Internationale wereld

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Als het technisch haalbaar is vind ik het ook een topidee.

Een volledige fusie staat gelijk aan het permanente sluiten van de Nederlandse server, dat lijkt me onwenselijk en zal bovendien een flinke leegloop van spelers betekenen die geen trek hebben in een internationale wereld.

Dit idee omvat een mooie afwisseling tussen internationaal en nationaal spelen. Ik denk dat 1 of 2 keer per jaar een internationale wereld, en 3 of 4 keer per jaar een nationale wereld organiseren de wensen van de spelers het best tegemoetkomt. Met de bovengenoemde afstelling van werelden zullen de absolute spelersaantallen over een heel jaar gemeten het hoogst blijven én wordt er 1 of 2 keer per jaar een wereld met hoge spelersaantallen — en dus veel uitdaging — geboden.
 
Reactiescore
1.367
Als het technisch haalbaar is vind ik het ook een topidee.

Een volledige fusie staat gelijk aan het permanente sluiten van de Nederlandse server, dat lijkt me onwenselijk en zal bovendien een flinke leegloop van spelers betekenen die geen trek hebben in een internationale wereld.

Dit idee omvat een mooie afwisseling tussen internationaal en nationaal spelen. Ik denk dat 1 of 2 keer per jaar een internationale wereld, en 3 of 4 keer per jaar een nationale wereld organiseren de wensen van de spelers het best tegemoetkomt. Met de bovengenoemde afstelling van werelden zullen de absolute spelersaantallen over een heel jaar gemeten het hoogst blijven én wordt er 1 of 2 keer per jaar een wereld met hoge spelersaantallen — en dus veel uitdaging — geboden.

Jij bewoord mijn gedachte gang lekker :p
 
Reactiescore
21
Beste spelers,

De afgelopen weken hebben we gemerkt dat er steeds meer spelers ons spel spelen. Dit is waarschijnlijk een neveneffect van de isolatiemaatregelen die veel landen hebben ingevoerd om COVID-19 te bestrijden.
Met deze toename stelden steeds meer spelers ook een vraag voor een gloednieuwe klassieke wereld om mee te doen.

We zijn verheugd aan te kondigen dat we medio volgende week een extra Classic-achtige wereld zullen lanceren om deze spelers te huisvesten die anders zouden moeten toetreden tot een niet zo recente reguliere wereld, of High Performance-wereld.

Houd er echter rekening mee dat, in tegenstelling tot onze reguliere Classic (enc1), dit een wereld zal zijn die alleen voor deze keer draait, en weer verwijderd zal worden wanneer het eindigt.

Deze nieuwe wereld zal zijn niet-premium, hetzelfde als Classic, dus stel alsjeblieft geen vragen over het inschakelen van premium-functies - het gaat niet gebeuren.


Door Google vertaald uit.

De instellingen moeten nog bepaald worden. Zo is er ook keuze voor nachtbonus. Maar de meeste .net spelers willen dat niet. Ze spelen met meerdere spelers uit verschillend continenten op 1 account.


Edit;

Gaat druk worden staat 1 uur op het forum en al 19 antwoorden.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan