Internen ( Yes Or No )

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Ons mooie wereld 29


W29.jpg

Internen , overal word er over gezeken op W29 . Maar is het zo erg dan ?
Niemand laat toch gratis dorpjes liggen ?
Altijd dat gezeik , is het dan niet gewoon jaloezie ?
Bij deze wil ik een discussie beginnen . Internen , Yes or No ? ( beter )
Ik heb even wat onderzoek gedaan & heb een aantal interessante ontdekkingen gedaan
Hierbij analyseer ik de Top -10 .


Digimat1 - Rang 1

Internpercentage – 32 Procent

Barbspercentage – 6.5 Procent
Interns - 118

Opmerking : Digmat1 al een lange tijd de nummer 1 . Maar eerlijk gezegd aan de top gekomen & gebleven door internen . Uiteindelijk was hij er een Tijdje mee gestopt maar de laatse maanden is die weer goed bezig .
Aan Team Digimat1 te bewijzen dat jullie ook zonder internen stabiel aan de top kunnen blijven.

Spotprent.jpg


Gemaakt doorWaregem89

Space Bison – Rang 2
Internpercentage – 45 Procent !
Barbspercentage – 12 Procent
Interns - 128 !

Opmerking : Leider van de huidige Nummer 1 stam Oh No . Opvallend hoog internpercentage afgelopen tijd . Zou een stuk beter kunnen maar heb vertrouwen dat het team ook zonder internen in ieder geval top-10 kan meedraaien.
Het zijn ook nog eens echte farmbeesten

28x Rover van de dag
op 24.02.2013 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (55.704.089 grondstoffen)!



Ibra Gonzaa – Rang 3
Internpercentage – 4 Procent !
Barbspercentage – 9 Procent !
Interns - 15 !

Ontzetten weinig interns . Werd al veel van gezegd dat er Toppers op zaten . Blijkt te kloppen .Ze farmen niet heel veel maar dat maken ze toch echt wel goed met de tactische meesterbreinen die achter dat account zitten. Staan al tijdje stabiel Top-3 & kunnen we nog wel wat van verwachten .
Oda zit goed & odd nog aardig laag . Misschien nog wat weinig tegenstand gehad .
De toekomst zal het uitwijzen vooralsnog lijken het me Toppers


Raphgo :
3 .Ibra gonza

Blijft ongestoord groeien, weinig internen, vrij zeker dat dit de grootste concurrent voor digimat1 wordt. Wel weet ik niet hoe ze in stamverband spelen...

C-W-B – Rang 4

Internpercentage – 20 procent

Barbspercentage – 13 Procent

Interns - 64

Valt erg mee het aantal interns wel redelijk wat barbs gepakt relatief .
Houd heel erg van Pp wasten waar het wereldberoemde gezegde vandaan komt :
YTBB - Zo snel als de muur bij I. omhoog gaat, gaat die nergens & Als 1 halvering over de dam is, volgen er meer
Opmerking – Leider van I . Zitten ontzettend actieve spelers op & geven veel om hun stam .
Ook zijn het naar mijn mening degelijke spelers die hopelijk nog lang in de top -10 meedraaien .
Enkel dat halveren vind ik een minpuntje .


Je hebt als eerste 25.000.000 vijandelijke eenheden overwonnen
Veroveraar (Level 3)







Criticism From Above. – Rang 5

Internpercentage – 55 Procent

Barbspercentage – 10 Procent

Interns – 162 !!

