uit zou ik zeggen, snel wereldje dan w42 :p

Als iedereen naar Vitae gaat, blijf ik in WAO.

#Hipster, #Yolo, #MeAgainstTheWorld
 

DeletedUser75237

Guest
Ik zie nog de verschillende stammen :X je hebt niet allemaal exact dezelfde kleur gegeven :p maar nodig de rest van de wereld maar uit zou ik zeggen, snel wereldje dan w42 :p

Nu je het zegt. Was me niet eens opgevallen :eek: Ik ben blind :p
 
Bovenaan