Internen ( Yes Or No )

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser19123

Guest
Je maakt gelijk voor mij de reden waar, dat I. nooit naar bondgenoten heeft gezocht.
Dan wijs ik vooral op de intensie van enkele spelers, die van het oude garde komen.
Maar wij werden/worden door MT. & Oh No! verplicht dit wel te doen.
Ik weet ook absoluut niet, wat Oh No! nog wil berijken op deze wereld, een stam wat zich een lange tijd, voor heeft gedaan als een top-stam.
Maar dat is absoluut niet het geval, netzo als hun vorige fusie, waaruit Oh No! bestond.
Ze internen nu alle accounts met de nieuwe spelers & gaan weer vrolijk verder.

Over een paar maanden fuseerd Oh No! weer opnieuw.
Al is de enige mogelijkheid Ctrl. & is Ctrl. & MT. de enige 2 stammen, wat naar mijn idee nog wat gaat berijken op deze wereld, van de vijandige kampen.

Als je punten kon verdienen voor onzin uit te slaan stond jij 1ste met kop en schouders boven de nr2.
Je heb totaal geen idee waarom die fusie er is gekomen dus beter dat je zwijgt.

Ik begin je steeds minder te mogen en heb totaal geen respect voor zulke uitspraken.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik persoonlijk een erg onderschatte manier vind in de beginfase is barbsedelen .

Voordelen

* Garantie dat je je clear niet verliest - Kan ontzettend groot verschil opleveren .

* Geen tegenstand van kleinere stammen - Zie begin fase, Constructor Of The World - http://nl.twstats.com/nl29/index.php?page=player&id=2127272

Nadeel

* Kan als je je clear niet doodloopt een erg groot verschil qua groei geven .

Over het algemeen geeft het edelen van een dorp van 3 een veel grotere groei maar hierbij speelt de gelukfactor een grote rol . Stel je verliest je clear . Dan sta je 2 weken stil & moet je weer vanaf 0 beginnen terwijl als je barbs edelt je een paar redelijke voordelen hebt .
.

Je verliest je clear niet & kan paar weken nog gewoon hard doorfarmen .
Krijgt zeker nog geen stamactie op je doordat stammen geen angst voor je hebben .



Ik wil hierbij niet zeggen dat ik dit toepas alleen het leek me toch wel een aardige tactiek die wat onderschat word .

Zie bijvoorbeeld - http://nl.twstats.com/nl29/index.php?page=player&id=2148811
Draaiden erg lang nog redelijk mee .
 

DeletedUser62448

Guest
Als je punten kon verdienen voor onzin uit te slaan stond jij 1ste met kop en schouders boven de nr2.
Je heb totaal geen idee waarom die fusie er is gekomen dus beter dat je zwijgt.

Ik begin je steeds minder te mogen en heb totaal geen respect voor zulke uitspraken.

Ik ben jou "Idiote" gedrag ook spuug zat.
Onderhand ben je het 2x niet met mij eens geweest.
En tot 2x toe heb jij mij hiertoe aangesproken via pm.
Ik weet ondertussen wel, hoe vervelend jij het vind als ik jou tegenspreek op het AF.
Je hebt mij allang verteldt, dat jij geen fijn mannetje zult zijn als ik dat nogmaals zal doen.

Ik walg die dreigementen van jou uit.
Oh No! is geen top 5 waardig, kun je het niet hebben, dreig maar weer op w22.
 

DeletedUser62448

Guest
Haha geen top-5 waardig. Ga je mond spoelen man :eek:.

Ik heb altijd nog gezegt, dat Space bison & Ibra gonza mij goede spelers lijken.
Maar als stam, zijn jullie gewoon een kwakje goedkope lijm van de action, dat over een paar weken weer opnieuw gelijmt moet worden.
 
Reactiescore
38
Wat ik persoonlijk een erg onderschatte manier vind in de beginfase is barbsedelen .

Voordelen

* Garantie dat je je clear niet verliest - Kan ontzettend groot verschil opleveren .

* Geen tegenstand van kleinere stammen - Zie begin fase, Constructor Of The World - http://nl.twstats.com/nl29/index.php?page=player&id=2127272

Nadeel

* Kan als je je clear niet doodloopt een erg groot verschil qua groei geven .

Over het algemeen geeft het edelen van een dorp van 3 een veel grotere groei maar hierbij speelt de gelukfactor een grote rol . Stel je verliest je clear . Dan sta je 2 weken stil & moet je weer vanaf 0 beginnen terwijl als je barbs edelt je een paar redelijke voordelen hebt .
.

