DeletedUser
Guest
Ons mooie wereld 29

Internen , overal word er over gezeken op W29 . Maar is het zo erg dan ?
Niemand laat toch gratis dorpjes liggen ?
Altijd dat gezeik , is het dan niet gewoon jaloezie ?
Bij deze wil ik een discussie beginnen . Internen , Yes or No ? ( beter )
Ik heb even wat onderzoek gedaan & heb een aantal interessante ontdekkingen gedaan
Hierbij analyseer ik de Top -10 .
Digimat1 - Rang 1
Internpercentage – 32 Procent
Barbspercentage – 6.5 Procent
Interns - 118
Opmerking : Digmat1 al een lange tijd de nummer 1 . Maar eerlijk gezegd aan de top gekomen & gebleven door internen . Uiteindelijk was hij er een Tijdje mee gestopt maar de laatse maanden is die weer goed bezig .
Aan Team Digimat1 te bewijzen dat jullie ook zonder internen stabiel aan de top kunnen blijven.

Gemaakt doorWaregem89
Space Bison – Rang 2
Internpercentage – 45 Procent !
Barbspercentage – 12 Procent
Interns - 128 !
Opmerking : Leider van de huidige Nummer 1 stam Oh No . Opvallend hoog internpercentage afgelopen tijd . Zou een stuk beter kunnen maar heb vertrouwen dat het team ook zonder internen in ieder geval top-10 kan meedraaien.
Het zijn ook nog eens echte farmbeesten
28x Rover van de dag
op 24.02.2013 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (55.704.089 grondstoffen)!
Ibra Gonzaa – Rang 3
Internpercentage – 4 Procent !
Barbspercentage – 9 Procent !
Interns - 15 !
Ontzetten weinig interns . Werd al veel van gezegd dat er Toppers op zaten . Blijkt te kloppen .Ze farmen niet heel veel maar dat maken ze toch echt wel goed met de tactische meesterbreinen die achter dat account zitten. Staan al tijdje stabiel Top-3 & kunnen we nog wel wat van verwachten .
Oda zit goed & odd nog aardig laag . Misschien nog wat weinig tegenstand gehad .
De toekomst zal het uitwijzen vooralsnog lijken het me Toppers
Raphgo :
3 .Ibra gonza
Blijft ongestoord groeien, weinig internen, vrij zeker dat dit de grootste concurrent voor digimat1 wordt. Wel weet ik niet hoe ze in stamverband spelen...
C-W-B – Rang 4
Internpercentage – 20 procent
Barbspercentage – 13 Procent
Interns - 64
Valt erg mee het aantal interns wel redelijk wat barbs gepakt relatief .
Houd heel erg van Pp wasten waar het wereldberoemde gezegde vandaan komt :
YTBB - Zo snel als de muur bij I. omhoog gaat, gaat die nergens & Als 1 halvering over de dam is, volgen er meer
Opmerking – Leider van I . Zitten ontzettend actieve spelers op & geven veel om hun stam .
Ook zijn het naar mijn mening degelijke spelers die hopelijk nog lang in de top -10 meedraaien .
Enkel dat halveren vind ik een minpuntje .
Je hebt als eerste 25.000.000 vijandelijke eenheden overwonnen
Veroveraar (Level 3)
Criticism From Above. – Rang 5
Internpercentage – 55 Procent
Barbspercentage – 10 Procent
Interns – 162 !!
Opmerking : Zijn Groot fan van internen. Doen dat bijna de hele tijd , een normaal aantal barbs geedeld . Weet niet veel van dit team maar misschien kunnen andere mensen mij erop wijzen dat er toch een goed team achter zit & ze zich nog wel zullen bewijzen.
Farmen nog wel een hoop dus een edeltekort zullen ze niet hebben .
Ze zijn ook 3 weken later begonnen dus ze hebben wel een kleine achterstand gehad . Enkel hebben ze dat rechtgetrokken door te internen in plaats van slim & tactisch te spelen .
Dit viel mij erg op -
OD Aanvalsrang: 32. (5,479,602 score) bij rang 5
Aan hun te bewijzen dat ze ook Top-5 kunnen meedraaien zonder te internen op volle toeren.
wehavefun – Rang 6
Internpercentage – 18 Procent
Interns – 52
Opmerking: Zit een goed team op , hebben op meerdere werelden in de top meegedraaid stellen bijna nooit teleur .
