[Ingevoerd] Internationaal Tribal Wars speedtoernooi

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 88 95,7%
  • Nee

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Reactiescore
76
Je moet gewoon weer kiezen voor de beste spelers en geen afval toernooi dan is t gewoon dat je heel veel kwaliteit verliest.

Kijk maar naar vorig jaar toen ze dat wouden doen. Gelukkig werd daar een stokje voor gestoken. Tevens moet er gezorgd worden voor een betere communicatie, tijdens t toernooi. De vorige keer wouden sommigen gewoon niet praten in de skypecall


Indd geen afvaltoernooi op voorrand een lijst maken van 15/20 toppers die mee kunnen doen dit gaat tenslotte om de eerst van je server. Verder vind ik dit wel leuk ik heb de vorige toernooien ook allemaal meegedaan en dit zou ik ook nog wel meedoen.
 
Reactiescore
133
Ik heb de laatste met 1 ronde mee kunnen doen en we hadden toen gewonnen. Er moet gewoon een goeie en duideijke periode worden afgesproken wanneer het is. Kan nog herrineren dat er vorige keer veel mensen niet konden ivb met zomervakantie en sommige speedsin de middag laten afspelen, waardoor een werkend persoon al snel afvalt..

Vond het toen wel erg lachen alleen mensen wouden niet in een call. Waardoor we dus de bieten brug op gingen. Ook met illegale scripts. Er was toen iemand er voor geband.. Spijtig. We moeten dat gewoon als eerlijk en oprecht persoon afspreken.

Teamopstelling vind ik dat er een selectie moet zijn. Ook moet de selectie bijvoorbeeld gewoon een enquete maken waaruit komt dat ze bijvoorbeeld 90% kunnen spelen etc (als dat mogelijk is)

ik zou dan deze scripts allowen:
- SANGU (Voor om te snipen / cancellen )
- Timen voor Chrome / Opera T-Time
- FA-Pack.

De rest gewoon allemaal afkappen en weghalen.

Zeker een goed idee.
 

DeletedUser66220

Guest
SANGU is volgens mij niet voor elke server dus kennen andere servers die niet. SANGU dus ook weg en alles oldskool doen
 

DeletedUser68400

Guest
Inderdaad ja, leer maar snipen zonder Sangu en kom dan terug of je mee mag doen :confused::confused:

Daarnaast zou er wel een selectie moeten komen hoor, je kan niet zomaar alle 20 speeders gaan kiezen. Zo hebben de nieuwere spelers geen kans. Wel zou je er 10 kunnen kiezen, en 10 uit de kwalificatierondes laten komen bijvoorbeeld.

Toch blijf ik voor een stammentoernooi :D
 
Reactiescore
1.094
Ik vind die classic achtige instellingen die daar regelmatig worden gehouden al erg leuk (in 2012 de SG Q1 gewonnen). Dus waarom niet :)
Leuk idee.
 

DeletedUser51009

Guest
Inderdaad ja, leer maar snipen zonder Sangu en kom dan terug of je mee mag doen :confused::confused:

Daarnaast zou er wel een selectie moeten komen hoor, je kan niet zomaar alle 20 speeders gaan kiezen. Zo hebben de nieuwere spelers geen kans. Wel zou je er 10 kunnen kiezen, en 10 uit de kwalificatierondes laten komen bijvoorbeeld.

Toch blijf ik voor een stammentoernooi :D

Stammentoernooit wordt te ingewikkeld denk ik zo, door de hoeveelheid deelnemers denk ik dan. Zeker als je kijkt op de DE. server kunnen ze makkelijk alleen al stuk of 10-15 teams maken.

Ik zou zeggen een 2 startrondes organiseren als selectie en dan uit al die deelnemers 20 man kiezen op het forum, en top 3 mag bv sws mee fzo. Want verlies je geen goede spelers dat geedeld kunnen worden en krijgt zowat iedereen een kans om zich te bewijzen.
 

DeletedUser71523

Guest
Mijn voorkeur gaat persoonlijk uit naar een landentoernooi ipv een stammentoernooi. Dat houd het overzichtelijker, en dan wordt het echt een strijd tussen landen, ipv een internationaal stammentoernooi. (wat ook best gehouden zou kunnen worden, maar een andere keer dan :p)

Ik denk dat het leuker is om juist allemaal verschillende rondes te houden. De ene keer start lvl 0, de andere keer met een of meerdere uitgebouwde dorpen. Zo krijg je ook meer dat spelers getest worden op all-round skills.

Hoe de vertegenwoordigers van ons land gekozen zouden moeten worden gekozen, geen idee. Misschien een combinatie van stemmen, kijken naar de beste Nederlandse speeders van dit moment, en een paar nationale kwalificatie rondes?
 

DeletedUser

Guest
Leuk idee en ook veel positieve reacties hierboven zo te zien :)
 

DeletedUser68400

Guest
Stammentoernooit wordt te ingewikkeld denk ik zo, door de hoeveelheid deelnemers denk ik dan. Zeker als je kijkt op de DE. server kunnen ze makkelijk alleen al stuk of 10-15 teams maken.

Ik zou zeggen een 2 startrondes organiseren als selectie en dan uit al die deelnemers 20 man kiezen op het forum, en top 3 mag bv sws mee fzo. Want verlies je geen goede spelers dat geedeld kunnen worden en krijgt zowat iedereen een kans om zich te bewijzen.

Ja klopt, stammentoernooi is ook vrijwel onhaalbaar. Een landentoernooi zou wat mij betreft ook al zeer goed zijn ja!
Toch zou ik er wel idd 2/3 kwalificaties rondes houden en de top 10 overall daarvan selecteren en dan nog 10 spelers naar keuze, die daar nog niet bij zitten erbij kiezen.
 
Reactiescore
746
Het is wel spijtig genoeg geen internationale toernooi zoals de vorige keren, waarbij er verschillende landen samen met een team voor de eerste plaats strijden. Maar dat is ook wel een leuk idee.

Op korte termijn is een landentoernooi geen haalbare situatie. Daarom even deze 'tussen'oplossing terwijl de plannen voor een groter toernooi op tafel liggen :)
 

DeletedUser51009

Guest
Op korte termijn is een landentoernooi geen haalbare situatie. Daarom even deze 'tussen'oplossing terwijl de plannen voor een groter toernooi op tafel liggen :)

Ah mooi, heel goed, ik dacht het al :) Succes met het organiseren!
 

DeletedUser

Guest
Ja klopt, stammentoernooi is ook vrijwel onhaalbaar. Een landentoernooi zou wat mij betreft ook al zeer goed zijn ja!
Toch zou ik er wel idd 2/3 kwalificaties rondes houden en de top 10 overall daarvan selecteren en dan nog 10 spelers naar keuze, die daar nog niet bij zitten erbij kiezen.

Moet er wel goed afgesproken worden wanneer die kwalificaties worden gehouden. Want als je de rondes nu bekijkt is het niveau soms niet al te hoog.. (op een paar rondes dan na)
 

DeletedUser68400

Guest
Op korte termijn is een landentoernooi geen haalbare situatie. Daarom even deze 'tussen'oplossing terwijl de plannen voor een groter toernooi op tafel liggen :)

Die moeten er intussen toch ook al zeker een jaar of 3 liggen dan! :eek:
Maar goed dat papier niet zo gauw vergaat zullen we maar zeggen :D

Overigens is dat solo toernooi wel leuk ja. Had dat alleen een jaar eerder al georganiseerd toen ik nog speelde en tijd had :eek:
 

DeletedUser

Guest
Leuk idee, maar met tijdverschil best lastig

En voor kwalificatie is het eerlijk om een speed toernooitje op onze server te houden, zodat iedereen kans heeft om bij de beste 15 te komen.

Eens. Ik speel nauwelijks speed, maar heb er wel ervaring mee. De beste zullen uiteindelijk toch wel in de top komen, maar misschien wat onbekende outsiders erin..? :p
 

DeletedUser72953

Guest
Zeker een goed idee... :D

Ik heb de laatste met 1 ronde mee kunnen doen en we hadden toen gewonnen. Er moet gewoon een goeie en duideijke periode worden afgesproken wanneer het is. Kan nog herrineren dat er vorige keer veel mensen niet konden ivb met zomervakantie en sommige speedsin de middag laten afspelen, waardoor een werkend persoon al snel afvalt..

Vond het toen wel erg lachen alleen mensen wouden niet in een call. Waardoor we dus de bieten brug op gingen. Ook met illegale scripts. Er was toen iemand er voor geband.. Spijtig. We moeten dat gewoon als eerlijk en oprecht persoon afspreken.

Teamopstelling vind ik dat er een selectie moet zijn. Ook moet de selectie bijvoorbeeld gewoon een enquete maken waaruit komt dat ze bijvoorbeeld 90% kunnen spelen etc (als dat mogelijk is)

ik zou dan deze scripts allowen:
- SANGU (Voor om te snipen / cancellen )
- Timen voor Chrome / Opera T-Time
- FA-Pack.

De rest gewoon allemaal afkappen en weghalen.
Scripts hoe werkt dat?
Heb er namelijk nog nooit mee gewerkt. :confused:;)
 
Reactiescore
154
Ik vind het opzich wel een leuk idee, maar ik ben meer voor iets dat je zowiezo met alle geselecteerden (5-10) van een server in 1 stam komt.
Zodat je bijvoorbeeld 1 stam van de .nl-server krijgt, die het tegen alle andere stammen opnemen.

E: heb niet alle reacties gelezen dus kan zijn dat het er al ergens instaat.
 

DeletedUser16768

Guest
Deze komt bij goedgekeurd. Aan coma wat ze hiermee doen!
 
Bovenaan