Opmerking : Zijn Groot fan van internen. Doen dat bijna de hele tijd , een normaal aantal barbs geedeld . Weet niet veel van dit team maar misschien kunnen andere mensen mij erop wijzen dat er toch een goed team achter zit & ze zich nog wel zullen bewijzen.
Farmen nog wel een hoop dus een edeltekort zullen ze niet hebben .
Ze zijn ook 3 weken later begonnen dus ze hebben wel een kleine achterstand gehad . Enkel hebben ze dat rechtgetrokken door te internen in plaats van slim & tactisch te spelen .
Dit viel mij erg op -
OD Aanvalsrang: 32. (5,479,602 score) bij rang 5

Aan hun te bewijzen dat ze ook Top-5 kunnen meedraaien zonder te internen op volle toeren.

wehavefun – Rang 6
Internpercentage – 18 Procent
Interns – 52
Opmerking: Zit een goed team op , hebben op meerdere werelden in de top meegedraaid stellen bijna nooit teleur .
Oda is nog wat laag. Hetzelfde voor odd . Vind ik persoonlijk een van de betere uit I.

Mlicka
6. wehavefun weten van aanpakken, goed team, top 5 waardig.

Lightning Flesh
Een goede speler die de alle skills wel prima in de hand heeft. Stoeit een beetje met Rest. En heeft nog geen dorp af hoeven staan. Ken weinig van dit team, maar heeft een leuke ligging en lijkt het er prima van af te brengen.
Top 5 waardig


Raphgo

Ook al een hele tijd in de top10 aan het meedraaien, rolt in zijn eentje bijna heel Rest. op. Ik hoop dat we binnenkort korter bij elkaar komen te liggen en een mooie liefdesdans kunnen ontwikkelen. Voor mij degene met de mooiste prestaties tot nu toe.. top 20 waardig.

Blijkbaar is wehavefun ook geliefd bij zijn vijanden al zijn deze posts niet meer zo recent .

Maarten 9595 – Rang 7

Internpercentage – 26 procent

Interns – 68

Opmerking – Toch nog wel meer geinternd dan gemiddeld . Desalnietemin lijkt het me een goed team . Degelijk Oda & wat laag odd . Weinig Front dus ;)
Wel wat veel dorpenuitbouwers of Moraalbrekers
Onder mijn bescherming:

.farmalarm
jeffe1995
el lupo
wolfgirl03
maartendoderenkiller
P0wer KIL
hanktank
Lord Ikke
thomato
Jarhead
Eric
Reckless ruler – Rang 8
Internpercentage – 15 Procent
Barbspercentage – 12 Procent .
Interns – 37
Opmerking : Mooie oda -
OD Aanvalsrang: 4. (11,174,157 score)

Weinig inters & normale barbspercentage . Erg offensief ingesteld & doen trouw mee aan stamacties . Zit ook in een erg goede stam .
Mooi front met Oh No dus kunnen nog wel een leuke dingen gebeuren . Rold momeneteel samen met Earth Terra Zatlas op .
De vraag is of Zatlas er wel was of dat er wel werd gedeft.

Lordschlavi – Rang 9
~C'est en faisant n'importe Quoi
Qu'On devient n'importe Qui~

Internpercentage – 21 procent

Barbspercentage - 8 Procent

Opmerking : De 4 de I’er in de Top-10 al . Niet veel maar ook niet weinig geinternd.
Toen ik het ging bereken & dit zag
OD Aanvalsrang: 95. (2,622,544 score)

Dacht ik direct dat het een grote interner was . Dit blijkt reuze mee te vallen .
Complimenten dan voor het tactische spel van dit Team .


Conclusie : Er word op W29 nog niet erg veel geinternd enkel rang 5 heeft voor deze fase schrikbarend veel .

* Nummer 1 & 2 hebben schrikbaren veel geinternd .
*I Internd minder dan andere stammen . In ieder Geval de Top-10

Discussie: Internen, Ja of Nee ?

Ik wil overgaan op het doel van dit topic, wat vinden jullie van internen? Denk hierbij aan de volgende dingen:
* Zou je zelf op rang 1 willen staan met veel interns achter je naam?
* Als jou buurman stopt, zou jij de gratis dorpen links laten liggen als het een stamgenoot is en er een nieuwe speler kan worden opgezet ? Ook als er geen nieuwe speler op het account gezet kan worden om wat voor reden dan ook?

