Internationale Speed Discord

DeletedUser78024

Guest
Beste Speeders,

Ik ben met het idee gekomen om een internationale speed discord te maken. Dit houd in dat alle speeders (beginners, sub-top en toppers) van alle TW servers (.nl, .fr, .pl, .es, etc.) deze discord kunnen joinen.

In deze discord is het mogelijk om een private text/voice channel te maken en hier mensen aan toe te voegen (je stam leden op de speed bijv.).
Ook zullen er in de toekomst guides beschikbaar gesteld worden om zo de beginnende speeders wat bij te leren.

Het doel van deze discord is om de spelers wat dichter bij elkaar te brengen, zodat het spelen van de rondes leuker zal worden. Ik hoop dat spelers door middel van deze discord elkaar wat meer stimuleren om meer te spelen.

Ik denk dat deze discord ook heel goed gebruikt kan gaan worden in combinatie met het Mentor systeem waar @tim010 laatst mee kwam.

Interesse om deze discord te joinen? Join dan via deze link
https://discord.gg/Zuq9nw3

Ik hoop het een beetje duidelijk uitgelegd te hebben :p
Uitleggen is namelijk niet m'n sterkste punt :eek:

Groetjes,
Per - .Awake
 

DeletedUser17472

Guest
https://discord.gg/Uq2X6T

Volgens mij kunnen de Nederlandse spelers ook daar. Er mag ook Engels gesproken worden, dus ik snap niet waarom jullie een nieuw kanaal aanmaken hiervoor. Het contact zal toch via de Nederlandse server moeten lopen. Daarom heb ik het nieuwe kanaal van jullie ook al verlaten en stel ik dit ter discussie in ons mod speed team.
 

DeletedUser78024

Guest
https://discord.gg/Uq2X6T

Volgens mij kunnen de Nederlandse spelers ook daar. Er mag ook Engels gesproken worden, dus ik snap niet waarom jullie een nieuw kanaal aanmaken hiervoor. Het contact zal toch via de Nederlandse server moeten lopen. Daarom heb ik het nieuwe kanaal van jullie ook al verlaten en stel ik dit ter discussie in ons mod speed team.
Aangezien je de channel gezien hebt is het je waarschijnlijk ook opgevallen dat de channel heel wat uitgebreider is dan 1 praat kanaal in de nederlands tw discord.

In deze discord kunnen alle spelers van alle tw servers namelijk joinen. Van elk lid is te zien waar hij/zij vandaan komt. Voor elke speed servers zijn er aparte kanalen. Ook kunnen spelers binnen de channel een private channel maken waarin zij mensen kunnen uitnodigen zodat ze prive kunnen praten als bijv. "team".

En als laatst kunnen we het mentor systeem ook nog verwerken met deze discord.

En tot slot. Wat bedoel je met. "Het contact zal toch via de Nederlandse server moeten lopen."?
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Ik vind dit een mooi iniatief waarmee we het contact tussen de speeders van verschillende servers kunnen verbeteren. De huidige Discord-afdeling van de Speed-Wereld is niet aantrekkelijk voor speeders van andere servers. Ook al kunnen ze er Engels praten; er wordt vooral Nederlands gepraat. Nu heeft .Awake net een nieuwe discord gemaakt met een sub-afdeling voor elke server, en een algemene afdeling waar alle servers blenden. Veel uitgebreider dus. Verder hebben we ook plannen om de nieuwe Discord te gebruiken voor speed-guides en andere mentoraat gerichte zaken.

Contact met moderators kan gewoon via de Nederlandse Discord blijven verlopen. Er zullen altijd wel mensen blijven hangen in de speed-afdeling daar die maar af en toe een speed meedoen en dus geen behoefte hebben om in een aparte speed-Discord te zitten. Mooi gemaakt Per!
 

DeletedUser17472

Guest
Aangezien je de channel gezien hebt is het je waarschijnlijk ook opgevallen dat de channel heel wat uitgebreider is dan 1 praat kanaal in de nederlands tw discord.

In deze discord kunnen alle spelers van alle tw servers namelijk joinen. Van elk lid is te zien waar hij/zij vandaan komt. Voor elke speed servers zijn er aparte kanalen. Ook kunnen spelers binnen de channel een private channel maken waarin zij mensen kunnen uitnodigen zodat ze prive kunnen praten als bijv. "team".

En als laatst kunnen we het mentor systeem ook nog verwerken met deze discord.