Je verliest je clear niet & kan paar weken nog gewoon hard doorfarmen .
Krijgt zeker nog geen stamactie op je doordat stammen geen angst voor je hebben .



Ik wil hierbij niet zeggen dat ik dit toepas alleen het leek me toch wel een aardige tactiek die wat onderschat word .

Zie bijvoorbeeld - http://nl.twstats.com/nl29/index.php?page=player&id=2148811
Draaiden erg lang nog redelijk mee .

Je weet het! :eek: Ik had op mijn account reeds ongelooflijk veel ongeluk bij het edelen van mijn eerste dorpje. Lekker gefarmd, lekkere clear, een edeltrein,... Maar toen kwam het ongeluk en bij het edelen van mijn eerste dorpje stoot ik op pakken def en weg was mijn clear. Ik hield amper troepen over (ik had het dorp wel want eerst kwam mijn clear en daarna 4 edels getimed) maar van mijn clear bleef bijna niets meer over. De edels had ik nog steeds, maar ik kon er niets mee doen. Ik moest eerst mijn clear weer opbouwen en dat kost tijd op een trage wereld als 29. Gs had ik in overvloed dus daar maakte ik edels mee. Maar ondertussen loop je wel een grote achterstand op. Je kan niet edelen omdat je niets meer kan clearen ondanks je genoeg troepen hebt staan.

Uiteindelijk had ik mijn clear terug en kon ik weer aan de slag. En wat gebeurde er toen? Je raadt het nooit. Weer was mijn clear weg en kon ik weer beginnen met bouwen. Daarna heb ik nog meermaals hetzelfde probleem gehad maar ik heb nooit meer actief gespeeld. En nu ben ik lekker inactief. :D Al vraag ik me wel af hoe laag het niveau van de wereld niet moet liggen dat ik zonder online te komen min of meer mijn rang kan behouden. :eek:

Maar toch raad ik iedereen aan om voor de grote dorpen te gaan. Natuurlijk moet je dan wel voor de grote spelers kiezen waarvan je denkt/zeker weet dat die ook full off spelen waardoor ze makkelijk te clearen zijn of de spelers met weinig def. Helaas heb je dan vaak die spelers die meerdere def slaafjes hebben en zo full off kunnen spelen zonder al te groot risico. :(
Maar ik denk niet dat het edelen van barbaren zoveel voordeel met zich mee brengt. Behalve als het natuurlijk een barbje is met hoge gs en een relatief groot puntenaantal. :) Die zou ik dan eventueel wel pakken al laat ik de kans altijd eerst aan mijn stamgenoten.
 

DeletedUser68367

Guest
Ik heb altijd nog gezegt, dat Space bison & Ibra gonza mij goede spelers lijken.
Maar als stam, zijn jullie gewoon een kwakje goedkope lijm van de action, dat over een paar weken weer opnieuw gelijmt moet worden.

We zullen het mee gaan maken ;).
 

DeletedUser66258

Guest
Waarom windt mlicka zich altijd toch zo op. Als hij denkt dat wij zo noob zijn als stam zou hij toch chill kunnen reageren en ons proberen te edelen. Zo toon jij eigelijk alleen maar dat je een beetje gefrustreerd bent.
 

DeletedUser68367

Guest
Waarom windt mlicka zich altijd toch zo op. Als hij denkt dat wij zo noob zijn als stam zou hij toch chill kunnen reageren en ons proberen te edelen. Zo toon jij eigelijk alleen maar dat je een beetje gefrustreerd bent.

Ach, niks mis met de underdog rol Space Bison :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
478
* 2 . Internen om te fuseren . Dit vind ik over het algemeen een vrij lage manier . Het is bijna altijd bedoeld om te ranggeilen . Ben er niet erg fan van . Zeker in de start vind ik dat dit gewoon niet hoord . Zie lao tzu op Classic 4 enkel hoog gekomen door een ranggeile fusie in de beginfase .

Wat je zegt klopt niet. Ik stond namelijk al top 10 voordat ik fuseerde. ;)

Verder is het op no haul gewoon een meesterlijke zet. Ik speelde solo dus was al veel minder online dan die multimanaccs van 3. Je kan niet farmen, dus door een fusie een paar lvl 30 dorpjes edelen is alleen maar slim als het ook nog co's oplevert.
Ik sta nu rang 3 met 18% intern. Nu kan je zien dat steeds meer een fusie doen of gratis edelen. Het is alleen maar slim.
 