Persoonlijke mening ,
* Zou je zelf op rang 1 willen staan met veel interns achter je naam? Ja zal het zelf wel willen , maar doe het liever op een manier zonder interns
* Als jou buurman stopt, zou jij de gratis dorpen links laten liggen als het een stamgenoot is en er een nieuwe speler kan worden opgezet ? Vind ik een moeilijke , ligt eraan welke fase ;) Neig eerder naar de nee te gaan wat later & in start een ja
* Ook als er geen nieuwe speler op het account gezet kan worden om wat voor reden dan ook?
Dan zou ik ze sowieso pakken

Ter Info
Ik heb alle interns geteld & door aantal veroveringen x 100 gedaan . Zal vast en zeker eens een verkeerde berekening hebbeb gemaakt . Vertel het maar als er een fout staat .
Ter Info
De inspiratie komt van W18 - http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?84768-Internen-Done-or-not-done
Heb er enkel mijn eigen versie van gemaakt .
Heb er mijn best op gedaan & ook wat compleet nagemaakt . Maar ben niet zo creatief.

W29.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
38
Dit vind ik een mooi topic. :)
Ik denk dat hier wel ruimte vrij is voor discussie en hopelijk blijft het ook een net thread zonder teveel gespam.

Ik ben persoonlijk tegen het internen en edelen van barbaren. In mijn hele tw carrière heb ik volgens mij nog geen enkele stamgenoot geïnternd (op misschien enkele kleine dorpjes na) en de barbaren die ik edelde waren steeds van de vijanden die ik kort daarvoor tot delete heb gedreven. Dat noem ik dus ook niet het "edelen van barbaren" maar het overnemen van spelers die gebroken zijn waar je zelf tijd en moeite in hebt gestoken. Ik vind dit heel wat anders dan bewust kiezen voor het edelen van barbaren omdat het makkelijker is. Ik moet namelijk door de barbaren heen om een nieuw front te kunnen creëren Als plots je hele front barbaar wordt, kan je gewoon niets anders dan jezelf een weg banen door de dorpen van je voormalige tegenstander.

Als er makkelijke dorpen te behalen zijn door middel van internen of barbarendorpen laat ik eerst mijn stamleden kiezen. Enkel in het geval dat niemand de dorpen wil hebben, maar ze toch belangrijk zijn voor de stam zal ik mezelf over hen ontfermen.

Ondanks mijn afkeer van internen en barbarendorpen is er soms niet veel aan te doen. Daarom vind ik ook dat dit in perspectief geplaatst moet worden. Als een speler uit je stam stopt kan je moeilijk een gat in het stamcluster laten staan. Dat nodigt de vijand uit om zich daar te settelen en onder het mom van stambelang zou ik me dus ook laten verleiden tot het "edelen van stamgenoten". Zoals ik daarnet vermelde kan je zo ook het edelen van barbaren in perspectief vertellen. Wanneer je rechtstreekse tegenstander op delete gaat kan je vaak niets anders dan jezelf een weg edelen naar het volgende front.

Daarom vind ik dus ook dat je nooit een persoon mag beoordelen enkel op basis van zijn stats. Die kunnen in sommige gevallen erg misleidend zijn en een verkeerd beeld geven van de realiteit. Voor je dan zulke uitspraken doet, moet je dan ook research doen naar de reden tot het overnemen van die dorpen. Een ratio van 40 % barbarendorpen kan bv. te verklaren zijn doordat je een top 10 speler op zijn knieën hebt gedwongen en hij op delete ging. Wil die 40 % dan zeggen dat je voor de makkelijke dorpen gaat? Integendeel. Je hebt juist een grotere tegenstander met succes tot overgave gedwongen. Het edelen van barbaren kan dus ook een teken zijn van de zwakte van je tegenstanders of je eigen sterkte.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser34690

Guest
Topic blijft voorlopig open, mits er ook echt een on-topic discussie op gang komt.
 

DeletedUser65921

Guest
Dan zorgen we voor een on-topic discussie he.
Vind het zelf een heel mooi berichtje van Barmhartige Samaritaan (vreemd om je zo te noemen co'tje van me :D).

Iedereen heeft dus wel wat interns, waarschijnlijk is dat na een tijdje ook onvermijdbaar. Ikzelf zou altijd liever een andere optie kiezen, 2 acc's met spelers is beter dan één acc dat dubbel zo groot is. Immers, op de tijd dat de ene speler de andere internt konden ze elk al heel wat vijandelijke dorpen veroveren. ;)
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik als er iemand stopt altijd eerst zal proberen nieuwe spelers te zoeken, of een andere oplossing te vinden waardoor het acc toch verder kan. Natuurlijk zijn er ook gevallen waarin er geen andere mogelijkheid meer is dan internen, dan zal ik ook wel internen, maar ik ben niet iemand die echt doelgericht interns gaat zoeken.

Barbs edelen kan ook vele redenen hebben, een gestopte speler die je al uit de weg aan het ruimen was, nodig dorpje voor het cluster (alhoewel ik het gevoel heb dat dat vooral op kerkwerelden is en dus hier minder van toepassing), maar ook het welbekende clusterfucken. De ene reden wordt algemeen al beter aanvaard dan de andere, ik vind het vooral saai. Niks spannends aan je door een barbarenzee te werken door continu treintjes te sturen die je eigenlijk niet eens moet timen omdat er toch niemand deft. Mijn motivatie slibt er gewoon van weg.
Daarom ook dat ik besluit dat internen en in mindere mate barbs edelen gewoon een onderdeel van het spel zijn, stoppende spelers zijn in mijn ogen onvermijdbaar en je kan niet iedereen vervangen. Je kan proberen het zoveel mogelijk te vermijden en dat is in mijn ogen ook het beste om te doen, maar volledig 0% is onmogelijk.
Voor de rest zou ik jullie graag onze stats nog meegeven:
Interns: 3 dorpjes van onze mb die stopte
Barbaren: 7, waarvan 5 van een speler die midden in het opedelen op barbaar ging.
Totaal aatal veroveringen: 49
Dus 6,12% interns en 14,28% barbs
 

DeletedUser

Guest
Opzich is er niets mis met internen. Het is wel irritant om van die kleine bb's over te nemen die je dan weer helemaal moet opbouwen, persoonlijk vind ik dat vaak niet de moeite waard en daarom heb je tegenwoordig naast moraalbrekers ook dorpenbouwers. Als een grotere speler is gestopt heb je veel grote barbarendorpen die je kunt overnemen en als dat in het belang van de stam is lijkt mij dat een goede zaak. Het is wel zo dat als je veel bb's overneemt die tussen je grotere dorpen liggen je een dichter cluster krijgt dat je beter kan verdedigen tegen de vijand en je voorkomt dat de vijand je kan clusterfucken.

Dus met internen is helemaal niks mis. Als iemand op rang 1 staat door internen is dat wat mij betreft prima. Maar ik vind het dan wel ongepast om op te scheppen over je nr 1 positie.
 
Reactiescore
38
Nog even een toevoeging op mijn post. Rang wil in mijn ogen helemaal niets zeggen. Je kan bovenaan staan door het edelen van barbarendorpen of door te internen waardoor je automatisch een hogere rang zal krijgen omdat je geen gs moet verspillen aan het clearen van spelers. Echter wil dit nog steeds niets zeggen over hoe goed je bent als speler. Hoe goed je al dan niet wel bent, wordt stilaan wel duidelijk wanneer het spel vordert. Het echte niveau ontdek je pas in actie en dus niet op de ranglijst. Zo is een speler uit de top niet altijd een echte "topspeler" en zijn spelers die wat lager staan soms beter. Je kan dan ook spelers hebben die hoog staan door veel te internen maar toch ook goed zijn in actie. Mij lijkt het dus nogal zwart-wit om iemand op basis van rang of internen te beoordelen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19123

Guest
Ik denk dat je vergeet dat sommige spelers ook gefuseerd zijn of er nog mee bezig zijn.
lkkrhoor4 en Space bison hebben hun krachten gebundeld en dan is het overnemen en vervelend iets maar helaas hoort het erbij.