En tot slot. Wat bedoel je met. "Het contact zal toch via de Nederlandse server moeten lopen."?
Iedereen kan ook het kanaal joinen dat er al was. Ik heb het gezien, want ik ben er erven geweest en ik ben er weer weggegaan omdat ik daar als moderator niet hoor, aangezien we ons eigen kanaal hebben, waar ook Engels gesproken mag worden en waar ik ook al verschillende malen een buitenlandse speler heb geholpen. Zonder overleg maken jullie nu een eigen kanaal, maar hebben niet gekeken welke mogelijkheden we hier nog hebben.
Het contact met ons moderators, met de plannen die jullie willen doorvoeren, of wat dan ook, wat betreft de Nederlandse server, zal via dit forum of via het speedkanaal van tw.nl moeten lopen. Daar zijn wij te vinden.
 

DeletedUser78024

Guest
Iedereen kan ook het kanaal joinen dat er al was. Ik heb het gezien, want ik ben er erven geweest en ik ben er weer weggegaan omdat ik daar als moderator niet hoor, aangezien we ons eigen kanaal hebben, waar ook Engels gesproken mag worden en waar ik ook al verschillende malen een buitenlandse speler heb geholpen. Zonder overleg maken jullie nu een eigen kanaal, maar hebben niet gekeken welke mogelijkheden we hier nog hebben.
Het contact met ons moderators, met de plannen die jullie willen doorvoeren, of wat dan ook, wat betreft de Nederlandse server, zal via dit forum of via het speedkanaal van tw.nl moeten lopen. Daar zijn wij te vinden.
Ik zal hier morgen op reageren.

Je snapt namelijk niet helemaal wat ik ermee wil bereiken. Namelijk geen alternatief voor de discord die jullie hebben. Maar een alternatief voor de Skype chat met 100+ speeders, waar jullie ook niet inzitten. Er zal voor jullie dus niks veranderen. Maargoed morgen kom ik hier uitgebreid op terug
 

DeletedUser17472

Guest
Ik zal hier morgen op reageren.

Je snapt namelijk niet helemaal wat ik ermee wil bereiken. Namelijk geen alternatief voor de discord die jullie hebben. Maar een alternatief voor de Skype chat met 100+ speeders, waar jullie ook niet inzitten. Er zal voor jullie dus niks veranderen. Maargoed morgen kom ik hier uitgebreid op terug
Dat is inderdaad wat anders, want jullie presenteren het hier als een compleet nieuw iets, waar jullie ook de dingen willen gaan bespreken die speed.nl aangaan. Zeg dan meteen dat jullie eindelijk verhuizen van skype naar discord, dan is dat ook meteen duidelijk. Nogmaals, iedereen is welkom op ons discord kanaal, ook de buitenlanders. Jullie vroegen zelf of we engels wilden toestaan en dat is dan ook ENKEL VOOR SPEED toegestaan. Ook op de speed discord van tw.nl.
 
Reactiescore
2.489
Eindelijk af van die Skype ... en Gelukkig kunnen spelers gelijktijdig op meerdere Discord servers zitten ;).

Ik wens je in ieder geval succes. Vanuit .nl staan we dit internationaal gericht project toe, echter hoop ik dat er begrip Is voor het feit dat we verder op dit moment geen promotie zullen maken voor een niet officiële Discord.

Tevens voor de wereldspelers is dit ook geen uitnodiging om per wereld een discordserver op te starten. Daarvoor ben je welkom op onze Discord.

Drop je ergens een linkje voor de .nl Discord in jullie server? (Dat is wel zo lief;))

- Duckje
 

DeletedUser78024

Guest
Eindelijk af van die Skype ... en Gelukkig kunnen spelers gelijktijdig op meerdere Discord servers zitten ;).

Ik wens je in ieder geval succes. Vanuit .nl staan we dit internationaal gericht project toe, echter hoop ik dat er begrip Is voor het feit dat we verder op dit moment geen promotie zullen maken voor een niet officiële Discord.

Tevens voor de wereldspelers is dit ook geen uitnodiging om per wereld een discordserver op te starten. Daarvoor ben je welkom op onze Discord.

Drop je ergens een linkje voor de .nl Discord in jullie server? (Dat is wel zo lief;))

- Duckje
Thanks, en nee het was ook niet de intentie dat jullie dit zouden promoten. Ik posten dit puur zodat Nederlandse speeders de channel kon de joinen niks meer niks minder
 
Reactiescore
133
Goed initiatief Per, blij dat je er weer bent.
 
Bovenaan