DeletedUser

Guest
Je weet het! :eek: Ik had op mijn account reeds ongelooflijk veel ongeluk bij het edelen van mijn eerste dorpje. Lekker gefarmd, lekkere clear, een edeltrein,... Maar toen kwam het ongeluk en bij het edelen van mijn eerste dorpje stoot ik op pakken def en weg was mijn clear. Ik hield amper troepen over (ik had het dorp wel want eerst kwam mijn clear en daarna 4 edels getimed) maar van mijn clear bleef bijna niets meer over. De edels had ik nog steeds, maar ik kon er niets mee doen. Ik moest eerst mijn clear weer opbouwen en dat kost tijd op een trage wereld als 29. Gs had ik in overvloed dus daar maakte ik edels mee. Maar ondertussen loop je wel een grote achterstand op. Je kan niet edelen omdat je niets meer kan clearen ondanks je genoeg troepen hebt staan.

Uiteindelijk had ik mijn clear terug en kon ik weer aan de slag. En wat gebeurde er toen? Je raadt het nooit. Weer was mijn clear weg en kon ik weer beginnen met bouwen. Daarna heb ik nog meermaals hetzelfde probleem gehad maar ik heb nooit meer actief gespeeld. En nu ben ik lekker inactief. :D Al vraag ik me wel af hoe laag het niveau van de wereld niet moet liggen dat ik zonder online te komen min of meer mijn rang kan behouden. :eek:

Maar toch raad ik iedereen aan om voor de grote dorpen te gaan. Natuurlijk moet je dan wel voor de grote spelers kiezen waarvan je denkt/zeker weet dat die ook full off spelen waardoor ze makkelijk te clearen zijn of de spelers met weinig def. Helaas heb je dan vaak die spelers die meerdere def slaafjes hebben en zo full off kunnen spelen zonder al te groot risico. :(
Maar ik denk niet dat het edelen van barbaren zoveel voordeel met zich mee brengt. Behalve als het natuurlijk een barbje is met hoge gs en een relatief groot puntenaantal. :) Die zou ik dan eventueel wel pakken al laat ik de kans altijd eerst aan mijn stamgenoten.


Dan heb jij wel erg veel pech gehad ..
Maar dit is wat ik veel vaker heb gehoord . Zeker dat mensen 1 clear verliezen .

Een tip om dit niet te laten gebeuren is om goed te kijken naar oda & odd stijgingen van mensen in de omgeving & daar verbanden uit trekken .
Dit kan je erg helpen .

Je loopt als je je clear verliest idd een onzettend grote achterstand op als je ervanuitgaat dat je 1a2 edels per dag had kunnen maken .

Je had bijvoorbeeld ook eerst een barb kunnen pakken & 2 dagen later een groter dorp .
Ik raad dit persoonlijk ook af maar dit is toch wel een enorm onderschatte manier van spelen .
Meestal word je direct voor noob verklaard . Maar als je wat dieper ingaat hierop kan het toch wel lekker zijn.

Het niveau op w29 is naar mijn mening nog een van de betere van de afgelopen werelden . Zowel IG als op het AF ligt het er toch wel net een niveautje boven .

Het is idd ontzettend irritant als iemand stacked staat door een goeie vriend van een andere wereld . Had het een keertje speelde full off & die gast stond stacked met 15 k zwaard & 15 k speer . Dit was toen ik 2 dorpen had dus kansloze zaak voor mij . Hij had ook een clear van 5 k bijl & 2 k lc + 200 ram & kata's . Kwam die uiteindelijk atlijd even langs . Was gewoon redelijk triest .

Een barb met relatief hoge gs zijn natuurlijk altijd lekker . Alleen jammer genoeg zijn barbs meestal dorpen met een wildsvreemde opbouw

Wat je zegt klopt niet. Ik stond namelijk al top 10 voordat ik fuseerde. ;)

Verder is het op no haul gewoon een meesterlijke zet. Ik speelde solo dus was al veel minder online dan die multimanaccs van 3. Je kan niet farmen, dus door een fusie een paar lvl 30 dorpjes edelen is alleen maar slim als het ook nog co's oplevert.
Ik sta nu rang 3 met 18% intern. Nu kan je zien dat steeds meer een fusie doen of gratis edelen. Het is alleen maar slim.

Wist ik niet ..
Werd op het Classic forum erg veel over gepraat dat je ranggeiler was etcc.. :)
Was niet echt op de achtergrondinformatie ingegaan .
Wist niet dat je nog Solo speelde + al top-10 stond .