Helaas is internen noodzakelijk omdat er veel spelers stoppen.
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik een mooi topic. :)
Ik denk dat hier wel ruimte vrij is voor discussie en hopelijk blijft het ook een net thread zonder teveel gespam.

Ik ben persoonlijk tegen het internen en edelen van barbaren. In mijn hele tw carrière heb ik volgens mij nog geen enkele stamgenoot geïnternd (op misschien enkele kleine dorpjes na) en de barbaren die ik edelde waren steeds van de vijanden die ik kort daarvoor tot delete heb gedreven. Dat noem ik dus ook niet het "edelen van barbaren" maar het overnemen van spelers die gebroken zijn waar je zelf tijd en moeite in hebt gestoken. Ik vind dit heel wat anders dan bewust kiezen voor het edelen van barbaren omdat het makkelijker is. Ik moet namelijk door de barbaren heen om een nieuw front te kunnen creëren Als plots je hele front barbaar wordt, kan je gewoon niets anders dan jezelf een weg banen door de dorpen van je voormalige tegenstander.

Als er makkelijke dorpen te behalen zijn door middel van internen of barbarendorpen laat ik eerst mijn stamleden kiezen. Enkel in het geval dat niemand de dorpen wil hebben, maar ze toch belangrijk zijn voor de stam zal ik mezelf over hen ontfermen.

Ondanks mijn afkeer van internen en barbarendorpen is er soms niet veel aan te doen. Daarom vind ik ook dat dit in perspectief geplaatst moet worden. Als een speler uit je stam stopt kan je moeilijk een gat in het stamcluster laten staan. Dat nodigt de vijand uit om zich daar te settelen en onder het mom van stambelang zou ik me dus ook laten verleiden tot het "edelen van stamgenoten". Zoals ik daarnet vermelde kan je zo ook het edelen van barbaren in perspectief vertellen. Wanneer je rechtstreekse tegenstander op delete gaat kan je vaak niets anders dan jezelf een weg edelen naar het volgende front.

Daarom vind ik dus ook dat je nooit een persoon mag beoordelen enkel op basis van zijn stats. Die kunnen in sommige gevallen erg misleidend zijn en een verkeerd beeld geven van de realiteit. Voor je dan zulke uitspraken doet, moet je dan ook research doen naar de reden tot het overnemen van die dorpen. Een ratio van 40 % barbarendorpen kan bv. te verklaren zijn doordat je een top 10 speler op zijn knieën hebt gedwongen en hij op delete ging. Wil die 40 % dan zeggen dat je voor de makkelijke dorpen gaat? Integendeel. Je hebt juist een grotere tegenstander met succes tot overgave gedwongen. Het edelen van barbaren kan dus ook een teken zijn van de zwakte van je tegenstanders of je eigen sterkte.



@Mrsjeiks was enkel een quote van Raphgo van een paar maanden geleden in een ander topic :D

Internen hoort er inderdaad gewoon bij maar je hebt verschillde vormen ervan .

*1. Je internt om het cluster te dichten & anders de vijand de dorpjes gaat pakken . Dit gaat puur om in stambelang. Al vind ik dat je als stam er een nieuwe speler erop hoort te zetten .Leuke accounts moeten namelijk naar mijn mening altijd behouden worden .

Nadeel : Je weet niet wie je binnenhaald soms . Het kan zijn dat je onbetrouwbare speler krijgt & dat hij het account helemaal verpest . Waardoor je als stam flink de klos bent .

* 2 . Internen om te fuseren . Dit vind ik over het algemeen een vrij lage manier . Het is bijna altijd bedoeld om te ranggeilen . Ben er niet erg fan van . Zeker in de start vind ik dat dit gewoon niet hoord . Zie lao tzu op Classic 4 enkel hoog gekomen door een ranggeile fusie in de beginfase .

@lekkerhoor 4 & Space Bison - Dit is geen directe beschulding naar jullie toe . Enkel mijn mening over fuseren .
Er zitten waarschijnlijk nog veel meer dingen achter bij jullie . Zie dit dus niet als een directe beschuldiging .
 

DeletedUser19123

Guest
Nee zie het ook niet als een beschuldiging.
We hadden een duidelijk reden waarom we samen zouden gaan.
We hadden 1 grote vijand en dat was tijd.
Co zoeken was een optie maar gezien we beide hoge eisen hebben is het lastig om een passende co te vinden.
Alleen qua speelstyle was het ff lastig omdat we beide een geheel andere speelstyle hebben maar daar hebben we wat op gevonden.

Rang is in mijn ogen een bijzaak dus was niet om te punten geilen
 

DeletedUser

Guest
Nee zie het ook niet als een beschuldiging.
We hadden een duidelijk reden waarom we samen zouden gaan.
We hadden 1 grote vijand en dat was tijd.
Co zoeken was een optie maar gezien we beide hoge eisen hebben is het lastig om een passende co te vinden.
Alleen qua speelstyle was het ff lastig omdat we beide een geheel andere speelstyle hebben maar daar hebben we wat op gevonden.

Rang is in mijn ogen een bijzaak dus was niet om te punten geilen

Goed om te horen , meestal starten mensen dan direct in de aanval .

Front creeeren uit verveling is natuurlijk ook een optie om samen te gaan .
Maar dit lijkt me toch meer een late-game situatie .

Met co's heb je idd gelijk . Je vind bijna nooit een goede , betrouwbare co die aan hoge eisen voldoet .
Niet dat ik dat heb aangezien ik niet op hoog niveau speel maar kan me best inleven in jullie dat je met een mooi account ( stond al top-20 dacht ik ) ? een goeie betrouwbare & speler met skills zoekt .

Ook is natuurlijk ook een kunst om dan precies een compromie te zoeken qua speelstijl

Biijvoorbeeld speler A is erg offensief & speler B is erg defensief . Dan moet je toch wel een beetje er tussen inzitten & dat kan vaak proberen geven.
 

DeletedUser19123

Guest
Goed om te horen , meestal starten mensen dan direct in de aanval .

Front creeeren uit verveling is natuurlijk ook een optie om samen te gaan .
Maar dit lijkt me toch meer een late-game situatie .

Front kunnen we overal krijgen dus dat is niet van belang en ook geen reden van ons om samen te gaan :p

Met co's heb je idd gelijk . Je vind bijna nooit een goede , betrouwbare co die aan hoge eisen voldoet .
Niet dat ik dat heb aangezien ik niet op hoog niveau speel maar kan me best inleven in jullie dat je met een mooi account ( stond al top-20 dacht ik ) ? een goeie betrouwbare & speler met skills zoekt .

We stonden allebei idd in de top 20 space stond 8ste geloof ik en ik 14de ongeveer.
ik heb 1 vaste co waarmee ik op meerdere werelden gespeeld heb maar daarmee speel ik op w22 en hij vond w29 niet zon boeiende wereld en daar heb ik aan de ene kant best begrip voor.
Iemand anders zoeken was geen optie omdat ik al jaren met een geheel eigen systeem werkt wat vrijwel altijd moeilijk iemand te leren is.

Ook is natuurlijk ook een kunst om dan precies een compromie te zoeken qua speelstijl

Biijvoorbeeld speler A is erg offensief & speler B is erg defensief . Dan moet je toch wel een beetje er tussen inzitten & dat kan vaak proberen geven.

Dat is momenteel nog een beetje zoeken maar denk dat we elkaar aardig goed weten aan te voelen maar komt ook dat we in het begin veel problemen onderling hadden maar altijd met oplossingen kwamen en dat is best uitzondelijk:p
 

DeletedUser67973

Guest
Persoonlijk ben ik van mening dat het enige dat telt is het resultaat. Of je nu een bb of een dorp intern pakt het eindresultaat is hetzelfde 1 dorp erbij.
 
Reactiescore
2.039
Dat is inderdaad de motivatie onder de huidige generatie.
Onder de spelers van de oudere werelden vind je er echter meer die om eer spelen, en rang slechts als bijzaak zien. Eer valt te behalen uit het wegknallen van tegenstanders, niet het internen van stamgenoten. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is inderdaad de motivatie onder de huidige generatie.
Onder de spelers van de oudere werelden vind je er echter meer die om eer spelen, en rang slechts als bijzaak zien. Eer valt te behalen uit het wegknallen van tegenstanders, niet het internen van stamgenoten. ;)

Is ook mede door dat de oude generatie zich al bewezen heeft .
De oude generatie heeft jaren lang al op hoog niveau gespeeld & iedereen weet wat ze kunnen
De nieuwe generatie wil zich nog echt bewijzen & denken dat ze pro worden gevonden als ze Top-20 meedraaien met ontzettend veel interns .
 

DeletedUser

Guest
Ga niet internen om te internen, ga niet bashen om te bashen maar zoek de gulden middenweg op zoek naar een stevige basis en goed cluster en combineer dat met een degelijk farmtempo en je komt tegenwoordig zo vrij snel bovenaan in de rangkings.
 
Reactiescore
1.018
Dat is inderdaad de motivatie onder de huidige generatie.
Onder de spelers van de oudere werelden vind je er echter meer die om eer spelen, en rang slechts als bijzaak zien. Eer valt te behalen uit het wegknallen van tegenstanders, niet het internen van stamgenoten. ;)
Mwah, dat ligt er maar net weer aan wat je dan new-gen noemt
Ga niet internen om te internen, ga niet bashen om te bashen maar zoek de gulden middenweg op zoek naar een stevige basis en goed cluster en combineer dat met een degelijk farmtempo en je komt tegenwoordig zo vrij snel bovenaan in de rangkings.
Aldus de wijsheid van ons aller denberre:cool:
 

DeletedUser62448

Guest
Dat is inderdaad de motivatie onder de huidige generatie.
Onder de spelers van de oudere werelden vind je er echter meer die om eer spelen, en rang slechts als bijzaak zien. Eer valt te behalen uit het wegknallen van tegenstanders, niet het internen van stamgenoten. ;)

Je maakt gelijk voor mij de reden waar, dat I. nooit naar bondgenoten heeft gezocht.
Dan wijs ik vooral op de intensie van enkele spelers, die van het oude garde komen.
Maar wij werden/worden door MT. & Oh No! verplicht dit wel te doen.
Ik weet ook absoluut niet, wat Oh No! nog wil berijken op deze wereld, een stam wat zich een lange tijd, voor heeft gedaan als een top-stam.
Maar dat is absoluut niet het geval, netzo als hun vorige fusie, waaruit Oh No! bestond.
Ze internen nu alle accounts met de nieuwe spelers & gaan weer vrolijk verder.

Over een paar maanden fuseerd Oh No! weer opnieuw.
Al is de enige mogelijkheid Ctrl. & is Ctrl. & MT. de enige 2 stammen, wat naar mijn idee nog wat gaat berijken op deze wereld, van de vijandige kampen.
 
Reactiescore
499
Ik intern binnenkort om een lekker frontje te creëren.
 
Bovenaan