Oda is nog wat laag. Hetzelfde voor odd . Vind ik persoonlijk een van de betere uit I.
Mlicka
6. wehavefun weten van aanpakken, goed team, top 5 waardig.
Lightning Flesh
Een goede speler die de alle skills wel prima in de hand heeft. Stoeit een beetje met Rest. En heeft nog geen dorp af hoeven staan. Ken weinig van dit team, maar heeft een leuke ligging en lijkt het er prima van af te brengen.
Top 5 waardig
Raphgo
Ook al een hele tijd in de top10 aan het meedraaien, rolt in zijn eentje bijna heel Rest. op. Ik hoop dat we binnenkort korter bij elkaar komen te liggen en een mooie liefdesdans kunnen ontwikkelen. Voor mij degene met de mooiste prestaties tot nu toe.. top 20 waardig.
Blijkbaar is wehavefun ook geliefd bij zijn vijanden al zijn deze posts niet meer zo recent .
Maarten 9595 – Rang 7
Internpercentage – 26 procent
Interns – 68
Opmerking – Toch nog wel meer geinternd dan gemiddeld . Desalnietemin lijkt het me een goed team . Degelijk Oda & wat laag odd . Weinig Front dus
Wel wat veel dorpenuitbouwers of Moraalbrekers
Onder mijn bescherming:
.farmalarm
jeffe1995
el lupo
wolfgirl03
maartendoderenkiller
P0wer KIL
hanktank
Lord Ikke
thomato
Jarhead
Eric
Reckless ruler – Rang 8
Internpercentage – 15 Procent
Barbspercentage – 12 Procent .
Interns – 37
Opmerking : Mooie oda -
OD Aanvalsrang: 4. (11,174,157 score)
Weinig inters & normale barbspercentage . Erg offensief ingesteld & doen trouw mee aan stamacties . Zit ook in een erg goede stam .
Mooi front met Oh No dus kunnen nog wel een leuke dingen gebeuren . Rold momeneteel samen met Earth Terra Zatlas op .
De vraag is of Zatlas er wel was of dat er wel werd gedeft.
Lordschlavi – Rang 9
~C'est en faisant n'importe Quoi
Qu'On devient n'importe Qui~
Internpercentage – 21 procent
Barbspercentage - 8 Procent
Opmerking : De 4 de I’er in de Top-10 al . Niet veel maar ook niet weinig geinternd.
Toen ik het ging bereken & dit zag
OD Aanvalsrang: 95. (2,622,544 score)
Dacht ik direct dat het een grote interner was . Dit blijkt reuze mee te vallen .
Complimenten dan voor het tactische spel van dit Team .
Conclusie : Er word op W29 nog niet erg veel geinternd enkel rang 5 heeft voor deze fase schrikbarend veel .
* Nummer 1 & 2 hebben schrikbaren veel geinternd .
*I Internd minder dan andere stammen . In ieder Geval de Top-10
Discussie: Internen, Ja of Nee ?
Ik wil overgaan op het doel van dit topic, wat vinden jullie van internen? Denk hierbij aan de volgende dingen:
* Zou je zelf op rang 1 willen staan met veel interns achter je naam?
* Als jou buurman stopt, zou jij de gratis dorpen links laten liggen als het een stamgenoot is en er een nieuwe speler kan worden opgezet ? Ook als er geen nieuwe speler op het account gezet kan worden om wat voor reden dan ook?
Persoonlijke mening ,
* Zou je zelf op rang 1 willen staan met veel interns achter je naam? Ja zal het zelf wel willen , maar doe het liever op een manier zonder interns
* Als jou buurman stopt, zou jij de gratis dorpen links laten liggen als het een stamgenoot is en er een nieuwe speler kan worden opgezet ? Vind ik een moeilijke , ligt eraan welke fase
Neig eerder naar de nee te gaan wat later & in start een ja
* Ook als er geen nieuwe speler op het account gezet kan worden om wat voor reden dan ook?
Dan zou ik ze sowieso pakken
Ter Info
Ik heb alle interns geteld & door aantal veroveringen x 100 gedaan . Zal vast en zeker eens een verkeerde berekening hebbeb gemaakt . Vertel het maar als er een fout staat .
Ter Info
De inspiratie komt van W18 - http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?84768-Internen-Done-or-not-done
Heb er enkel mijn eigen versie van gemaakt .
Heb er mijn best op gedaan & ook wat compleet nagemaakt . Maar ben niet zo creatief.