Mijn excuses ;)
 
Reactiescore
478
Niet erg :)

Verder heb ik niks tegen internen. Als diegene niks kan valt hij daarna toch wel naar onder.
 
Reactiescore
500
Gebeurt bij jou natuurlijk niet hè Ro ;)
Jij bent zo goed.
 

DeletedUser62448

Guest
Waarom windt mlicka zich altijd toch zo op. Als hij denkt dat wij zo noob zijn als stam zou hij toch chill kunnen reageren en ons proberen te edelen. Zo toon jij eigelijk alleen maar dat je een beetje gefrustreerd bent.

Ik ben inderdaad gefrustreerd, zou jij dat niet zijn, als I. zou gaan fuseren met MT. wanneer het even niet zo lekker loopt.?;) Als voorbeeld genomen.
Betreft het andere, wie weet..:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66258

Guest
Denk niet dat Insect een verhouding had tegenover jullie dan wij tegenover MT
 

DeletedUser

Guest
Ik ben inderdaad gefrustreerd, zou jij dat niet zijn, als I. zou gaan fuseren met MT. wanneer het even niet zo lekker loopt.?;) Als voorbeeld genomen.
Betreft het andere, wie weet..:)

Moet ik nu echt serieus gaah reageren op je reacties waarvan de helft uit je duim is gezogen ? :O
 

DeletedUser19123

Guest
Ik ben jou "Idiote" gedrag ook spuug zat.
Onderhand ben je het 2x niet met mij eens geweest.
En tot 2x toe heb jij mij hiertoe aangesproken via pm.
Ik weet ondertussen wel, hoe vervelend jij het vind als ik jou tegenspreek op het AF.
Je hebt mij allang verteldt, dat jij geen fijn mannetje zult zijn als ik dat nogmaals zal doen.

Ik walg die dreigementen van jou uit.
Oh No! is geen top 5 waardig, kun je het niet hebben, dreig maar weer op w22.

lol ik heb je 1 keer een pm gestuurd simpele.

Het gaat er niet om dat je mij tegenspreek want ik heb een schijt aan jou en je noobstammetje laat dat ff duidelijk zijn.
Het gaat erom dat je in een droomwereld leef ipv in de echte leven.
probeer een beetje de realiteit te zien.
 

DeletedUser62448

Guest
Denk niet dat Insect een verhouding had tegenover jullie dan wij tegenover MT

In dat opzicht moet je ook niet kijken.
I. & MT. zijn in oorlog.
Zoals Insect & Oh No! ook waren. ;)

Moet ik nu echt serieus gaah reageren op je reacties waarvan de helft uit je duim is gezogen ? :O

Het is toch belachelijk dat "Dutch" Oh No! verlaat omdat hij door de fusie is ingesloten & nu moet gaan internen.?
Hoever word er gekeken, behalve dan hoe lang mijn neus is.? als jullie ook maar een beetje denken, aan jullie stamgenoten, in plaats van jezelf..

lol ik heb je 1 keer een pm gestuurd simpele.

Het gaat er niet om dat je mij tegenspreek want ik heb een schijt aan jou en je noobstammetje laat dat ff duidelijk zijn.
Het gaat erom dat je in een droomwereld leef ipv in de echte leven.
probeer een beetje de realiteit te zien.

Begin niet over I. want deze stam ligt kwa niveau stukken hoger dan Oh No!.
Ik ga niet in op jou belachelijke uitspraken, iemand met een beetje gezondverstand.
Luistert naar zijn stamgenoten, Op dit moment al 3 pm's binnen gekregen van Oh No! spelers.
Die de fusie belachelijk vinden, wat moet ik hiermee.? jullie komen niet voor ze op..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Begin niet over I. want deze stam ligt kwa niveau stukken hoger dan Oh No!.
Ik ga niet in op jou belachelijke uitspraken, iemand met een beetje gezondverstand.
Luistert naar zijn stamgenoten, Op dit moment al 3 pm's binnen gekregen van Oh No! spelers.
Die de fusie belachelijk vinden, wat moet ik hiermee.? jullie komen niet voor ze op..

ah valt nog goed mee dus , 3 pm,s van de 59 leden in totaal uiteraard insect mee bijgerekend ;)

Ik had persoonlijk erger verwacht maar ja de groepsdruk zal de rest van het werk wel doen zeker ? :cool:
 
Bovenaan