Internen , overal word er over gezeken op W29 . Maar is het zo erg dan ?
Niemand laat toch gratis dorpjes liggen ?
Altijd dat gezeik , is het dan niet gewoon jaloezie ?
Bij deze wil ik een discussie beginnen . Internen , Yes or No ? ( beter )
Ik heb even wat onderzoek gedaan & heb een aantal interessante ontdekkingen gedaan
Hierbij analyseer ik de Top -10 .
Digimat1 - Rang 1
Internpercentage – 32 Procent
Barbspercentage – 6.5 Procent
Interns - 118
Opmerking : Digmat1 al een lange tijd de nummer 1 . Maar eerlijk gezegd aan de top gekomen & gebleven door internen . Uiteindelijk was hij er een Tijdje mee gestopt maar de laatse maanden is die weer goed bezig .
Aan Team Digimat1 te bewijzen dat jullie ook zonder internen stabiel aan de top kunnen blijven.

Gemaakt doorWaregem89
Space Bison – Rang 2
Internpercentage – 45 Procent !
Barbspercentage – 12 Procent
Interns - 128 !
Opmerking : Leider van de huidige Nummer 1 stam Oh No . Opvallend hoog internpercentage afgelopen tijd . Zou een stuk beter kunnen maar heb vertrouwen dat het team ook zonder internen in ieder geval top-10 kan meedraaien.
Het zijn ook nog eens echte farmbeesten
28x Rover van de dag
op 24.02.2013 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (55.704.089 grondstoffen)!
Ibra Gonzaa – Rang 3
Internpercentage – 4 Procent !
Barbspercentage – 9 Procent !
Interns - 15 !
Ontzetten weinig interns . Werd al veel van gezegd dat er Toppers op zaten . Blijkt te kloppen .Ze farmen niet heel veel maar dat maken ze toch echt wel goed met de tactische meesterbreinen die achter dat account zitten. Staan al tijdje stabiel Top-3 & kunnen we nog wel wat van verwachten .
Oda zit goed & odd nog aardig laag . Misschien nog wat weinig tegenstand gehad .
De toekomst zal het uitwijzen vooralsnog lijken het me Toppers
Raphgo :
3 .Ibra gonza
Blijft ongestoord groeien, weinig internen, vrij zeker dat dit de grootste concurrent voor digimat1 wordt. Wel weet ik niet hoe ze in stamverband spelen...
C-W-B – Rang 4
Internpercentage – 20 procent
Barbspercentage – 13 Procent
Interns - 64
Valt erg mee het aantal interns wel redelijk wat barbs gepakt relatief .
Houd heel erg van Pp wasten waar het wereldberoemde gezegde vandaan komt :
YTBB - Zo snel als de muur bij I. omhoog gaat, gaat die nergens & Als 1 halvering over de dam is, volgen er meer
Opmerking – Leider van I . Zitten ontzettend actieve spelers op & geven veel om hun stam .
Ook zijn het naar mijn mening degelijke spelers die hopelijk nog lang in de top -10 meedraaien .
Enkel dat halveren vind ik een minpuntje .
Je hebt als eerste 25.000.000 vijandelijke eenheden overwonnen
Veroveraar (Level 3)
Criticism From Above. – Rang 5
Internpercentage – 55 Procent
Barbspercentage – 10 Procent
Interns – 162 !!
Opmerking : Zijn Groot fan van internen. Doen dat bijna de hele tijd , een normaal aantal barbs geedeld . Weet niet veel van dit team maar misschien kunnen andere mensen mij erop wijzen dat er toch een goed team achter zit & ze zich nog wel zullen bewijzen.
Farmen nog wel een hoop dus een edeltekort zullen ze niet hebben .
Ze zijn ook 3 weken later begonnen dus ze hebben wel een kleine achterstand gehad . Enkel hebben ze dat rechtgetrokken door te internen in plaats van slim & tactisch te spelen .
Dit viel mij erg op -
OD Aanvalsrang: 32. (5,479,602 score) bij rang 5
Aan hun te bewijzen dat ze ook Top-5 kunnen meedraaien zonder te internen op volle toeren.
wehavefun – Rang 6
Internpercentage – 18 Procent
Interns – 52
Opmerking: Zit een goed team op , hebben op meerdere werelden in de top meegedraaid stellen bijna nooit teleur .
Oda is nog wat laag. Hetzelfde voor odd . Vind ik persoonlijk een van de betere uit I.
Mlicka
6. wehavefun weten van aanpakken, goed team, top 5 waardig.
Lightning Flesh
Een goede speler die de alle skills wel prima in de hand heeft. Stoeit een beetje met Rest. En heeft nog geen dorp af hoeven staan. Ken weinig van dit team, maar heeft een leuke ligging en lijkt het er prima van af te brengen.
Top 5 waardig
Raphgo
Ook al een hele tijd in de top10 aan het meedraaien, rolt in zijn eentje bijna heel Rest. op. Ik hoop dat we binnenkort korter bij elkaar komen te liggen en een mooie liefdesdans kunnen ontwikkelen. Voor mij degene met de mooiste prestaties tot nu toe.. top 20 waardig.
Blijkbaar is wehavefun ook geliefd bij zijn vijanden al zijn deze posts niet meer zo recent .
Maarten 9595 – Rang 7
Internpercentage – 26 procent
Interns – 68
Opmerking – Toch nog wel meer geinternd dan gemiddeld . Desalnietemin lijkt het me een goed team . Degelijk Oda & wat laag odd . Weinig Front dus
Wel wat veel dorpenuitbouwers of Moraalbrekers
Onder mijn bescherming:
.farmalarm
jeffe1995
el lupo
wolfgirl03
maartendoderenkiller
P0wer KIL
hanktank
Lord Ikke
thomato
Jarhead
Eric
Reckless ruler – Rang 8
Internpercentage – 15 Procent
Barbspercentage – 12 Procent .
Interns – 37
Opmerking : Mooie oda -
OD Aanvalsrang: 4. (11,174,157 score)
Weinig inters & normale barbspercentage . Erg offensief ingesteld & doen trouw mee aan stamacties . Zit ook in een erg goede stam .
Mooi front met Oh No dus kunnen nog wel een leuke dingen gebeuren . Rold momeneteel samen met Earth Terra Zatlas op .
De vraag is of Zatlas er wel was of dat er wel werd gedeft.
Lordschlavi – Rang 9
~C'est en faisant n'importe Quoi
Qu'On devient n'importe Qui~
Internpercentage – 21 procent
Barbspercentage - 8 Procent
Opmerking : De 4 de I’er in de Top-10 al . Niet veel maar ook niet weinig geinternd.
Toen ik het ging bereken & dit zag
OD Aanvalsrang: 95. (2,622,544 score)
Dacht ik direct dat het een grote interner was . Dit blijkt reuze mee te vallen .
Complimenten dan voor het tactische spel van dit Team .
Conclusie : Er word op W29 nog niet erg veel geinternd enkel rang 5 heeft voor deze fase schrikbarend veel .
* Nummer 1 & 2 hebben schrikbaren veel geinternd .
*I Internd minder dan andere stammen . In ieder Geval de Top-10
Discussie: Internen, Ja of Nee ?
Ik wil overgaan op het doel van dit topic, wat vinden jullie van internen? Denk hierbij aan de volgende dingen:
* Zou je zelf op rang 1 willen staan met veel interns achter je naam?
* Als jou buurman stopt, zou jij de gratis dorpen links laten liggen als het een stamgenoot is en er een nieuwe speler kan worden opgezet ? Ook als er geen nieuwe speler op het account gezet kan worden om wat voor reden dan ook?
Persoonlijke mening ,
* Zou je zelf op rang 1 willen staan met veel interns achter je naam? Ja zal het zelf wel willen , maar doe het liever op een manier zonder interns
* Als jou buurman stopt, zou jij de gratis dorpen links laten liggen als het een stamgenoot is en er een nieuwe speler kan worden opgezet ? Vind ik een moeilijke , ligt eraan welke fase
* Ook als er geen nieuwe speler op het account gezet kan worden om wat voor reden dan ook?
Dan zou ik ze sowieso pakken
Ter Info
Ik heb alle interns geteld & door aantal veroveringen x 100 gedaan . Zal vast en zeker eens een verkeerde berekening hebbeb gemaakt . Vertel het maar als er een fout staat .
Ter Info
De inspiratie komt van W18 - http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?84768-Internen-Done-or-not-done
Heb er enkel mijn eigen versie van gemaakt .
Heb er mijn best op gedaan & ook wat compleet nagemaakt . Maar ben niet zo creatief.

Laatst bewerkt door een moderator: